NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sissy nour

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 يونيو 2023
المشاركات
23
مستوى التفاعل
18
نقاط
0
الجنس
Transgender
الدولة
سوريا
توجه جنسي
انجذب للذكور
اهلا
انا اسمي نور
هعرفكم في القصه دي عليا وعلى حياتي وازاي بقيت نور البنت

بدايه القصه لما يجي راجل أعمال مصري اسمه خالد
خالد كان ٥٣ سنه كان متجوز وعنده بنتين

كان بيحب مراته جدا بس جالها مرض وشالت الرحم ومعرفش يخلف منها الولد اللي كان نفسه فيه يشيل اسمه من بعده

خالد في مره كان برا مصر بيخلص شغل
وشاف واحده شغاله في الفندق عجبته اوي
وكانت بتناغشه وكدا
وابتدوا يجيبوا زي ما بنقول سكه مع بعض وغلط خالد مع روز بعدها بفتره روز كلمت خالد وعرفته انها حامل منه

وقتها خالد حس ان دا الولد اللي هيشيل اسمه وجرى سافر واتجوزها وجابها مصر
وخلفت ابنه وماتت بعد الولاده
ولأن الولد كان وشه منور اول ما اتولد خالد قرر يسميه نور

ايوه انا الطفل دا

اتربيت مع ماما سهام وبناتها ساره وشمس

ساره اكبر مني ب ٤ سنين و شمس ب ٦

وكانت حياه شبه طبيعيه كان بابا مدلعني لاني الولد الوحيد
لحد ما بابا مات وانا عندي ١٦ سنه

والدنيا انقلبت في البيت من كوني الدلوع لاني خدامهم

الي ان جه يوم قلب حياتي تماما

كان يوم حر جدا وكان الكل برا البيت الا انا وشمس
كان النور قاطع فا مفييش تكييفات

فا انا طالع من الاوضه لقيت شمس في وشي

شمس :ايه شوفت عفريت
انا : لا بس انت....
شمس: في ايه يا نور الجو حر وانا مش قادره عادي يعني انت اخويا لو مشيت بالبرا والكلوت في البيت محدش شايفني
انا: ايوه صح
شمس : تعالي بقى علشان تدلكلي رجلي
انا: حاضر

قعدت على الكنبه وفودت رجليها وكانت لابسه كلوت ابيض وكانت فاتحه رجليها ومع العرق فكان كسها باين من الكلوت
وانا بقيت قاعد مش قادر وسخنت اوي والجو حر
شمس جسمها جامد جدا بزاز كبيره و طيز مدوره كبيره وشعر طويل ومزه حرفيا وهتعرفوا السبب بعدين

المهم انا من سخونيتي ابتديت أعرق وايدي تعرق
فا لقيتها بتقولي
شمس : ايه التلزيق دا
انا : ما انت عارفه الجو حر
شمس : ما انا مش عارفه انت كاتم نفسك كدا ليه
انا:اعمل ايه يعني
شمس: اقلع هدومك اقعد بالشورت
فا سمعت كلامها وقلعت كل حاجه ماعدا البوكسر
شمس: انت مستحمل ازاي البتاع دا دا زمانه حابس الدنيا ومش بيهوي ويعمل بكتريا
انا: مهو مفيش غيره
شمس: استنى
وقامت دخلت اوضتها وجات ولقيت جايبها كلوت من كلوتاتها
شمس: البس دا كان عندي وطلع صغير عليا فا هيجيلك
انا: انت بتقولي ايه لا طبعا
شمس:يبني بجد غلط الحر دا والبوكسر مش كويس حتى شوف وعملت بحث لقينا ان المفروض نهوي المنطقه دي كويس وكدا فا انا اقتنعت واخدته لبسته وطلعت

شمس: هو انا ادهولك علشان تلبس فوقه حاجه
انا: بس انا مش متعود عليه
شمس:اعتبره بوكسر بس بيهوي
سمعت الكلام وقلعت الشورت وبقيت بالكلوت بتاعها اللبني دا
كان احساس مريح وانا لابسه اكتر راحه بكتير من البوكسر وناعم جدا وكنت كل لما ابصله اهيج وزبي يقف فا الاقيها تبصلي وتضحك

ومبقتش اقلعه وبروح بيه كل حته
ومره جيت من المدرسه ودخلت الاوضه اغير وجي اقلع البنطلون لقيت ضحك من ورايا

