NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مغامراتى من طالب لمحترف نيك .. الجزء (18) 11/02/2020

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,843
مستوى التفاعل
11,809
نقاط
18,708
انا عادل دكتور بشرى لسه بدرس وبشتغل ف الصيدلية اللى بعيد عن بيتى حوالى نص ساعه ماليش حدد ف الدنيا بعد وفاه اهلى
دى قصتى الاولى ف النيك مع افجر بنت قابلتها شيماء او زى مابحب اناديها وحش الاغراء هى وحش فعلا فرسه جسمها المتناسق وبزازها الكبيرة وطيزها المرفوعة ووشها الجميل المدور وعنيها الملونة يهيجوا اى حد
اول يوم جت عشان تشتغل كنت انا مدير الصدليه وواخد وضعى قوووووى اصل الدكتورة صاحبة الصيدلية سيبالى الدنيا كلها ومسافرة اول ماشوفتها وقالتلى انها جايه عشان تشتغل قولت اخيرا لغيت شغله لزبي اللى مكدبش خبر ووقف قووووى كانه اول مره يشوف شرموطة وكنت لابس شروال وزبي ظاهر فيه قوووى حاولت اداريه على قد ما اقدر وقولتلها اتفضلي واتعرفت عليها عرفت انها مطلقه وانها اول مرة تنزل شغل وبدات اعلمها صوتها الهادى الرقيق بيخلينى ادوب وانا كنت اتعمد اخليها تتحرك قدامى واشوف بزازها وهى بتتهز والمحها وهى بتبص على زبي اللى مانمش لحظة من ساعه ماشوفتها عدى اليوم بسلام روحت وقولتلها اشوفك بكرة وبعد ماروحت صورة بزازها وطيزها مافرقتش خيالى لحد ماجيبتهم وغرقت السرير
تانى يوم روحت الصيدليه لقيتها مستنيانى قدام الباب جت قبلي وجايبه معاها فطار دخلت وقفلت الباب من جوة عشان ناكل ودردشنا سوا بقولها انت اطلقت ليه قالتلى عادى قولتلها ايه طلع مابيعرفش
ضحكت ضحكة شرموطة بترن ف ودانى وتهيجنى لحد دلوقت وقالتلى ياريت كنت جيبتهولك تساعده بحباية قولتلها وانت ينفع معاك حبايه واحدة بردو انت عايزة شريط كامل كررت الضحكة المتناكة بتاعتها تانى خلت زبى اتنفض ووقف وكان هيقطع البنطلون من الوقوف حاولت اداريه معرفتش ببصلها لقيتها عضة على شفايفها وعنيها دايبه ف زبى شكلها يهبل ويطير العقل ويوقف اى زب ولا اجمد فياجرا قولت اتقل عليها وقومت وسيبتها ومن ساعتها كل مااقولها على حاجة تقولى آآآآآآآآه بمنيكة قوى وكل شوية تعدى من قدامى وتحك طيزها فى زبى اللى واقف لحد مامرة قومت هيجان قوووووووى عليها وضاربها على طيزها المربربة لقيتها بصتلى وضحكت وبتقولى ماوجعتنيش انا عايزة ضربة بالعصايه وبتشاور على زبيقومت رايح قافل الباب وزانقها جوة ف المعمل وماسك شفايفها المقلوبة اللى بتنزل عسل الحس فيها وايد على بزها وايد على كسها وشغال قعدت اكتر من ربع ساعه لحس ف شفايفها بس وقلعتها هدومها وشوفت جسمها الابيض الجميل الناعم وعليه كلوت ابيض فتلة مغطى يدوب كسها وسنتيانة بيضه صغيرة قافشة على بزازها قوى من الهيجام قومت شادد السنتيانه قاطعها وانفجر قدامى اجمد واطرى واحلى بزاز مدورة ومرفوعه وحلمتها واقفه قوووى زلقيتها بتقولى مصهم قووووى بقالى كتير ماتناكتش ونزلت لحس ومص في بزازها وايدى من تحت الكلوت على كسها اللى مغرق الدنيا عسل وهى ماعليها غير آآآآآآآآه اوووووف آآآآآآآآه اوووووف نيكه نيكنى آآآآآآآآه وفضلت العب فيه وامص في بزازها لحد مارعشتها من اللعب بس وجابت شهوتها نزلت الكلوت وقعدت امص والحس ف كسها وسامع اهاتها ولقيتها قالتلى حرام عليك عايزة اتناك آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آه بعلو صوتها يابن المتناكة نيكنى وزقتنى على ضهرى وشدت البوكسر ولقيت الوحش قدامها قالتلى يابن الوسخه كل ده هينكنى ونزلت عليها لحس ولعب وانا اهاتى عليت قوووووى خبيرة مص الشرموطى وتقولى حلو قوووى وجامد قووووى عليزاه جوى كسي كسي نار ولقيتها قعدت عليه وانا مستسلم خالص ومستمتع بنيكها وتقولى زبك حلو قوووى وكبير قوى افشخ كسي هيجنى كلامها اكتر ومسكت طيزها ثبتها وقعدت اديها من تحت لحد ما اترعشت تانى مرة نيمتها على بطنها ورفعت طيزها ولحست عسل كسها بعدين بدات ادخل زبي مع اهات عاليه قوووى منها ومتعه جامدة وتقولى براحه وانا اديها جامد وكل ما صوت اهاتها يعلى كل ما ادى جامد اكتر حولى نص ساعه على الوضع ده لحد مااترعشنا سوا انا نزلتهم وهى استمتعت لبن كتير قوووى اول مرة انزل الكمية دى من اللبن خرجته من كسها وسال اللبن من كسها شكله يجنن صورتها على الوضع ده وقولتلها للذكرى وكانت احلى ذكرى فضلت عايش انا وهى كل يوم نيك لحد ما اتجوزت وسافرت :g014:

الجزء التانى
بعد شيماء ماسافرت فضلت فترة فى اجازة من النيك
لحد لما لقيت الدكتورة صاحبة الصيدليه بتكلمنى وتقولى انها راجعة كمان يومين واحضرلها الحسابات عشان نراجعها وبعد مارجعت بيومين بدانا نعمل الجرد ، اه نسيت اوصفهالكم هى عندها 32 سنة جميله جدا جسمها خررررررافه متحررة شويتين لبسها جامد جدا يظهر مفاتنها دايما وشعرها السايح اللى كل فترة تلونه وعينيها الجميله اللى دايما بعدسة لون غير التانى حاجات كلها تخطف القلب لكن بزازها وطيازها صغيرين بس يهبلوا
وطبعا اثناء الجرد طلوع ونزول وحك وتلامس وهى من النوع البيس كدة مابتقفش بعد ماخلصنا جرد قالتلى نراجع الحسابات بقي بس طبعا مش هنا انت تجيلي البيت بعد الصيدليه نراجعها سوا وانت بتجيبلى الايراد اليومى وطبعا دى فرصه جميله انى اقضى معاها وقت جميل ف البيت
قفلت الساعه 12 ورحت لها خبطت فتحتلى وكانت لابسه الروب فوق الركبه وتحته تقريبا مفيش حاجة لدرجة كنت شايف حلمات بزازها او ماشوفتها زبي وقف قوووووووى سلمت عليها ودخلت قالتلى ثوان. ودخلت جابت كانزتين على صنيه من جوةوجت حطيتها قدامى على الترابيزة وهى موطية شوفت بزازها البيضه الجميله كاملة وحلمات بزها كانها ممثلة بورنو بتغرى اللى بيمثل معاها وهى عارفه انه جاى اصلا عشان ينيكها قالتلى اتفضل اشرب ولسه بفتح الكانز اتاريها المتناكه كانت راجاها على الاخر لدرجة فارت على بنطلونى وكاعادتى لابس شروال مش جينز فشرب المياه وبين زبي قووووووى وهى قالتلى سورى وجابت منديل وبسرعه قعدت ع ركبتها ع الارض وبدات تمسحلى البنطلون واقولها خلاص وزبي هيقطع البنطلون وهى بتمسح وتحسس عليه وبتبصلى بعنيها بصه الشهوة وتعض على شفتيها وتمسكة من فوق البنطلون وتلعب فيه وتقولى ايه الحلاوة دى نفسي فيه من زمان قوى بعدين خرجته من البنطلون وبتلعب فيه بتقولى كبير قوى وجامد قوى وفجاة تنهال عليه مص متعه مالهاش مثيل مصها حلو قوى وممتع قوى فضلت تمص فيه وتقولى هاتهم في بوقي ومستمرة ف المص اكتر من نص ساعه لحد مالقيت زبي حجر و قولتها هجيبهم خرجته من بوقها وبتلعب لحد ماسيل لبن غرق وشهاطلعت موبايلي وصورتها كان شكلها مغرى بطريقه غريبه ولحد دلوقت صورتها عندى كل ما ابص عليها يهفنى النيك وزبي يتفرد ولا زب الحصان
قامت مسكتنى من ايدى ودخلنا الحمام قلعتنى وقالتلى يالا ناخد شاور سوا وطبعا بعد مارغيت جسمى وحمتنى هى ركعت تحت رجليها وقولت لها اردهالك بقي كسها الوردى الجميل الناعم اللي من كتر اللعب منزل عسل خلانى حطيت لسانى عليه وهاتك يامص انا نفسي اول مرة استمتع بالمص كدة فمابالكم بقي بمتعتها
اهاتها كانت عامله زى الكهربا فى جسمى وهى عماله تزق فى راسى لحد ماكسها قرب يشفطها وتعاليت اهاتها قووى ومتعتها وبدا جسمها ف الاهتزاز مع صويت من المتعه وانا لسه مستمر وهي جسمها بيتنفض قووووى من الرعشه وصوت صويتهل عالى قووووى لحد ماوقعت ع الارض من الرعشه والمتعه
اشوفكم ف الجزء التاالت

