NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور مفيش حاجة هتفرقنا

H6Yofxj.webp

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الشبكشى, MADAM SOSO, ياسمين الجندول و 10 آخرين
وش ل وش هتبقي اجمد و يجي واحد يرزع فيكوا انتوا الاتنين🫦😍

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: fares6 و زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال جادى ايه اللى يخلى بنت تنجذب لبنت وتبعد عن الراجل الىل هو الطببيعى بنت ولد مش ولد وولد ولا بنت وبنت سؤال جادى عاوز افهم السبب هل فقدان ثقة ؟ هل قلة خبرة من الرجال فى اشباع الرغبة ؟ ماهو اللى بيحصل بين واحدة وواحدة ممكن جدا يحصل بين واحد وواحدة بل وأمتع كمان !!

سؤال جادى ايه اللى يخلى بنت تنجذب لبنت وتبعد عن الراجل الىل هو الطببيعى بنت ولد مش ولد وولد ولا بنت وبنت سؤال جادى عاوز افهم السبب هل فقدان ثقة ؟ هل قلة خبرة من الرجال فى اشباع الرغبة ؟ ماهو اللى بيحصل بين واحدة وواحدة ممكن جدا يحصل بين واحد وواحدة بل وأمتع كمان !!
الاسباب كتير ومنقدرش نحصرها كل واحدة وليها سببها

بص البنت امان اكتر يعني مهما اعمل معاها هفضل بنت و بردو متعه لو ساعه متواصله مش شهوه ربع ساعه ولا عشر دقايق و خلاص
البنات عارفه مناطق الشهوه عند البنت التانيه ف لما تجرب مره هتتمتع اكتر من ما هي مع الولد ف هتحب البنت اكتر ده ملخص بسيط

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Eng-Marwan، Koko_zizo و زهايمر
بص البنت امان اكتر يعني مهما اعمل معاها هفضل بنت و بردو متعه لو ساعه متواصله مش شهوه ربع ساعه ولا عشر دقايق و خلاص
البنات عارفه مناطق الشهوه عند البنت التانيه ف لما تجرب مره هتتمتع اكتر من ما هي مع الولد ف هتحب البنت اكتر ده ملخص بسيط
طب انتو ليه معتمتدين ان البنت عارفة اكتر منطاق الاثارة ليه لاغين فكرة ان راجل يكون عارف كل منطقة من مناطق الاثارة بمختلف درجات كل منطقة كمان ؟اى نعم فى رجالة متعرفش اى بطيخ بس فى غيرهم اساتذة

طب انتو ليه معتمتدين ان البنت عارفة اكتر منطاق الاثارة ليه لاغين فكرة ان راجل يكون عارف كل منطقة من مناطق الاثارة بمختلف درجات كل منطقة كمان ؟اى نعم فى رجالة متعرفش اى بطيخ بس فى غيرهم اساتذة
مهو بتوع البطيخ دول بقا الي مضييعين الدنيا 😂😂
تعالي كل بطيخ 😂😂

مهو بتوع البطيخ دول بقا الي مضييعين الدنيا 😂😂
تعالي كل بطيخ 😂😂
هههههههه الف هنا مليش فيه :ROFLMAO: انا بتاع الملبن :ROFLMAO::ROFLMAO:

سوا سوا يا حبيبتي الجثه التالته بس تيجي و هنتكلبش كلنا مع بعض متخافيش انا و انتي و مني 😂😂

@MONA#
😂😂اه يا سفاله

• بيضحكني
التفاعلات: esraa.2000
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%