شمس: انا لابسه يا كتكوت
انا: لا دا النهارده بس علشان الجو حر
شمس: بس دا باين عليه عايز يتغسل فا كنت جايبه لك واحد تاني بس طلعت مش بتحبهم
انا: استنى وريني كدا
لقيتها جايبه لي كلوت ابيض خفيف
شمس: عايزه اشوفه مقاسك ولي لا
انا: مش هينفع حتى ديري وشك
شمس: انت هتتحرج مني ولي ايه بعد كل دا
انا: حاضر
وقلعت الكلوت اللبني ولبست الأبيض الرقيق وكان ساقع وطري وجميل اوي اوي لدرجه اني طلعت نفس وغمضت عيني لما لبسته من الراحه

ولقيت طخ الكف نازل على طيزي
شمس: بس مقاسه مش مظبوط طيزك صغيره خالص بس كويس
وسابتني ومشيت

وانا فضلت اتفرج على نفسي بالكلوت وجسمي عجبني ابيض زي ماما وشعري ناعم ومفيش شعر في جسمي وعيني ملونه

وفضلت فتره تجيبلي كلوت في التاني لحد ما رميت البوكسات تقريبا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ameer4ramee, نونو سكس, نفسي بجددد و 9 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: فكرى
اهلا
انا اسمي نور
هعرفكم في القصه دي عليا وعلى حياتي وازاي بقيت نور البنت

بدايه القصه لما يجي راجل أعمال مصري اسمه خالد
خالد كان ٥٣ سنه كان متجوز وعنده بنتين

كان بيحب مراته جدا بس جالها مرض وشالت الرحم ومعرفش يخلف منها الولد اللي كان نفسه فيه يشيل اسمه من بعده

خالد في مره كان برا مصر بيخلص شغل
وشاف واحده شغاله في الفندق عجبته اوي
وكانت بتناغشه وكدا
وابتدوا يجيبوا زي ما بنقول سكه مع بعض وغلط خالد مع روز بعدها بفتره روز كلمت خالد وعرفته انها حامل منه

وقتها خالد حس ان دا الولد اللي هيشيل اسمه وجرى سافر واتجوزها وجابها مصر
وخلفت ابنه وماتت بعد الولاده
ولأن الولد كان وشه منور اول ما اتولد خالد قرر يسميه نور

ايوه انا الطفل دا

اتربيت مع ماما سهام وبناتها ساره وشمس

ساره اكبر مني ب ٤ سنين و شمس ب ٦

وكانت حياه شبه طبيعيه كان بابا مدلعني لاني الولد الوحيد
لحد ما بابا مات وانا عندي ١٦ سنه

والدنيا انقلبت في البيت من كوني الدلوع لاني خدامهم

الي ان جه يوم قلب حياتي تماما

كان يوم حر جدا وكان الكل برا البيت الا انا وشمس
كان النور قاطع فا مفييش تكييفات

فا انا طالع من الاوضه لقيت شمس في وشي

شمس :ايه شوفت عفريت
انا : لا بس انت....
شمس: في ايه يا نور الجو حر وانا مش قادره عادي يعني انت اخويا لو مشيت بالبرا والكلوت في البيت محدش شايفني
انا: ايوه صح
شمس : تعالي بقى علشان تدلكلي رجلي
انا: حاضر

قعدت على الكنبه وفودت رجليها وكانت لابسه كلوت ابيض وكانت فاتحه رجليها ومع العرق فكان كسها باين من الكلوت
وانا بقيت قاعد مش قادر وسخنت اوي والجو حر
شمس جسمها جامد جدا بزاز كبيره و طيز مدوره كبيره وشعر طويل ومزه حرفيا وهتعرفوا السبب بعدين

المهم انا من سخونيتي ابتديت أعرق وايدي تعرق
فا لقيتها بتقولي
شمس : ايه التلزيق دا
انا : ما انت عارفه الجو حر
شمس : ما انا مش عارفه انت كاتم نفسك كدا ليه
انا:اعمل ايه يعني
شمس: اقلع هدومك اقعد بالشورت
فا سمعت كلامها وقلعت كل حاجه ماعدا البوكسر
شمس: انت مستحمل ازاي البتاع دا دا زمانه حابس الدنيا ومش بيهوي ويعمل بكتريا
انا: مهو مفيش غيره
شمس: استنى
وقامت دخلت اوضتها وجات ولقيت جايبها كلوت من كلوتاتها
شمس: البس دا كان عندي وطلع صغير عليا فا هيجيلك
انا: انت بتقولي ايه لا طبعا
شمس:يبني بجد غلط الحر دا والبوكسر مش كويس حتى شوف وعملت بحث لقينا ان المفروض نهوي المنطقه دي كويس وكدا فا انا اقتنعت واخدته لبسته وطلعت