الجزء الثالث
سيبتها شوية على ماتفوق بعد مافاقت حضنتها وتقولى بحبك قوووووى انت فين من زمانى جسمى كله دايب والرعشة مش مفارقاه
شيلتها ودخلنا قوضن النوم وبدانا ننيك تانى بعد بوس وتقفيش لحوالى ساعه لدرجة كسها بقي يسيل من عسل غرق السرير نمنا عكس بعض وخدت زبي في بوقها وانا لسانى على كسها وكل واحد فينا بيمتع التانى استمرينا على كدة وقت طويل جدا من المتعه مش فاكره قومت وقولتلها مش هتدوقي زبي جوة كسك اللى هيبلعه دة قالتلى انا خايفه دا كبير قوى هيوصل لذورى قولتلها هنيكة بالراحه وبدات ادخله واحدة واحدة كسها ضيق قووووووى كانه عمره ما زب دخله فضلت لحد مادخل كله وصوت اهاتها جايب الجيران وقعدت اديها بالراحه وبرومانسيه هى بسكوتة كدة الواحد يخاف عليها ورقتها تخلى نيكها بالراحة امتع من العنف وفضلنا نغير اوضاع من وضع 69 وشوية هى تطلع تتنطط على زبى بمتعة وشوية انا فوق وبدخله لاخره مع اهات ومتعه كبيرة وشويه تانم على جنبها وانا وراها بديها وبعدين شيلتها وعدلته جوة وزنقتها ف الحيطة واديها وامشي بيها لحد الشيزلونج وزبي راشق ف كسها اقعد وهى مازالت على زبي وننيك مع بعض لحد مااترعشنا سوا رعشة عمرى ما انساها مع خروج براكين لبن من زبي لدرجة كنت حاسس انه عمره مانزل قبل كدة وفضلت حاضنها وابوس فيها وزبي جوة لحد مانام وخرج وخرج معاه سيل من لبنه اللى جوة كسها وقومت معاه لحد السرير ونينا فى حضن بعض اجمد ليله فى حياتى قومت الصبح فتحت عينى على اجمل واحدة محضرالى فطار وطبعا قامت قبلى خدت دش وسرحت ولبست العدسات وحطيت ميكب تمنيت لو كل ثانيه انام واصحى عشان اشوف الملاك ده قدامى
فطرت ودخلت اخدت دش وخرجت قعدنا ندردش شويه وهى لابسه كلوت فاتله بس وعليه القميص اللى انا كنت لابسه امبارح وحكيتلى عن جوزها وانه مابيخلفش وهى مستحملاه وف الاخر قفشته مع واحدة وطلبت الطلاق وطلقها الواطى ف حبيت تنتقم منه وتتناك من حد غيره فمالقيتش قدامها غيرى قولتلها احلى انتقام واحلى نيك واحلى حاجة ف دنيتى قالتلى بس مش هنعمل كدة تانى هى مرة لو عايز تتجوزنى
قولتلها انا ما اقدرش اتجوز انا لسه مشوارى طويل قالتلى خلاص اعتبر انه ماحصلش حاجة وخلينا حبايب وخلى الصورة معاك ذكرى وانا هاخد القميص ده ذكرى لاجمد واحد قابلته فى حياتى
ولانى عارف انها مش شرموطة ماطلبتش نيكها تانى وهى كمان ماطلبتش لحد ماجيه وقت اتقدملها واحد قريبها مراته ماتت ومعاه *** صغير وجت قالتلى وتاخد رايى وقضينا مع بعض يوم زى اللى فات بس صوره كانت اكتر ك توديع ليا ولفترة حبنا
انا فعلا حبيتها بس الظروف هى اللى منعتنى انى اتجوز منها
رجعت حياتى لطبيعتها تانى بشتغل وبدرس بس بعد ايامى مع شيماء ومتعتى مع الدكتورة وكل ما اشتاق النيك افتح صور الكتورة اتفرج عليها والعب في زبى لححد ما انزلهم
فضلت فترة طويله على كدة لحد مادق باب زبى زبونة جديدة قاعد فى امان الساعه 1 منتصف الليل ولقيت الست اللى ف العماة اللى فيها الصيدليه بعتالى بنتها الصغيرة تقولى الحقنا باب تعبان قوووى
هى ابوها راقد مابيتحركش طلعت قيست له السكر والضغط لقيتهم عاليين واديته علاج وبدات اتكلم مع مراته على ما اطمن عليه هى ست حوالى 40 سنه بس فرسة بمعنى الكلمة بقولها هو ماله لقيتها بتقولى اصل حصل حاجة كدة وخد علاج فتعب ووشها احمر خجلا وهى مابتعرفش تدى الحقن بتاعته عرفت ساعتها ان خد فياجرا هى اللى تعبته قولتله ابقي قوليلي بعد كدة عشان ماتديهوش حاجة تتعبه وطلبت منى اطلع اديله الحقن كل يوم قولتلها ماشي بس بعد ما اقفل عشان مش معايا حد
وبقيت كل يوم اطلع اديله الحقنه واقعد معاها شوية اتفرج على طيزها وهى بتتمايل قدامى وبزازها الكبيرة اللى تسحر العيونوطبعا هى بتبقي بلبس البيت الضيق او بترنج كت وقصير عشان الصيف وانا زبي فاضحنى كل يوم وهى كل يوم تلبس حاجة شكل اجمد من التانيه وفى يوم طلعت لقيتها حاطة روج ولابسة قميص وفوقيه روب خفيف مبين اجزاء منه وبتقولى انا مستنياك من بدرى زبي ساعتها فشخ البنطلون ولقيتها بتقولى مستنياك تديله الحقنة وتديله برشامه حلوة كدة عشان انا على اخرى قولت في بالى ما انا موجود وهى لاحضت وقوف زبي لقيتها بتقولى عايزاه يبقي زى ده عشان انا كل يوم اشوفه وابقي نفسي اقولك تخلى بتاع جوزى زيه قولتلها ده طبيعى وقومت منزل البنطلون بالبوكسر وظهر قدامها زبي وسمعت منها اااااااااااااه جامدة مع انت بتعمل ايه قولتلها شوفي طبيعى ولا لا قالتلى الراجل نايم والبت نايمه اخاف يصحوا
تعالى جوة ودخلنا المطبخ ونزلت على ركبتها ومسكت زبي مص كانها شرقانه بقالها سنين وتقولى تعالى دخله دخله بسرعه افشخ كسي وماكدبتش خبر ومكستها وقفتها وظهرها ليا وميلت راسها وبطنها على الرخامة وقلعتها الكلوت لقيتها حلقاه وراسمه بالشعر قلب فوق كسها سالتها امص قالتلى لا محبش دخله دخله قوووى بقي كسي مشتاق دخلت زبي جوة كسها اللى لقيته اتشفط جوة مع شهقه جامدة منها وبدانا نيك قووووووى بس بدون صوت وفشخت كسها لحد ماجاب ددمم من سرعه النيك وقوته واهاتها المكتومة بتسخنى قووووووى لحد ما اترعشت تلات مرات وفى الرابعه صوتت قووووووووووووووووووى لدرجة ترج البيت وبعدين نزلت ع الارض ونزلتهم على وشها وسمعت بعدها صوت بنتها قالتلى انزل بسرعه ونزلت من باب المطبخ بعد مارفعت هدومى وصورة وضها وهو غرقان باللبن مش مفارقه خيالى وندمت انى ماصورتهاش واضمها لمكتبه المتناكان بتاعتى
تانى يوم لقيتها جايه الصيدليه واديتنى ورقه والناس واقفة تقولة عايزة البرشام ده
طبعا كان برشام منع حمل ومكتوب تحته كنت جامد ومستنياك يوم الخميس
وعرفت كدة انى عجبتها قووووى فضلت مستنى ليوم الخميس طلعت لها باليل لقيتها فتحالى بقميص نوم جامد قوووى وريحه برفانها شاممها من على السلم دخلت جامد على طول بدات احضن وابوس فيها ولانى عرفت من النيكة اللى فاتت انها بتحب العنف مديت ايدى قطعت لها القميص عشان اشوف اجمد جسم مربرب واكبر بزاز وانزل مص فيهم وايدى على كسها بتلعب في شفراته الحادة وقومت مقلعها الكلوت وبقولها يالا قالتلى مش كنت عايز تمص تعالى خلينى اجرب وماتخافش البت عند ستها والراجل واخد منوم ونزلت اول لما حطيت لسانى على كسها شهقت قووووووووى لدرجة حسيت انها اترعشت من نفضة جسمها مع الشهقة وفضلت امص ف عسل كسها لحد ما اترعشت قومت منيمها على الارض وهاتك يانيك فيها لحد ما اترعشت منى اكتر من 5 مرات ونلت لبنى جوة كسها الدافي ف الرعشة السابعه وفضلت الست دى متناكتى كل يوم خميس
وحبها للعنف ده مهيجنى على طول

اشوفكم ف الجزء الرابع

الجزء الرابع



******************************
بعد مابقيت ثابت نيك مع صاحبة البيت كل يوم خميس
بدات احس بالملل وروتين فى الحياة الجنسية وبدات ادور على وجه جديد يشبع رغبتى المستمرة فى النيك
القصة المرة دى مش عارف بدات ازاى هل بدات لما بدات اعجب بالبنت دى ام لما بدات تتردد على الصيدليه بنت جميله اطول منى بحسها غادة عبد الرازق فى نفسها كدة بس عليها حتة طيز اجمد طيز شوفتها فى حياتى ملفوفة كدة وعاليه وبزازها متوسطة كدة اللى فاكره ان البنت دى كانت بتيجى تاخد حقنة روماتيزم اول مرة جت سالتنى موجودة ولا لا وكانت وقتها ناقصة بس كان عندى شوية قولتلها موجودة وطلبت منى اديهالها زكان معاه بنت تانية وهى كانت خايفه جدا لما اديتهالها ومحستش بيها بقيت على طول تيجى تاخدها باستمرار وتيجى متاخر عشان تلاقينى انا وساعات بتيجى لوحدها هى البنت تخطف فعلا لكنى ماكنتش بفكر انى ممكن انيكها لحد يوم جت بدرى شوية والبنت اللى معانا ف الصيدليه هى اللى اديتهالها المرة دى جت المرة اللى بعدها وقالتلى ابقي اديهالى انت بعد كدة عشان ايدها تقيله وبدات تيجى متاخر وتيجى لوحدها ولابسه عباية سودا مجسمه عليها قوووووووووى مبينة رفعة طيزها المغرية قوووى المرة دى جت على غير العاده لابسة كلوت تحت الجلبيه مش بنطلون زى مابتلبس دايما بدات انتبه وبدات كل مرة تيجى لابسه كلوت اجمد من اللى قبله وتتعمد تتمايص قدامى وترفع طيزها وانا بتقل عليها وفى يوم جت لابسه كلوت فتله محشور بين شفرات كسها اول لما دخلت ولاقيتها كدة ومانزلتش الهدوم زبي هاج عليها قوووى وعرفت ساعتها انها نفسها ف نيكة قولتلها ثوانى هجيب قطنة وخرجت قفلت الباب ودخلت قولتلها ماتزلتيش الهدوم ليه قالتلى تعالى نزلهالى لو تعرف قربت منها وحطيت ايدى الاتنين على طيزها من اجمل مالمست ايدى وبدات احسس عليها وقلعتها خالص ونزلت فيها بوس وتقفيش وتحسيس وخرجت جيبت زيت ***** وبدات ادهن لها جسمها الجميل حتة حته من رقبتها لدراعتها المربربة لبزازها اللى حلماتها واقفة نزولا على بطنها وماقربتش لكسها مع تعالى اهاتها اللى كانت مستمتعه قووووى بالمساج ده ونلت على رجليها وركبتها لفخادها الناعمه لحد ماوصلت لكسها قعدت العب فيه من برة ولحد دلوقت ماشافتش زبى الا من تحت الهدوم وتعالت اهاتها قووووووى لما نزلت لحس في كسها الجميل المنتوغ اللى باين ان عمر ماحد لمسه وفعلا طلع عمر ماحد لمسه اول لما قالتلى كدة بعد ما اترعشت من المص رفضت انيكها لكن قالتلى خلينا من ورا ومص بس خلينى احس الاحساس ده تانى خرجت لها زبي وبدات تلحس فيه وتمص وتعصر فيه في الاول كانت قرفانة ومش عارفه لكن واحدة واحدة حبيت المص واللعب في الخصيتين وهى بتمص مصها كان مخلى اهاتى تسمع البيت كله وفضلت قافشة فى زبي مص وانا ايدى على كسها بتلعب فيه من برا لحد ما اترعشت تااااااانى المرة دى بصويت ونامت على الارض وكسها غرقان عسل نزلت مصيته لحد ماشبعت من عسله وقومت جيبت عازل وبدات ادخله من ورا طبعا اول مرة لينا احنا الاتنين فكانت صعبه لكن زيت ******* سهلها خالص وفضلت انيك فى طيزها لحد مافشختها وقربت انزلهم خرجته زنزلتهم على وشها الجميل غرقته وطبعا مافوتش عادتى وصورتها وهى اللبن مغرقها وحضنتها وبوستها وقامت مشيت وانا حتى ماعرفش اسمها ومن ساعتها ماقابلتهلش تانى لكن ما اقدرش انسي طيزها ولا وشها وهو غرقان لبن ولا كسها الجميل يالا مصيرنا نتقابل تانى
اشوفكم ف الجزء الخامس

