NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جماعه هو لي انتشر الستات المتجوزه بتخون اجوازهم يعني ازاي مش فاهم طب والراجل الي طلعان عين اهلو ف الشغل عشان يكفي مصاريفكوا ده اي مبيهونش عليهم بجد
الموضوع ده منتشر جدا و انا اعرف ناس كتيره كده 🤮
ماهو في حاجة ان الست زي عليها واجبات فليها حقوق وان حصل خلل فحاجة من دول الشخص دة بيدور عليها برة وعشان كدة لازم الطرفين يتكلموا مع بعض والا الفجوة اللي بين الراجل والست لما بتكبر بتأدي للخيانة

كل واحد اتخلق عشان يعمل دور معين الست مهمتها البيت فقط انما من ساعه مطلعوا حوار الست تشتغل و ده انتشر جداا
مش دا سؤالى
انا بسألك ايه الفرق بين الراجل الخاين والست الخاينه؟؟

لاء بلاش تونس ارجوك بلاش تونس دلوقتي ذاكرهم الأول كده وشوف المجتمع عامل ازاي هتعرف اننا فنعمة بالنسبة ليهم خصوصاً النسويين هناك عاملين شوية شغل انما اى شيطانى 🤦‍♂️😂😂
منا عجباني نسوان هناك و ليا زمايلي هناك هخليهم يفهموني الدنيا ماشيه ازاي 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ناجى الزبير
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
الاتنين ليهم دور انا لما اخرج مراتي تشتغل ابفا انا لازمتي اي
عادى ايه المشكلة لما الست تشتغل هى بتشتغل ليه مش عشان تساعد معاك ف البيت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ماهو في حاجة ان الست زي عليها واجبات فليها حقوق وان حصل خلل فحاجة من دول الشخص دة بيدور عليها برة وعشان كدة لازم الطرفين يتكلموا مع بعض والا الفجوة اللي بين الراجل والست لما بتكبر بتأدي للخيانة
اايدك جدا

• عجبني
التفاعلات: mo.Ibrahi02
عادى ايه المشكلة لما الست تشتغل هى بتشتغل ليه مش عشان تساعد معاك ف البيت
امال انا اي لازمتي اما هي تشتغل؟
دنا لامؤخذه ابقا عرص

منا عجباني نسوان هناك و ليا زمايلي هناك هخليهم يفهموني الدنيا ماشيه ازاي 😂
شكلك شايله على كتافك وهتتعب نفسك 😂😂

عشان مفيش معني تاني
لا عشان ده رائيك انت انت شايفها كده ف برحتك معنديش تعليق الصراحة على كده البلد مليانة معرصين بقى 😂😂😂😂

لا عشان ده رائيك انت انت شايفها كده ف برحتك معنديش تعليق الصراحة على كده البلد مليانة معرصين بقى 😂😂😂😂
صح ✅

جماعه هو لي انتشر الستات المتجوزه بتخون اجوازهم يعني ازاي مش فاهم طب والراجل الي طلعان عين اهلو ف الشغل عشان يكفي مصاريفكوا ده اي مبيهونش عليهم بجد
الموضوع ده منتشر جدا و انا اعرف ناس كتيره كده 🤮
انت مبدفعش عن نوعيه دي نهائيا

بص هي نسبه وتناسب في رجالة برضوا بيعملوا كده ومش عايز ادخل واكلمك بالدين لكن لو انت بتتقي **** اكيد هيبعتلك الزوجه الصالحه اللي تسونك....

بص هي نسبه وتناسب في رجالة برضوا بيعملوا كده ومش عايز ادخل واكلمك بالدين لكن لو انت بتتقي **** اكيد هيبعتلك الزوجه الصالحه اللي تسونك....
قول ي رب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%