شمس: هو انا ادهولك علشان تلبس فوقه حاجه
انا: بس انا مش متعود عليه
شمس:اعتبره بوكسر بس بيهوي
سمعت الكلام وقلعت الشورت وبقيت بالكلوت بتاعها اللبني دا
كان احساس مريح وانا لابسه اكتر راحه بكتير من البوكسر وناعم جدا وكنت كل لما ابصله اهيج وزبي يقف فا الاقيها تبصلي وتضحك

ومبقتش اقلعه وبروح بيه كل حته
ومره جيت من المدرسه ودخلت الاوضه اغير وجي اقلع البنطلون لقيت ضحك من ورايا

شمس: انا لابسه يا كتكوت
انا: لا دا النهارده بس علشان الجو حر
شمس: بس دا باين عليه عايز يتغسل فا كنت جايبه لك واحد تاني بس طلعت مش بتحبهم
انا: استنى وريني كدا
لقيتها جايبه لي كلوت ابيض خفيف
شمس: عايزه اشوفه مقاسك ولي لا
انا: مش هينفع حتى ديري وشك
شمس: انت هتتحرج مني ولي ايه بعد كل دا
انا: حاضر
وقلعت الكلوت اللبني ولبست الأبيض الرقيق وكان ساقع وطري وجميل اوي اوي لدرجه اني طلعت نفس وغمضت عيني لما لبسته من الراحه

ولقيت طخ الكف نازل على طيزي
شمس: بس مقاسه مش مظبوط طيزك صغيره خالص بس كويس
وسابتني ومشيت

وانا فضلت اتفرج على نفسي بالكلوت وجسمي عجبني ابيض زي ماما وشعري ناعم ومفيش شعر في جسمي وعيني ملونه

وفضلت فتره تجيبلي كلوت في التاني لحد ما رميت البوكسات تقريبا
 
كمل يا غالي القصة رائعة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تكمل لو سمحت يا نور .
 
منتظر التكمله ي قلبي حلوه اوي بجد
 
اهلا
انا اسمي نور
هعرفكم في القصه دي عليا وعلى حياتي وازاي بقيت نور البنت

بدايه القصه لما يجي راجل أعمال مصري اسمه خالد
خالد كان ٥٣ سنه كان متجوز وعنده بنتين

كان بيحب مراته جدا بس جالها مرض وشالت الرحم ومعرفش يخلف منها الولد اللي كان نفسه فيه يشيل اسمه من بعده

خالد في مره كان برا مصر بيخلص شغل
وشاف واحده شغاله في الفندق عجبته اوي
وكانت بتناغشه وكدا
وابتدوا يجيبوا زي ما بنقول سكه مع بعض وغلط خالد مع روز بعدها بفتره روز كلمت خالد وعرفته انها حامل منه

وقتها خالد حس ان دا الولد اللي هيشيل اسمه وجرى سافر واتجوزها وجابها مصر
وخلفت ابنه وماتت بعد الولاده
ولأن الولد كان وشه منور اول ما اتولد خالد قرر يسميه نور

ايوه انا الطفل دا

اتربيت مع ماما سهام وبناتها ساره وشمس

ساره اكبر مني ب ٤ سنين و شمس ب ٦

وكانت حياه شبه طبيعيه كان بابا مدلعني لاني الولد الوحيد
لحد ما بابا مات وانا عندي ١٦ سنه

والدنيا انقلبت في البيت من كوني الدلوع لاني خدامهم

الي ان جه يوم قلب حياتي تماما

كان يوم حر جدا وكان الكل برا البيت الا انا وشمس
كان النور قاطع فا مفييش تكييفات

فا انا طالع من الاوضه لقيت شمس في وشي

شمس :ايه شوفت عفريت
انا : لا بس انت....
شمس: في ايه يا نور الجو حر وانا مش قادره عادي يعني انت اخويا لو مشيت بالبرا والكلوت في البيت محدش شايفني
انا: ايوه صح
شمس : تعالي بقى علشان تدلكلي رجلي
انا: حاضر