الجزء الخامس
بعد ماخلصت امتحانات قولت اخد اجازة واسافر اسبوع اقضيه بعيد عن الضغوطات حجزت رحلة لشرم الشيخ يوم الجمعه هنسافر الفجر لحد ونرجع الخميس وطبعا قبل ما اسافر خدت حقى من الست صاحبة البيت ونيكتها نيكة وداع وعملت معايا واجب وحضرتلى حاجتى وعملتلى اكل وظطيتلى الدنيا خالص ما انا كمان كنت موجب معاها ف النيك جامد
واحنا رايحين ركبت الاتوبيس وركبت جمبي بنت زى القمر لابسه قصير وشعرها الناعم طول السكة يطير على وشي وريحته وملمسه الناعم يهيجونى وطبعا لان السكة طويله بدانا نتكلم واتعرفنا وعرفت انها طالعه مع صاحبتها ولانهم حجزوا متاخر فمكانش فيه غير المكان ده ومكان تانى جمب واحد لصاحبتها اتصاحبنا قوى طول السكة نرغى لحد ف الاخر قولتلها هجيب صاحبتك جمبك واروح انا تلاقيها تعبت من الواد اللى جمبها فوجئت بيها بتقولى لا خليك جمبي انا استريحت جمبك
كلامها واسلوبها كيوت قوى وهى كيوت كدة قوووى الواحد يبقي نفسه يلحسها كدة
وصلنا الفندق وطبعا اوضتها بعيد عن اوضتى وانا ف اوضه سنجل لكنى اغلب الوقت قضيته معاهم ف الاوضة واتعرفت على صاحبتها وبناكل ونشرب ونخرج سوا احنا التلاته اوصفهالكم بقي وصف تفصيلي بعد ماقربت منها
جميله اسمها جميله وهى فعلا جميله
بيضه قووووى بياض يهبل وشعرها مصبوغ بنىى فاتح وعنيها واسعه وجميله مفيهاش طيز ولا جوانب ولا بطن بس فيها بزاز اووووووووف عليها مع شويه بضيهان بتلبسهم بيبينوا الفرق اللى بين بزازها ويهيجوا قوووووووى وضحكتها بتنور وصوتها ورقتها يدوبوا
اقترحت نروح ننزل المياه ونعمل سنوركينج وغطس وصاحبتها ماوفقتش عشان بتخاف فرحنا انا وهى بس وطبعا اول ماوصلنا الشط بدات تقلع كانت لابسه مايوه قطعتين يهبل وخاصة السنتيان اللى يدوبك كان مغطى حلمات بزازها اللى زى القشطة ونزلت المياه وطبعا ف المياه تحسيس وتقفيش ولعب وكنت لابس مايوه قصير وزبي خارج منه قوووووى وطبعا خدت بالها وخدت بالها انى بتعمد احسس واقفش في مرة واحنا بنلعب لمست زبي غصب عنها وهو خارج اتخضت ورجعت مسكته وبتقولى رجلك دى انا اتسمرت ومش عارف اتكلم قامت غطست بصت عليها وطلعت بسرعه جدا واديها على وشها من الخضة وعنيها مبرقه ومزهوله قوووووى وتقولى يالهوى ايه ده دا مش طبيعى صح
منظرها ده خلانى قفشت فيها زمسكت شفايفها الناعمه وبوستها بوسة طويله جدامن غير ولا كلمة ولقيتها بتقولى يالا نرجع انا ماكنتش ناويه ب لازم اجرب الحجم ده وفعلا رجعنا على طول ودخلنا قوضتى وبدانا نيك وتفريش هى من النوع اللى بيتناك عشان مزاجه وعشان يتكيف وبتحب المص وتغير الاوضاع قوووووووووى بدانا واحدة واحدة بوس وتقفيش لحد مادوبنا فى بعض وبعدين قلعتهل ونزلت فى جسمها مص ولحس وعصر جسمها ناعم قووووووى واهاتها انعم ورعشه جسمها من المص هاديه لكنى مابحبش الهدوء كدة ففضلت امص فى كسها وهى بتترعش وتنزل عسل لحد ماصوتت وسمعت صوتها عالى قووووى قومت ساعتها دخلت زبي بعمق في كسها مع شهقة منها رجت المطان وتبريق تدل على المتعه وعدم الاستحمال وفضلت انيك فى كسها مع تعالى اهاتها اووووووووووف ااااااااااااااح ااااااااااااااااااااه افشخه قوووووووووى نيكه قوووووووووووى بحبه قووووووى نيكني افشخنى نيكه افشخه ااااااااااااااااااه بيوجع اااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااه برعشة جامدة قووووووووووووووووووووووووووى مع سيل من اللبن نزل ف كسها وماعتقتهوش نزلت مص فيه لحد ماشبعت بعد ماصورتها كالعادة وقعدنا بعدها نص ساعه نرغي سوا وكررنا النيكة تانى بمتعه اكبر ورعشه اكبر بعدها استحمينا سوا ونيكتها مرة تالتة ف البانيو وخرجت من عندى شبعانه ع الاخر نزلت مرة ف كسها ومرة على وشها ومرة على طيزها ورعشتها ف التلات نيكات اكتر من 10 مرات لدرجة خارجة سكرانة من عندى م المتعه
اشوفكم ف الجزء السادس

الجزء السادس
بعد اليوم الجميل مع جميله كملنا عادى خروج مع بعض لكنى لاحظت نظرات غريبه منها ومن صاحبتها واحنا بنفطر ف المطعم قامت صاحبتها تدخل التواليت ولقيت جميله بتقولى بقولك ايه سارة (صاحبتها ) عايزة تتناك منك ومكسوفة تقولك عشان خايفه اقولها لا انا بنيك صاحبتك وانا بصراحه مش هسيبك تنيكها وتستفرد بيك عشان هتدمن زبك الكبير وتاخده منى ف ايه رايك نجرب سيكس ثلاثي وتنيكنا سوة
الفكرة عجبتنى قوووى الصراحه خاصه انى مجربتهاش قبل كدة
وافقت طبعا على طول ولان كلامها سخنى قولتلها يالا دلوقتى انا هطلع اسبقكم على ىوضتى وانتوا تعالوا طلعت قبلهم ضبطت حالى وحطيت معطر وغيرت ولبست شورت وتيشيرت بس
وانتظرتهم على احر من الجمر انا وزبي مفيش خمس دقايق وخبطوا سمحتلهم بالدخول طبعا سارة مكسوفة لكن جميلة الممحونة كانت سايبه على اخرها دخلت جد على طول بوس واحضان ومصمصة شفايف وتفعيص بزاز وضرب على الطيز وسارة واقفة تتفرج علينا وتحط ايدها على كسها من برة تلعب فيه وتعض علي شفايفها اللى منزلة عسل
شكلها مغرى قووووى خلانى سيبت جميله ورحت لها وبدات احسس على بزازها المربربة والحس في شفايفها المنفوخة وابوسها وامص في رقبتها وبدات انزل ايدى على كسها اللي كان مغرق الكلوت ونزلتلها الجيبة القصيرة اللى كانت لابساها والكلوت وبدات لعب ف كسها ووادخل صباعى مع اهات جامدة وبوس ولحس فى وشها ورقبتها وايدى التانيه ماسكة بزها تفعيص كانت جميله قلعت ملط وجت من ورايا نزلت الشورط وقلعتنى التيشرت ومسكت زبي وهى حضنانى من ورا لعب وانا مش عاتق ساره بعد كدة نزلت سارة تمص زبي مصها جميل قووووووى ويسخن قوى جت جميلة قعدت جمبها وخدت زبى من بقوها مسحته وكملت هى مص وبقوا الاتنين يبدلوا على مص زبي اللى كان ولا زب الحصان منهم ومن مصهم وبينخانقوا عليه ويسيبوه ويبوسوا بعض ويرجعوا يكملوا على الوضع ده اكتر من ربع ساعه بعدين قومنا ع السرير انا نمت على ظهرى وزبي واقف قامت سارة ماسكاه وجميله جت قعدت فوق وشي مسلمانى كسها وبدات سارة مص فى زبي وجميله بمصلها كسها لحد ما جميله اترعشت من المص وغرقت وشيعسل من كسها بدلوا هى وسارة وطبعا جميله كانت على اخرها قعدت فوق زبي وحشرته جوة كسها وبتتنطط عليه وسارة مديانى كسها بمصمص فيه ووشها لسارة بيقفشوا لبعض وصوت اهاتنا جايب شارم كلها وفجاه لقيتهم الاتنين صوتهم على قووووووى واترعشوا الاتنين سوا واحدة م النيك وواحدة من المص والاهات والصريخ عليوا قوووى
حبيت كدة قوووووى وقومت عليهم نيمتهم الاتنين على بطنهم على طرف السرير وضمتهم لبعض وبدات نيك فيهم دى شوية ودى شوية اكتر من ساعه بنيك فيهم الاتنين لحد ماهريت كسهم هما الاتنين وبدأ زبي في الاستعداد لخروج لبنه قولتلهم هنزل قاموا الاتنين قعدوا على الارض تحتيه ونزلت على وشهم ااتنين غرقتهم وقعدوا يلحسوا في بعض ويبسوا فى بعض وانا بصورهم وفضلنا على الحال ده باقي ايام الرحلة وكانت اجمل رحلة فى حياتى
وفضلنا بعدها صحاب وبنيكهم الاتنين من ورا بعض ومفهم كل واحدة انى ليها بس وانها ماتقولش للتانية الاتنين بصراحه يهبلوا ��������

الجزء السابع
القصة المرة دى غريبه شوية
فى زبون ف الصيدليه اسمه خالد مسمينه خالد سوسو عشان خاطر كان بسكليته خول يعنى وبيتناك من شباب وعنده اخت زى القمر خلود قصيرة كدة وجسمها حلو وبزازها كبيرة نيك شفايفها واخده وضع البوس لكنها غير اخوها الخول مابتتكلمش مع حد بدات الاحظ تردد اخوها ع المكان ونظراته لزبي ويجى ياخد حقن يقلع البنطلون ويوطى ويقول اه زى المتناكات وانا بديهالوا لحد مامرة قولتله بقولك ايه انا ماليش في الخشن ( الخولات يعنى ) ليا ف الناعم بس لقيته مسك زبي ويقولى حقك دا زب حصان ومشي جيه المرة اللى بعدها لقيته بيقولى ايه رايك اجيبلك ناعم قولتله انت اهبل يابنى
قالى اصبر بس اختى خلود
من كلمته بس زبي اتفرد قولتله انت خول للدرجادى قالى واكتر بس على شرط
فكرته هيقولى فلوس لقيته بيقولى اتفرج عليك وانت بتفشخها
انا قولتله نعم بذهول ورفضت طبعا لقيته بيقولى واديك فلوس
عرض عليا قد مرتبي ف خمس شهور ماهو مش تعبان فيهم الخول
وافقت لانى محتاج فلوس فعلا قولتله بشرط يبقا فى شقتى وتيجى انت وهى على انكم قرايبي وانا اظبطك
لقيته مسك زبي تانى وبيقولى ما يالا دلوقت
قلتله بكرة يامتناك
جيه تانى يوم وانا قاعد مستنى وراهب الموقف لقيته بيرن احنا تحت
خرجت استقبلتهم سلمت على خلود ايدها ناعمه قوى وبوستها من خدها وقولتلها انا وافقت عشان نفسي فيكى بس
قعدنا شربنا عصير كنت محضره ولقيتها بتقولى هنبدا امتى قولتلها دلوقت طبعا دخلت تغير العبايه اللى لابساها وتلبس قميص ماقدرتش استنى دخلت عليها قطعت لها باقي هدومها وكنت لابس روب بس قلعته وقعدتها على الارض وحطيت زبي جوة بوقها ودى ما صدقت مسكته مص ولحس مع اهاتى العاليه من نعومتها ف المص فضلت لحد ما وقف على الاخر وبدات تحط دراعها جمب زبي تقيسه وتقولى احا كل ده هينكنى دى هيفلقنى وندهت على اخوها وتقوله تعالى ياخول شوف الزب مش الخولاا اللى كنت بتجيبهملى لقيته جاى وقالع ملط وزبه قد صباعى الصغير وعمال يلعب فيه ويقولى نيكها بقي شدتنى ناحيته وحطيت زبي في بوقه وتقوله مص ياكسمك مص بصراحه الواد مصه حلو قوووووى وايده انعه من ايد اخته شيلته من بوقه وقولتها تعالى يامتناكة تعالى قعدتها على الانتريه بالمقلوب ووقفت على الارض وبدات افتح فى كسها واخوها العرص بيتفرج وبدات ادخل زبي دخلت راسه بس ودى بتصوت قولتها اهدى يامتناكة هتفضحينا وواحدة وواحدة رحت رازع زبي جواها رازعه حسيت انه طلع من بوقها وجسمها اتنفض وصوتت وبدات انيك فيها جامد بعنف قووووووووووى ادخله واخرجه مع صوت اهاتها وصوت تخبيط جسمى فى طيزها المتناكة وضرب على طيزها اكتر من نص ساعه بدى في كسها لحد ما اترعشت رعشه اول مرة اشوف واحدة بتترعش كدة حقيقي كنت بشوف ف افلام السيكس بس بتتنفض وتتلوى وكسها غرق المكان مياه من شهوتها والتناك التانى قام جاى يلحس المياه دى فصلنى الشرموط ونيكتها تانى زنقتها ف الحيطة ورافعها عشان تطول زبى وقافش بزازها وشفايفها مص وتفعيص ورزع من تحت بزبى جوة كسها واهاتها بتعلى وتقولى هد الحيطة دى عليا نكنى نكنى قووووووى انا عمرى ما اتناكت كدة اااااااااااااااااااه
ااااااااااااااااه كسي اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااه اه اه اه اه اه اه اه اه اه والرعشه التانيه جت وحضنتها قووووووووى وانا لسه بدى وشايلها علي زبي ودخلت بيها النوم وهى لسه راكبة زبي وقعدت اديها بعد مانزلتها على السرير وركبت فوقها اكتر من ساعه اترعشت فيهم 5 مرات وفى الاخر قعدت تحت زبي قبل ما انزلهم بثوانى ونزل من زبي كميه لبن على وشها وبزازها وجيه الخول قعد يلحس ف اللبن
دخلت بعدها تستحمى ودخلت وراها والخول التانى برة قولتلها بقولك ايه دا فصلنى وعكنن عليا قالتلى اومال لو مافصلش دا انت فشخت كسي وغرقتنى لبن
قولتلها لو مفصلنيش كنا فضلنا ننيك للصبح وفشختك ورعشتك اكتر من كدة وخدت رقمها وظبطت معاها
اشوفكم بعدين ��

الجزء الثامن
طبعا خلود ماكدبتش خبر واتصلت بيا تانى يوم قبل ما انزل من البيت وقالتلى انا جيالك وطبعا كنت تعبان من نيكها امبارح ولجات لحباية المرة دى اصلها جامدة قووووووى خبط الباب ورحت فتحت لقيتها جاية ومعاها اتنين كمان بنات اتفاجئت مين دول يابنتى ادخلى بسرعه وعرفتنى بيهم سمر وسماح وكانوا لابسين عبايات سودا شبه الرقصات وفجاة قاموا الاتنين وفتحوا العبايات ومعاهم خلود التلاتة متناكات قووووووووى اجسامهم فشيخة سمر طويلة وبيضة وبزازها كبيرة مدورة وطيزها مسح خالص مفيهاش طيز تقريبا وشفايفها مقلوبة ومنفوخة وسماح بقى سمرا ورفيعة وبزازها صغيرة وعليها حتة طييز تخليك تجيبهم من غير ماتنيك وطبعا خلود مش محتاجة وصف والتلاتة لابسين 3 قمصان نوم انيك من بعض خلوا زبى وقف لدرجة نزل من الشورت اللى كنت لابسة وهيجت عليهم وقفشت فيهم واحدة واحدة مص ولحس بدات بسماح حبيت اجرب واحدة سودا بيبقا ادائهم عالى قوى حضنتها وبدات الحس في رقبتها وورا ودانها وجسمها بيتنفض بين دراعاتى ومسكت زبي وشغالة لعب فيه وخلود وسمر قاعدين على الكنبة وبيلعبوا فى كسهم فضلت ابوس والحس فيها لحد مادابت خالص قعدت على الارض تمص ونديت سمر وبدات معاها بنفس الطريقة لحس ومص فى رقبتها وشفايفها ولعب فى بزازها الكبيرة لحد ما دابت اكتر من اللى بتمص فى زبي تحت وقعدتها على الارض وكل واحدة فيهم تمص شوية وتاخد زبى من بوق التانية وتمصه بيتخانقوا المتناكات عليه وجت خلود الوحش بتاعهم وبدات معاها كدة بردو مص ولحس لحد مادوبتها والاتنين لسه بيمصوا قعدت خلود وخدت زبى منهم وهريته مص والاتنين كل واحدة ماسكها بز وبيلعبوا فى بزازها الاتنين واديهم التانية على اكساسهم
قومتهم التلاتة قعدتهم على الكنبة بالمقلوب بقي كسهم مفتوح لى سمر وخلود وسماح وبدات انيك فيهم بالترتيب انيك خلود اللى ف النص وايدى راشقة فى كس سمر والتانية فى كس سماح نص ساعه على الوضع دة لحد ماخلود اترعشت جيبت سماح ف النص ودخلته جواها شهقت شهقة ماسمعتهاش قبل كدة ودى ماخدتش خمس دقايق نيك واترعشت بس ماسيبتهاش فضلت ادخله جامد قوووووى بعد ما اترعشت وايدى على كس خلود وسمر هرياهم وفضلت ادخل لحد مارعشتها تانى وحسيت انها اغمى عليها من عنف الرعشة جيبت سمر بقى ف النص حبيت جسمها قوى حطيت ايدى على كس خلود وسماح وبدات ادخل زبى واحدة واحدة فى كس سمر كسها ضيق قوووووووى كانه ما اتناكش قبل كدة بس ممتع قوووووى مع اهات عالية منها وانا بدخله لحد مادخل كل بصويت منها وبدات واحدة واحدة انيك فيها مع اهاتها الشرموطة اللى توخ واهات المتناكات اللى جمبها كان الشقة كلها بتقول اه وفضلت براحة لحد مارعشتها جامد قومت مكمل بعنف بعد الرعشة مباشرة لحد مارعشتها تانى وسيبتها وجيبت خلود شيلتها على زبي وزنقتها فالحيطة واديتها نيك بعنف قووووووووووووووووووووى واهات منها عالية قووووووووووووووووى نيكنى نيكنى وتفعيص فى بزازها ومص فى شفايفها لحد ماجيبت اخرها من الرعشة
وقعدت على الكنبة وخليت سماح قعدت على زبى وفضلت طالعه نازلة عليه لحد ما اترعشت وانا اهاتى عليت مع اهااتها
وجيه دور سمر نيمتها على جمبها ونمت وراها ورفعت رجليها وقفشت بزازها ودخلت زبى وقعدت اديها اكتر من نص ساعه لحد ماجيبت اخرها ولسه زبى واقف ومش عايز ينزل
نمت على ظهرى وسمر جت بكسها عند بوقى الحس عسلها السخن الللى لسه نازل وخلود قعدجت على زبى وخدته كله ف كسها وسماح مديا كسها لسمر تمص فيه وتلحس فيه وكميه اهات رهيبة مننا كلنا ومتعه مفيش زيها وسماح وخلود بيدلو على زبي الاتنين وانا وسمر مستمتعين قوووووووووى وفى حتة تانية من اللحس والمص فى كسها لحد ما اترعشت سمر وغرقت وشى عسل وفى نفس الوقت اترعشت سماح اللى كانت رراكبة زبى واهات وصويت ماسمعتش ولا هسمع زيهم ابدا
وزبى خلاص كان استوى قومت وقفت وقعدوا التلاتة على الارض يمصوا فيه لحد ما غرق وشهم التلاتة نزل كميه لبن رهيبة وصورتهم طبعا واللبن مغرق وشهم ومادريتش بنفسي غير لما قومت من النوم بعد فترة طويلة مش عارف قد ايه لاقيتهم سايبن لى قمصانها والاندرات غرقانة لبن تذكار
اشوفهم فى نيكة جديدة