قعدت على الكنبه وفودت رجليها وكانت لابسه كلوت ابيض وكانت فاتحه رجليها ومع العرق فكان كسها باين من الكلوت
وانا بقيت قاعد مش قادر وسخنت اوي والجو حر
شمس جسمها جامد جدا بزاز كبيره و طيز مدوره كبيره وشعر طويل ومزه حرفيا وهتعرفوا السبب بعدين

المهم انا من سخونيتي ابتديت أعرق وايدي تعرق
فا لقيتها بتقولي
شمس : ايه التلزيق دا
انا : ما انت عارفه الجو حر
شمس : ما انا مش عارفه انت كاتم نفسك كدا ليه
انا:اعمل ايه يعني
شمس: اقلع هدومك اقعد بالشورت
فا سمعت كلامها وقلعت كل حاجه ماعدا البوكسر
شمس: انت مستحمل ازاي البتاع دا دا زمانه حابس الدنيا ومش بيهوي ويعمل بكتريا
انا: مهو مفيش غيره
شمس: استنى
وقامت دخلت اوضتها وجات ولقيت جايبها كلوت من كلوتاتها
شمس: البس دا كان عندي وطلع صغير عليا فا هيجيلك
انا: انت بتقولي ايه لا طبعا
شمس:يبني بجد غلط الحر دا والبوكسر مش كويس حتى شوف وعملت بحث لقينا ان المفروض نهوي المنطقه دي كويس وكدا فا انا اقتنعت واخدته لبسته وطلعت

شمس: هو انا ادهولك علشان تلبس فوقه حاجه
انا: بس انا مش متعود عليه
شمس:اعتبره بوكسر بس بيهوي
سمعت الكلام وقلعت الشورت وبقيت بالكلوت بتاعها اللبني دا
كان احساس مريح وانا لابسه اكتر راحه بكتير من البوكسر وناعم جدا وكنت كل لما ابصله اهيج وزبي يقف فا الاقيها تبصلي وتضحك

ومبقتش اقلعه وبروح بيه كل حته
ومره جيت من المدرسه ودخلت الاوضه اغير وجي اقلع البنطلون لقيت ضحك من ورايا

شمس: انا لابسه يا كتكوت
انا: لا دا النهارده بس علشان الجو حر
شمس: بس دا باين عليه عايز يتغسل فا كنت جايبه لك واحد تاني بس طلعت مش بتحبهم
انا: استنى وريني كدا
لقيتها جايبه لي كلوت ابيض خفيف
شمس: عايزه اشوفه مقاسك ولي لا
انا: مش هينفع حتى ديري وشك
شمس: انت هتتحرج مني ولي ايه بعد كل دا
انا: حاضر
وقلعت الكلوت اللبني ولبست الأبيض الرقيق وكان ساقع وطري وجميل اوي اوي لدرجه اني طلعت نفس وغمضت عيني لما لبسته من الراحه

ولقيت طخ الكف نازل على طيزي
شمس: بس مقاسه مش مظبوط طيزك صغيره خالص بس كويس
وسابتني ومشيت

وانا فضلت اتفرج على نفسي بالكلوت وجسمي عجبني ابيض زي ماما وشعري ناعم ومفيش شعر في جسمي وعيني ملونه

وفضلت فتره تجيبلي كلوت في التاني لحد ما رميت البوكسات تقريبا
القصه جميله اوي يا روحي انا صحبتك ريم
 
اهلا
انا اسمي نور
هعرفكم في القصه دي عليا وعلى حياتي وازاي بقيت نور البنت

بدايه القصه لما يجي راجل أعمال مصري اسمه خالد
خالد كان ٥٣ سنه كان متجوز وعنده بنتين

كان بيحب مراته جدا بس جالها مرض وشالت الرحم ومعرفش يخلف منها الولد اللي كان نفسه فيه يشيل اسمه من بعده

خالد في مره كان برا مصر بيخلص شغل
وشاف واحده شغاله في الفندق عجبته اوي
وكانت بتناغشه وكدا
وابتدوا يجيبوا زي ما بنقول سكه مع بعض وغلط خالد مع روز بعدها بفتره روز كلمت خالد وعرفته انها حامل منه

وقتها خالد حس ان دا الولد اللي هيشيل اسمه وجرى سافر واتجوزها وجابها مصر
وخلفت ابنه وماتت بعد الولاده
ولأن الولد كان وشه منور اول ما اتولد خالد قرر يسميه نور