الجزء التاسع
فى يوم لقيت تلفونى بيرن صاحبة البيت وكنت ف الصيدليه رديت عليها قالت لى لما تيجى ابقي رن عليا عشان عايزاك غى حاجة مهمة قولتلها انا برجع الساعة 2 قالتلى ماشي رن عليا
واول لما رجعت رنيت عليها فعلا قالتلى تطلع ولا انزلك قولتلها انزليلى عشان تعبان مش هقدر اطلع ونزلت عادى بلبس البيت هى ست عادية جدا لكنها بصراحة جميلا جدا عندها حوالى 40 سنة وبنتها كانت معايا ف المدرسة لكن اللى يشوفها مايديهاش اكتر من 25 سنة من كتر اهتمامها بنفسها نزلت لى وبدانا نتكلم وهى صريحة جدا قالتللى انت كل يوم واحدة داخلة وواحدة خارجة من عندك انتوا بتعملوا ايه بالظبط هنا حاولت اهرب وواحدة مين وهنعمل ايه يعنى وكدة قالتلى انا بشوفهم كل يوم وانا بيتى ماينفعش يحصل فيه كدة والناس ف الشارع بتتكلم قولتلها دول قرايبى قالتلى لا مش كل دول قرايبك بعد اذنك لم حاجتك واتفضل قولتها انا هثبت لك انهم قرايبى تعالى
وفتحت اللاب وكان معايا الصور كلها اللى مصورهالهم وقت النيك قولتلها اتفضلى اتفرجى وفتحت الصور وبدات تتفرجزكانت حركة متهورة منى لكنى كدة كدة حسيت انى مش هقعد ف البيت ده تانى فعملتها واول لما شافت اول صورة كانت لشيماء برقت وعنيها لمعت وبدات تقلب ف الصور وشفايفها بتنزل عسل لحد ماجت عند الصورة اللى فيها واحدة ماسكة زبي لقيتها شعقت وقالتلى دا مين ده طبعا شكلها المغرى وقف زبي قوووووووى قولتلها دا انا قالتلى لا دا بتاع ممثل وانت جايبه من ع النت قومت قولتها فعلا حتى بصى ونزلت البنطلون وزبى واقف قووووووووووووووووووووووى اتخضيت ورجعت لورا ولقيتها بتقولى دا بجد قولتلها شوفى كدة وقربت وبدات تلمسه وتلعب فيه وتقولى دا جامد قوووووووووى وكبير قوى زى اللى بششوفهم ف الافلام دا حقيقي بجد ولا انت عامل فيه حاجة قولتلها مصيه وانتى تعرفى ونزلت ع الارض ومسكته بايدها الاتنين وبدات تلحس فى راسه وقامت حاطاه جوة بوقها ونزلت مص فيه لحد ما اتبرى من كتر المص وفضلت شغالة مص اكتر من نص ساعه ودابت فيه واستمتعت بيه ع الاخر وقومتها ومسكتها من وسطها وقفشت شفايفها بين شفايفي وقعدت الحس وامص فيها وايدى نزلت على بزازها الطرية وماكنتش لابسة سونتيانة وقعدت افعص قى بزازها وامص فى شفايفها ونزلت بايدى على كسها وتقريبا مش لابسة كلوت لان بنطلونها كان مبلول عسل من كسها وقلعتها هدومها بعض ماخلصت لعب وتفعيص فى كسها وبزازها وجيت اقلعها البنطلون رفض وتقولى لا بلاش خليها مرة تانية وانا مصص لحد ما قالتلى مش عاملاه قولتلها انا هشوف وقلعتها لقيت كسها ناعم ومحمر وعاملة فوقيه قصة على شكل قلب صغير بشعر كسها اغرتنى قةى نزلى على الارض وقعدت الحس فى كسها وهى تتلوى فوقى واهاتها تعلى قووووووووووووووووووى اااااااااااااااااااه كسي اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه كسي مش قادرة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااه برشه غرقت وشي عسل
وقومت حاططها على الرض بوضع السجود كدة وقعدت وراها على ركبتى ورشقت زبي في كسها مرة واحدة وللاخر وسمعت منها اااااااااااااه بصويته جامدة قوووووووووووووووووى وقعدت ادخله واخرجه جامد قوووووووووووووووووووووي وصوت جسمنا وهو بيخبط فى بعض وخبط زبى فى كسها عاااااااالى قووووووووووووى فضلت على الوضع ده نص ساعه كاملة اغشخ فى كسها وماسكها من جمبها مش مخليها تعرف تفلفص واهاتها وصويتها عالى قووووووووووووووووى واهاتى ومتعتى اكتر منها كسها كان قافش فى زبي قفشة وسخة وقعدت انيك فيها لحد ما رعشتها تانى وحسيت ان اغمى عليها من النيك نيمتها على ظهرها وحطيت على بزازها المتناكة زيت جونسون وحطيت زبى بين رزازها وضميتهم عليه وطبعا كان واصل لحد بوقها تلحسه وهو بينيك فى بزازها وصورتها فديو بالوضع ده لحد مازبي غرق وشها لبن و له الفديو
صوتها وهى بتلحس ف اللبن ووشها مغرى قووووووى وطلبت نيكة كمان بتصوير فديو ونيكتها تانى وصورتها وبعت لها الفديو
اشوفكم بعدين

الجزء العاشر
طبعا بعد اليوم ده كنت عارف انى سايب البيت سايبه ونقلت مكان اقامتى خلال شهر لشقة فى مدينة نصر وبدات ادور على شغل تانى وبعض البنات اللى كنت بنام معاهم بقوا يجولى او ارحلمهم زى جميلة وخلود وصحباتهم
قدمت على كورس انجليزى قولت اخده بما انى فاضي اليومين دول ورحت امتحنت وبداته فعلا خلال اسبوع واول حصة فى الكورس مشيت كالاتى
كانت بايخة شوية معضم الحاجات عارفها ومفيش اى جديد لحد اخر الحصة بدا الكلام يحلو المحاضر طلب منى اعمل محادثة تعارف مع واحدة بنت وبدات اسمك ايه ؟
ماريا
منين
من مدينة نصر
عاملة اية وهكذا لحد فى الاخر قلبتها بهزار وقولت لها ممكن رقم تلفونك وضحكنا كلنا وبكن اللى حصل بعد الحصة ماكنتش متوقعه وقفتنى قالتلى انت اسمك اي وانت فعلا عايز رقم تلفونى قولتلها مفيش واحد مانفسهوش فى رقم تلفونك وخدنا ارقام بعض واتكلمنا على الواتس وبقينا نروح ونيجى مع بعض ونخرج مع بعض وعرفت انها عندها مكان علاج طبيعى وسونة ومساج وانها مسؤلة المساج وسالتها اذا كانت بتروح البيت جلسات ولا لا وقالت لى لبنات بس رجالة لا
وطلبت منها تعلمنى واشتغل معاهاوطبعا وافقت وقالتلى تعالى نجرب انا مبعملش مساج لرجالة بس بما انك صاحبي هعملك
بس تجيلى متاخر الساعه 12 عشان مايبقاش حد هناك ويشوفك
رحت لها الساعه 11.5 كدة على انى جاى ازورها عادى وقعدت معاها فى مكتبها لحد ما الناس اللى هناك كلهم مشيوا وقالتلى تعالى بقى ندخل احنا دخلتنى مكان وقالتلى اقلع ولف الفوطة دى على ما اغير واجيب الحاجة واجيلك وفلعا بعد دقايق كنت قلعت وهى جت لابسة بنطلون ابيض مبين شفرات كسها من ضيقه وتيشرت ابيض مبين فلقة بزازها وقالتلى نام على بطنك وبداات تحط زيت وتدلك ظهرى وفى فتحة كدة الزب بينزل منها فى سرير المساج مع تدليكها وايدها الناعمة زبى وقف قووووووووووووووووووى لحد ماقرب يلمس الارض من كتر ماهو واقف وبعد ماخلصت ظهرى قالتلى اتعدلى على بطنك بقى وحط اللفوطة دى عليك ومديانى فوطة صغيرة خالص قولتها مش هتفع قالتلى انت تلاقيك معندكش اساسا هتنفع وخ وقويت وشها عشان ماتشوفش وانا اتقلبت وزبي واقف وقفة بنت كلب وحطيت عليه الفوطة اللى يدوبك غطت راسه وقولت لها اتفضلى ولفت لقت زبي قدامها لقيتها ايه ده دا كبير بجد وشالت الفوطة وقالتلى يانهار ابيض انا شوفت كتير اول مرة اشوف الحجم ده هو بجد ولا صناعى قولتلها شوفى بنفس قامت لحساه لحسه من اوله لاخره قشعرت جسمى كله وحسيت بكهربا وبدات تكمل شغل المساج وكل شوية تدلك زبي شوية وتكمل وبعديت تمصه مصتين وتكمل وانا باصص على كسها لقيته متغرق حطيت ايدى عنده لقيته اتكهربت وقالت ااااااااااه بس
وطلعت على الترابيزة وحطيت كسها عند بوقى ومسكت زبي ونزلت فيه مص قطعت لها البنطلون وشوفت احلى واجمل وانعم كس ممكن اشوفه غرقان فى عسله قعدت الحس فيه كانت حاطه فيه حاجة معطرة وريحتها حلوة وقعدت الحس وامص وهى تمص لحد ماخليتها تترعش
قومت ونيمتها على الترابيزة بعد ماققطعت هدومها كلها ومسكت الزيت وبدات اعمل فيها زى ماعملت فيا وهى عماله تتلوى واهاتها عليت وانا شغال علي جسمها مساج وزبي جوة بوقها بتلحس فيه وعمالة تقولى نيكنى بقى ااااااااااااه ااااااااااااااه نيكنىى مش قاااااااااااااااادرة طفى ناار كسي بقي ااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااه وبدات العب فى كسها بايدى وامص فى بزازها المدورة الجميلة لحد مارعشتها مرة كمان وهى بتترعش رشقت زبى فى كسها للاخر مع اه منها رجت المكان وصويت وقعدت ادى فى كسها بسرعه وجامد قوووووووووى واهاتها كل ماتعلى كل ما زبي يرشق اكتر ويديها جامد اكتر وصويت واهااااااااااااااااااات مالهاش مثيل كسها حلو قووووووووووووووووووووووووووووووى وناعم قووووووووى واهاتها الناعمة بتخلينى انيك فيها اكتر واعنف وهى كل ماعليها ااااااااااه ااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااه لحد مااترعشت وجسمها اتنفض تحتى خرجته وجيت انزل على وشها قالتلى لا جوووووووووووووووووووة جوووووووووووووة كسي طفيه وقفت على الارض وقربتها من طرف الترابيزة ورشقت زبى جووووووة مرة واحدة مع صويتة منها واهات منىومنها والجو كله اتملى اهااااااااااااااات وصوت رزع جسمى فى جسمها وصويتها وااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااه لحد مانزل براكين من اللبن مع رعشة اخيرة منها وعنيها الملونة الجميلة اللى اترفعت اثناء الرعشة والتنزيل وديتنا عالم تانى وكملت شوية لبن على وشها لحستهم وطبعا صورتها وصورت اللبن وهو نازل من كسها الجميل ونمنا جمب بعض على الارض مادريناش بنفسنا غير الساعة 8 الصبح وهى نايمة فى حضنى واحنا الاتنين قالعين خاالص