ايوه انا الطفل دا

اتربيت مع ماما سهام وبناتها ساره وشمس

ساره اكبر مني ب ٤ سنين و شمس ب ٦

وكانت حياه شبه طبيعيه كان بابا مدلعني لاني الولد الوحيد
لحد ما بابا مات وانا عندي ١٦ سنه

والدنيا انقلبت في البيت من كوني الدلوع لاني خدامهم

الي ان جه يوم قلب حياتي تماما

كان يوم حر جدا وكان الكل برا البيت الا انا وشمس
كان النور قاطع فا مفييش تكييفات

فا انا طالع من الاوضه لقيت شمس في وشي

شمس :ايه شوفت عفريت
انا : لا بس انت....
شمس: في ايه يا نور الجو حر وانا مش قادره عادي يعني انت اخويا لو مشيت بالبرا والكلوت في البيت محدش شايفني
انا: ايوه صح
شمس : تعالي بقى علشان تدلكلي رجلي
انا: حاضر

قعدت على الكنبه وفودت رجليها وكانت لابسه كلوت ابيض وكانت فاتحه رجليها ومع العرق فكان كسها باين من الكلوت
وانا بقيت قاعد مش قادر وسخنت اوي والجو حر
شمس جسمها جامد جدا بزاز كبيره و طيز مدوره كبيره وشعر طويل ومزه حرفيا وهتعرفوا السبب بعدين

المهم انا من سخونيتي ابتديت أعرق وايدي تعرق
فا لقيتها بتقولي
شمس : ايه التلزيق دا
انا : ما انت عارفه الجو حر
شمس : ما انا مش عارفه انت كاتم نفسك كدا ليه
انا:اعمل ايه يعني
شمس: اقلع هدومك اقعد بالشورت
فا سمعت كلامها وقلعت كل حاجه ماعدا البوكسر
شمس: انت مستحمل ازاي البتاع دا دا زمانه حابس الدنيا ومش بيهوي ويعمل بكتريا
انا: مهو مفيش غيره
شمس: استنى
وقامت دخلت اوضتها وجات ولقيت جايبها كلوت من كلوتاتها
شمس: البس دا كان عندي وطلع صغير عليا فا هيجيلك
انا: انت بتقولي ايه لا طبعا
شمس:يبني بجد غلط الحر دا والبوكسر مش كويس حتى شوف وعملت بحث لقينا ان المفروض نهوي المنطقه دي كويس وكدا فا انا اقتنعت واخدته لبسته وطلعت

شمس: هو انا ادهولك علشان تلبس فوقه حاجه
انا: بس انا مش متعود عليه
شمس:اعتبره بوكسر بس بيهوي
سمعت الكلام وقلعت الشورت وبقيت بالكلوت بتاعها اللبني دا
كان احساس مريح وانا لابسه اكتر راحه بكتير من البوكسر وناعم جدا وكنت كل لما ابصله اهيج وزبي يقف فا الاقيها تبصلي وتضحك

ومبقتش اقلعه وبروح بيه كل حته
ومره جيت من المدرسه ودخلت الاوضه اغير وجي اقلع البنطلون لقيت ضحك من ورايا

شمس: انا لابسه يا كتكوت
انا: لا دا النهارده بس علشان الجو حر
شمس: بس دا باين عليه عايز يتغسل فا كنت جايبه لك واحد تاني بس طلعت مش بتحبهم
انا: استنى وريني كدا
لقيتها جايبه لي كلوت ابيض خفيف
شمس: عايزه اشوفه مقاسك ولي لا
انا: مش هينفع حتى ديري وشك
شمس: انت هتتحرج مني ولي ايه بعد كل دا
انا: حاضر
وقلعت الكلوت اللبني ولبست الأبيض الرقيق وكان ساقع وطري وجميل اوي اوي لدرجه اني طلعت نفس وغمضت عيني لما لبسته من الراحه

ولقيت طخ الكف نازل على طيزي
شمس: بس مقاسه مش مظبوط طيزك صغيره خالص بس كويس
وسابتني ومشيت

وانا فضلت اتفرج على نفسي بالكلوت وجسمي عجبني ابيض زي ماما وشعري ناعم ومفيش شعر في جسمي وعيني ملونه

وفضلت فتره تجيبلي كلوت في التاني لحد ما رميت البوكسات تقريبا
متى الجزء الثاني ؟؟
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%