الجزء11

بعد اليوم الجميل ده معاها روحت البيت بعد ما اتفقنا علي الشغل واني هاجي يومين ف الاسبوع تدريب لحد ما اتقن الشغل الفتره دي كنت ف اجازه الصيف
روحت البيت وانا في غايه السعاده وفتحت التلفون نزلت الصور علي اللاب وبدات اتفرج علي الصور واسترجع الذكريات وزبي وقف جدا وبدات العب فيه ووقف قووووووي واتنفخ علي اخره وحسيت اني بدات انزلهم لقيت تلفوني بيرن اتضايقت قوووووي ورحت ارد وكلي سخط علي اللي بيرن سمعت صوت واحدة بكسوف
الو
الو مين معايا
انا مي
مي مين
انا مي اللي كنت باخد معاك حقنه البنسلين ف الصيدليه خدت رقمك من الناس اللي شغالة هناك ( طبعا افتكرتها دي اللي ماكنتش اعرف اسمها ونكتها من ورا ومشيت من غير ما اعرف عنها اي حاجة)
اسمك مي جميل قووووي الاسم زيك كان نفسي تكلميني قوووووي
وانا كمان بقالي كتير نفسي اكلمك
طب ايه نتقابل طيب ولا ايه
اممممممممم ماشي
خلاص هعدي اخدك من المحطه كمان ساعتين ونخرج سوا نروح مكان هادي
اوك
وطبعا الفرحه مش سيعاني وقولت كويس اني مانزلتهمش عشان انزلهم لها
قابلتها وروحنا كافيه قعدنا سوا وبدات تحكيلي عن نفسها وعن ان هي مابقتش تفكر غير فيا وفي زبي (علي استحياء طبعا) وانها هتتجوز كمان اسبوعين وخايفه جدا
الدنيا في الكافيه كانت زحمه قولتلها ماتيجي نروح مكان تاني ايه رايك تيجي عندي ونطلب اكل ونتغدي سوا
واستغربت موافقتها السريعه
وفعلا رحنا ع البيت وقعدنا وطلبنا اكل وكلنا سوا ورجعنا نتكلم تانيوبتقولي انت لسه عندك الصوره ( قصدها صورتها وهي غرقانه لبن) قولتلها انا هوريك حاجة عمري ماورتها لحد بصت ناحيه زبي قولتلها لا مش ده ده شافه بنات كتير
جيبت اللاب وفتحتهولها ووريتها مكتبة الصور اللي عندي وبدا تتفرج عليهم واحده واحده وعنيها مبرقه وشفايفها سال عليها العسل ومتاكد ان كسها غرق وطبعا انا زبي كان هيقطع الهدوم
خرجته براحه من البنطلون وقربته منها قووووي ومن غير ماتبص عليه قامت ماسكاه بايدها وبدات تلعب فيه بحنيه
ووقفت عن صوره لوحدة من المتناكات بتوعي كان اللبن مغطي وشها كله وبزازها وقالتلي انا عايز من ده وخدت زبي جوة بوقها وبدات لحس ومص بطريقة تهيج قوووووي وماعتقتهوش مص الا لما شبعت منه خالص وايدها التانيه علي كسها بتلعب فيه
قلعتها براحه هدومها خالص وانا كمان قلعت خالص وبدات انزل علي كسها بعد ماقعدتها علي الكنبه وفتحت رجليها كسها كان منتوف قووووووووووي مافيهوش شعرايه واحده وكان احمر وغرقان في عسله بدات امشي لساني عليه من بره والحس فيه مش فاكر قعدت الحس فيه وقت قد ايه بس اللي فاكره كويس اهاتها العاليه ومتعتها ورعشتها مرتين من لساني وعسلها اللي غرق وشي وهي بتترعش بعدها قومتها ووقفتها للحيطه وطيزها المرفوعه قدامي عايزه تتاكل اكل وجيبت زيت ***** غرقت بيه زبي وفتحة طيزها. وبدات ارشق زبي جوة طيزها مع تعالي اهاتها وصويتها لما راسه بس دخلت خرجته وقولتها بلاش ولا ايه لقيتها بتقولي بصوت عالي قوووووووووي حطه جوووووة لاخره رحت ماسك طيزها ورشقته راشقه مع صويت منها وشهقه مني واهات عاليه قووووووي رشقته لحد البيض ماخبط في طيزها وهي مش مبطله صويت وبدات انيك في طيزها قووووووي وكل ما صويتها يعلي ادخله اجمد وانيك ظيزها بعنف اكبر لحد ماحسيت انها هتموت تحت زبي خرجته وسيبتها تاخد نفسها شويه قامت ماسكه زبي ودخلت الحمام غسلته كويس قوووووي وما استنتش لما نخرج نزلت ع الارض وقعدت تمص فيه قووووووووووي وبتقولي عايزاه قدام رحت شايلها وداخلين قوضه النوم نيمنا فوق بعض خلف خلاف زبي عند بوقها وكسها تحت لساني وكل واحد فينا مستمتع بنيك التاني وحركاته لحد مارعشتها تالت مره بعدين جيبتها علي طرف السرير ونيمتها علي بطنها ورزعته في طيزها وشغال نيك وهي مش مبطله صويت تحتيهلحد ماحسيت اني هنزلهم عدلتها وغرقت وشها وبزازها بالبن وصورتها كتير قوووووووووي ولقيتها بتقولي ماليش دعوه عايزه تاني انا لسه ماشبعتش انت كدة شوقتني اكتر
اشوفكم في جزء جديد




الجزء 12





بعد نيكة الطيز الجامده دي ووشها الغرقان باللبن وشوقها لزبي دخلنا ناخد شاور
مسكت الليفه بعد مابليت جسمها وبدات ادعك لها جسمها بالصابون حتة حتة وهي قامت بنفس الكلام ليا وخرجنا كان الاكل وصل واكلنا سوا وبعد ماخلصنا وشربنا الشاي قالتلي انا عايزاك في حاجة مهمه قولتلها اجليها بس شوية وتعالي هبسطك وقلعتها هدومها وجيبت الزيت ونيمتها علي بطنها وبدات ادعك في جسمها واعملها مساج
جسمها مغري قوووووووي وناعم جدا ومع كل تدليكة مساج بحس بجسمها بيتنفض بيتكهرب كدة
بدات ادلك في طيزها العاليه وانزل علي رجليها امسجها حته حته لحد ما اوصل لكسها اللي منزل عسل مغرق الدنيا
قلبتها علي ظهرها وبدا امسج رجليها من قدام لحد كسها بعدين طلعت فوق علي بزازها وفضلت انزل لحد كسها وقولتها تسمحيلي امص وسمعت اه منها هزتني نزلت بلساني علي عسل كسها وفضلت الحس فيه واتمتع بعسله وهي دايبه خالص وعماله تتأوه وتتلوي تحتي وصوت اهاتها بيعلي ومتعتها بتزيد وانا مش قادر نفسي انيك الكس الصغير ده
نمت علي ظهري وهي نامت فوقي بالعكس بوقها عند زبي اللي واقف ولا كانه اول مره يشوف كس وكسها الجميل عند بوقي وبدات تمص وكسها بينزل وعماله نازله وطالعه بلسانها علي زبي واستنيت لحد ماكسها غرق وشي عسل وبدات الحس فيه وامص فيه لحد مارعشتها قوووووووووووووووي وصوتت وحسيت انها اغمي عليها وفجاه لقيتها اتعدلت ولحست زبي وقامت قاعده عليه بكسها رشق زبي في كسها وحسيت انه اول مره يدخل ف كس وشهقت واتنفضت فوقه وصوتت من الاه وماخدتش دقيقه واترعشت وصوتت وزبي من ضيق كسها اتمتع قووووووووي وخلاص كان هيجيبهم قومتها ورشقته في طيزها وانا حاسس ان جسمها لسه بيتنفض ونزلت كل لبني في طيزها واتمتعت قووووووووووووي بيها ولقيتها بتعيط خدتها في حضني وبوستها وحكيت لي واقسمت انها عمرها ما شافت زب اصلا غير زبي وانها هي اللي فتحت نفسها بحاجات كان بتدخلها بعد مانيكتها من طيزها اول مره بسبب اني شوقتها لزبي والنيك - وحسيت بغلطي جدا - وانها مش عارف تتصرف ازاي وفرحها بعد كام يوم
كان فيه دكتور صاحبي اعرفه بيعمل العمليات دي قولتلها انا هساعدك وكلمته وخدت منه ميعاد تاني يوم واتكفلت انا بالمصاريف ودخلت معاها العمليات عشان تطمن وعشان اطمنها وفعلا تمت العمليه علي خير وعزمتني علي فرحها بس ماقدرتش اروح بسبب احساسي باذنب وخوفي وقولتلها ابقي طمنيني
ويوم صبحيتها لقيت رساله منها ع الواتس كاتبالي فيها كله تمام وبعتالي صور من فرحها فرحت جدا واتبسطت قووووووووي اني ساعدتها ومسحت صوارها وسيبت بس صور فرحها....... يتبع




الجزء 13





خدت هدنه كدة وراحة وقفلت تلفوني وبدات انتبه لامتحاناتي ودراستي اللي كنت مقصر فيها جدا وشايل مواد فيها وعايد السنه عليها والدنيا كانت ملخبطة خالص
لكن كإن اللي بتهرب منه هو بيبحث عنك ويلاقيك رن جرس الباب رحت ببص ف العين السحريه اتصدمت لما لقيت ماريا هي اللي برا
فتحت علي طول وسلمت عليها واتفضلي
قابلتني علي طول
= انت عشان قافل تلفونك فاكر مش هعرف اوصلك يعني
- انا مش قافله عشانك بس عندي حاجات كتير عايزه تتظبط ولازم اخلصها ومش عايز حاجة تشغلني
= طب انت بتعرف تعمل حاجة تتشرب ولا اروح اعمل انا
- بيتك وبراحتك تعالي معايا نقعد عند البار بتاع المطبخ ونعمل اللي عايزينه
كان عندي عصير ف التلاجه صبيته وبدانا ندردش تاني
= انا عايزك.... بلاش بصتك دي عايزاك في شغل وبعد الشغل نبقي نفكر ف الحاجات التانيه عشان اليومين دول مش هينفع
- انا متليش نفس لاي شغل خالص اليومين دول اعفيني انا
= ماهو مابنعش حد غيرك ولو قضيتها المبلغ هيبقي بالدولار وهيتفتحلك شغل كتير
- مش فاهم فهميني
= بس ياسيدي واحده مش مصريه وجوزها هتروح تعملها مساج وتكمل بعد المساج بليله حمرا
- طب ما اي حد يعرف يعمل كدة
=استني بقي علي رزقك.... اولا هي طالبة حد في سنك ومواصافاتك وحجم بتاعك.... ثانيا يكون موثوق فيه جدا وراقي في تعامله.... ثالثا يعمل اللي يطلب منه بالحرف نيك من قدام من ورا مص ضرب.... كدة يعني.... واخر حاجة بقي هتعمل كل ده قدام جوزها وهو بيتفرج عليكوا وممكن لو سخن يمصلك تمام
- تمام ماشي بس مره واحدة ومش هتتكرر تاني
= هما اصلا مابيجوش مصر كتير دا يومين وماشين لكن بيبعتولي زباين كتير ولو كيفتها هتديك اكتر من اللي ممكن تتخيله
- خلاص ماشي انا معاك وفعلا محتاج فلوس
= بس بشرط
- ايه تاني
= تنزل علي وش جوزها
-نعم بعد ما امتعها واتمتع بيها اجيبهم علي وش واحد
= دا شرط منه وهتصوره كمان ووشه غرقان بموبايله ماشي ياسطي
- ماشي اما نشوف اخرتها معاك انت وزباينك
=* طب اتفضل دول $$$$ دولار تحت الحساب والباقي هتاخده منهم بس اشتري بدله بقي واندارات جديده وبرفان وظبط حالك كدة وانا هخليهم يبعتولك عربيه بكرة هنا الساعه 7 باليل
- ماشي ياسطي
=يالا انا هنزل بقي
-* طب ايه واللي وقفتيه ده
= عندي ظروف يابني مش وقته..... ولا اقولك هات مصه
- واديك من ورا
=* لا مصه بس مش هقلع اصلا
وقفشت زبي بعد مانزلتلي البنطلون وخدته جوه بوقها ونزلت فيه مص لحد مانزل علي وشها
مشيت بعدها وانا ابتديت اجهز نفسي ونزلت فعلا اشتريت حاجات جديده وحلقت فوق وتحت وظبطت حالي علي الاخر وتاني يوم رنت عليا علي 6 ونص وقالتلي العربيه ف السكة وعلي 7 نزلت لقيت عربيه جامدة جدا والسواق فتح لي الباب وركبت ومشي ووصلنا فيلا في اكتوبر ودخلت الفيلا فتحت لي واحدة فليبينيه او من شرق اسيا يعني قالتلي اتفضل وجابتلي عصير وخرجت وفضلت منتظر.......

اشوفكم ف جزء جديد

الجزء ال 14
شربت العصير وخدت معاه برشامتين تاخير وانتصاب نص ونص من كل برشامه دخل عليا اتنين راجل ف الخمسينات وست في التلاتينات شكلهم عرب ويمكن مصريين كمان مع انهم بيتكلموا قدامي انجليزي بس الراجل من مشيته عسكري بيمشي ماشيه ميري كدة مليان شويه ووسيم وشعره مبيض الست بقي علي العكس خالص من الناس اللي بتمشي رافعه مناخرها للسما وقرفانه بس حقها دي بتنور بنت اللذين بيضه جدا شعرها بني فاتح وعنيها عسلي رفيعه جدا طيزها عالية بسيط ومدوره وبزازها متوسطه ومش مترهله
سلمت عليهم... هما كانوا داخلين جاهزين لابسين كل واحد روب بس الراجل قالي انا هبدا وقلع ونام علي بطنه وبدات انا شغلي وهو مستسلم خالص وخدت بالي من خرم طيزه انه بيتناك فيها
المهم كملت واتقلب علي وشه وطبعا اول حاجة بصيت لزبه لقيته حجمه عادي مش كبير زي زبي ومش صغير حجمه طبيعي يعنيكملت مساج و لما وصلت للمنطقة حولين زبه بدا يقف وكان حجمه طبيعي بردو وخلصت شغلي وجيه دور الست وسالته عن رايه قالها تمااام
قلعت الروب وكانت لابسه تحته كلوت بس وجوزها قعد علي كنبة جنبنا وهي طلعت علي الترابيزه وقلعتلها الكلوت وغطيت مكان كسها وبدات اعملها مساج من ظهرها ف الاول جسمها ناعم قووووووي تحسه بيدوب ق ايدك مع كل تدليكة وجيه وقت طيزها رفعت الفوطة من عليها وبدات ادلك فيها ناعمه ومدوره وناشفه مش طريه وبدات انزل عند كسها من ورا وانا لسة خايف من رد فعل جوزها وبدات العب عن كسها بصباعي وجسمها بيدوب معايا وزبي بدا يقف بعدين عدلتها علي وشها وبدات من عند رجليها لحد قبل كسها وبعدين كملت من عند صدرها نزولا حتي كسها وبزازها ايه خرااااافه خلتزبي فشخ البنطلون ناعمه وحلماتها واقفه وحاجة اخر هيجان نزلت لحست بزازها بلساني وقفشتهم شويه بعدين نزلت عند كسها ماحطتش زيت قومت نازل بلساني الحس عسله اللي مغرقه ده ومع اول لمسه من لساني لكسها الضيق اللي زي ماتكون ما اتناكتش قبل كدة اتنفضت وشهقت وبدات تتأوه واندمجت ف المص لكن لسه متابع جوزها اللي كان ماسك زبه وبيلعب فيه وبدات مع المص اقلع هدومي بقيت بالبوكسر بس وزبي خارج من خالص شيلتها من علي الترابيزه ومسكت شفايفها مص وانا شايلها لحد الكنبة جمب جوزها وفتحت رجليها وبدات امص في كسها من تانيلحد مارعشتها قومت منزل البوكسر ومره واحدة راشق زبيكله في كسها لدرجه جاب ددمم مع شهقه من واه وصويت ( يا ابن الكلب) قولتلها ايوة كدة مش عامله فيها اجنبيه وقعدت اديها بكل ماعندي من قوه وسرعه واهاتها تعلي وتعلي وعنيها قلبت وحسيتها راحت في دنيا تانيه واهات بس مفيش صوت في المكان غير صوت خبط جسمي في جسمها وصوت اهاتها وصويتها لحد ما جابت رعشه اتنفضت فيه علي الاخر وقطعت النفس منها جيه جوزها رشق زبه فيه ونزل جواها كل لبنه وسابها قاعدة وقالي ريحها شويه انا ماكنتش فاكر كدة قولته مش قادر زبي عايز يفشخها رفضوا يكملوا وانا مش فاهم ليه و قالي تعالي ودخلني الحمام وقالي خد دش وغير وريح شويه علي ما اجيلك
ودخلت بردو وانا مش فاهم حاجة وخدتدش وخرجت لقيت اكل محطوط وقعدت كلت وخلصت اكل وجت البنت الفلبينيه شالت الاكل وقالتلي تشرب ايه قولتلها شاي وعملتلي شاي وجابته وريحت شويه ورحت ف النوم وبعدها لقيت الراجل داخل تاني صحاني وقالي يالا تعالي نكمل
اشوفكم بعدين

الجزء 15
بعد ماقمت لقيت الراجل واقف قدامي بيقولي تعالي ونزلت معاه ولقيت مراته وواحده تانيه معاها اوصفلكم الست التانيه هي سودا وشعزها اسود غامق كيرلي وعنيها بني غامق وجسمها برازيلي كدة ضيق من الوسط وعريض من عند الطيز وطيزها كبيرة وقصيرة وف التلاتينات ولابسه اندر اصفر فتله يدوبك مداري خرمها وبرا صفرا يدوبك مغطيه الحلمه شكلها بس يهبل ونوع جديد ماجربتوش قبل كدة
الراجل قالي تحب تبدأ بمين من غير كلام كنت باصص علي السودا وشاورتله عليها قالي يالا
قربت منها وبدات ابوسها واحضن فيها وهي عشان كانت مستعده للنيل ماخدتش وقت في الدوبان نزلت علي ركبتها شدت زبي وخدته ف بوقها وهاتك يامص اول واحده تدخل معظم زبي جوا بقها كتت حاسس بينزل لحد بطنها والست والراجل قاعدين بيتفرجوا وفضلت شغاله مص اكتر من ربع ساعه لحد ماخلت زبي اتفشخ قومتها وقلعتها وغيرنا الوضع نزلت انا علي ركبتي وبدات امص ف كسها اللي منزل ملبن وكل ما اجي اشيل لساني من جواه تزق راسي عليها وتقولي مصه اكتر واهاتها تعالت والراجل والست جمبنا بقوا ملط وكل واحد بيلعب لنفسه الست قاعده ع ورافعه رجليه وكسها قدامي ونازله لعب فيه والراجل زبه واقف قووووي وبيلعب فيه
قومت من علي الارض وهمست ف ودن البنت قولتلها ( تعالي نروح ننيكهم ولبني ليكي ف الاخر بس استحملي)
سمعت كلامي وراحت نزلت علي ركبتها ومسكت زب الراجل مص وانا من هيجاني رحت علي كس الست بزبي رشقته جوه بقوه وعنف ماحصلتش مني قبل كدة مع صويته منها رجت البيت وماعتقتهاش وكل ماصوتها يعلي سرعتي تزيد واديها اقوي واسرع وجمبي البت لسه بتمص رحت شايل راسها من علي زب الراجل وشايلها وحاططها علي زبي وراشقه جوه وانا باصص ف عنيها اللي قلبت وسامع دقات قلبها السريعه ونفسها ف ودني التانيه واهاتها وسخونه جسمها وهو لامس جسمي وكل شويه امص في شفيفها وزبي مش عاتق كسها نيك
وعلي الناحية التانيه الراجل والست هاجوا قووووي بعد ما شوقناهم وسيبناهم علي نار
همست في ودانها (تحبي من ورا)
= احب اي حاجة معاك
خدتها وهي لسه علي زبي ورحت قربت للراجل اللي زبه كان لسه مبلول من مصها ورحت مقعدها علي زبه واحدة واحدة لحد ما دخل كلهمع اهاتها العاليه فتحت رجليها ورشقت ربي جوة كسها وبقيت بنيك في كسها والراجل في طيزها وايدي التانية علي كس مراته وصوابعي جوة كسها وآهات بتملي المكان كله
بعدها قومتها وجيبت مراته وعملت فيها نفس اللي عملته ف التانيه قعدتها علي زب جوزها لحد مدخل كله جوة طيزها وحطيت زبي ف كسها لاخره وبدانا نديها سوا وهي هتموت من كتر المتعه واهاتها عليت قوووووووووي ااااااااااااااااه ااوووووووووووووووووف اااااااااااااااااااح هموت وصويت عالي جدا واااااااااه اااااااااه اوووووووووووه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه
اترعشت رعشة بنت وسخه واتنفضت بجسمها كله وتتلوي واهات وصويت مع الرعشه لحد تقريبا ماكانت هتفقد الوعي من كتر الاهات والصويت وقووووه الرعشه خرجت زبي من كسها وزب جوزها خرج من طيزها وقام حطه ف كسها وبيقولها هجيبهم هجيبهم ااااه اااااااه ااااااااااه* ااااااااااااااااااااه اه اه اه اه اه وجابهم ف كسها وفضل شوية لحد مازبه خرج من كسها وقام من عليها وقالي كملوا انتوا رحت ع البنت وقولتلها انيك منين قالتلي كله كله
+ كسك يعني
=آآآه كسي افشخه
+ولا طيزك الكبيرة
= آآآآآآه طيزي افلقها
+ بزازك ايه ظروفها
=مشتاقه لزبك بينهم ولبنك مغرقهم
هيجتني اكتر نزلتها ع الارض ورفعت رجليها ونزلت فوقيها بزبي فشختها نيك لحد مارعشتها رحت نازل بلساني علي كسها الحس اللي نازل منه
بعدها قلبتها علي ظهرها وحطيت عازل علي زبي ودخلته جوة طيزها وفضلت افشخ فيها اكتر من ربع ساعه لحد اما هريتها
بعد كدة قعدتها علي ركبتها وقعدت افرك في زبي لحد مانزل لبنه غرقها وغرق وشها وجت الست قعدت تلحس ف اللبن من علي وشها ويبوسوا ف بعض وبعدين قالولي روح خد شاور وهتلاقي ظرف بعد ماتخرج خده والسواق هيوصلك مطرح ماخدك ولما احتاجك هعرف اجيبك ازاي.......
To be continue...

الجزء 16


بعد ماروحت البيت والدنيا تمام ورجعت حياتي الطبيعيه بقلب بالصدفة ف هدومي قبل ما تتغسل لقيت حاجة غريبه
ورقة ومكتوب عليها رقم موبايل وكلمني من جوايا مبسوط بس شعور انبساط ممتزج بخوف جامد ان يكون ده اختبار من الراجل واتأذي او مراته واخش في متاهات معاها
المهم قررت هسيب الورقه دي ومش هتصل بحد وفعلا سيبتها فتره كبيرة لحد ماجيت في يوم لقيت نفسي اشتقت لحياه النيك بسبب الملل والضغط النفسي اللي كنت فيه بسبب دراستي اللي بايظه وشغلي اللي هو شبه فتاه الليل بالظبط بنيك بفلوس
قررت اكلم ماريا ماهي صديقتي حاليا
وفعلا كلمتها وجاتلي وقعدت احكي معاه بس هي دماغها مفيهاش حاجة غير النيك بس قالتلي انا هفكك
دخلت الحمام وطلعت منه لابسه قميص نوم ازرق مش مغطي غير حلمت بزها ومبين لحد كسها بس تحته كلوت فاتله ولفه طرحة حوالين وسطها وجابت كاسين وخمره وشربناهم وشغلت اغاني وبدات ترقص وانا لسه في حاله وحشة لكن تجاوبت معاها لحظيا وبدات اتفاعل معاها واسخن معاها رقصها حلو جدا ومثير جدا وتيجي عندي وتوطي توريني بزازها وشوية توطي من طيزها وتقربها مني قوي عشان اشوف شفرات كسها وفتله الكلوت بينها وواحدة واحده بدا زبي يقف وجسمي يسخن عليها وبدات اقوم ارقص معاها واحك فيها بزبي واقفش في بزازها لحد ما لقيت نفسي فجأه قطعت لها القميص والكلوت ورميتها ع الارض وقلعت ونزلت فوقها وقعدت افعص فيها واقفش وامص في بزازها والعب بايدي جامد ف كسها وبدات بعدها ادخل زبي فيها وهي صوتها يعلي قوي وتتلوي وانا بفتري عليها بزبي وكاني مش حاسس ولا سامع اي حاجة عمال افشخ في كسها بس وهي تتلوي وانا ماسك ايديها مكتفها وزبي جواها ونايم فوقها وبفشخ فيها لحد ماصوتت صويت عالي قوي فوقني لقيت كسها جايب ددمم من كتر النيك وجسمها كله مياه وعنيها رايحة وجسمها سايب من كتر النيك والرعشه قومت مخضوض طبعا جيبتلها مياه بسكر ودخلتها تحت الدش لحد مابقت كويسه وقالتلي ايه ده انت عملت فيا كدة ليه
لسه بتاسف لها لقيتها بتقولي انا عايز من ده علي طول انت فشختني انا ادمنت زبك ومابقتش احس النيك غير منه وانت النهارده عطشتني اكتر للنيك منك لو كنت قادره بعد الرعش دا كله كنت خليتك تفشخهولي تاني بس انا اعصابي سايبه ومش قادره اقف حتي...
تقريبا جسمها كان لسه بيتنفض من الرعشه
بس انا ماكنتش مستمتع كان في حاجة غريبه ودخلت هي نامت وفضلت انا قاعد بفكر في حالي واللي انا وصلت له ومشياني ورا زبي وورا شهوتي وورا الفلوس وكميه القرف اللي انا بعمله وبشوفه وافتكرت لحظتها الرقم اللي كان معايا وقولت يمكن دي اللي تنجيني وفعلا رحت جيبت الرقم وعلي استحياء بدات ارن وقولت هرن رنه صغيرة وانا ونصيبي
واول مارن ردت عليا واحده
-الو
= الو
سكوت لحظه قطعها صوتها
-مين معايا
= انا عادل حضرتك سيبتيلي الرقم ده ف جيبي
- اه افتكرت استنيتك كتير
=انت مين بقي
- ماينفعش ف التلفون ياعادل بيه. عايزه نتقابل
= طيب مش اعرف هقابل مين طيب
- اسمي ريهام استريحت هنتقابل ولا م؛ش عايز
= لا تمام شوفي هنتقابل فين وامتي
- بكرة الساعه 7 في كافيه © ف المهندسين ماتتاخرش
= تمام ماشي. سلام
- بقولك. البس بدله سهرة وياريت كحلي او زهري سلام
مستغرب جدا من جراتها وطريقه كلامها بس وليه الاستغراب ما اكيد ان فشختها ف الحدود اتكسرت بزبي
ودخلت خدت دش ورحت انام جمب ماريا اللي ماعتقتنيش لما قلقت من النوم وركبت زبي واتناكت لحد ماشبعت واترعشت
ونزلت علي زبي مص ولعب لحد مانزل لبنه وغرق الدنيا وقعدت تلحس فيه وفي لبنه ونامت علي بطني ونمنا احنا الاتنين
صحيت تاني يوم لقيتها محضره فطار ولابس قميص من بتوعي شبه الاجانب كدة وجايه تبوسني لحد ماصحيت من بوسها ومصها ف شفايفي وقالتلي صباحيه ياعريس وفطرنا سوا ونكتها تاني واستحميت ومشيت وانا قاعد بقي مستني طول اليوم الساعه تيجي 5 عشان اقوم اجهز نفسي واول لما جت 5 بدات اجهز حالي ولبست بدله زهري زي ماقالتلي ونزلت خدت تاكسي للمكان ونزلت دخلت الكافيه وقعدت علي ترابيزه بعد طبعا مابصيت لقيت كله كابلز ورنيت عليها قالتلي ثواني واكون عندك وفجاه لقيت واحدة لابسه فستان سواريه ازرق من غير اكتاف مبين لحد فلقة بزازها وصدرها خارج نصه منه وقصير لفوق الركبه وقافش علي جسمها وبديل طويل شوية وكعب عالي وميكب تحفه محطوط بعنايه قوووووووي وشعر سايب وسايح علي اكتافها وبلمت لما بصت لها وكل المحل تقريبا بص عليها ولقيتها بتشاورلي وبتبتسم
في نفسي يانهار ابيض هو انتي........
To be continue...

الجزء 17


اول ماشوفتها بلمت معقول انتي
البنت اللي كنت بنيكها في بيت الراجل السمرا الكيرفي
جت وقمت سلمت عليها وبعد لحظه صمت بدانا كلام
_ تشربي ايه او تتعشي الاول
= طيب مش نتعرف الاول
_سوري..... انا عادل وعرفتها بنفسي واحوالي
= انا سهام... بص باختصار شديد انا معجبه بيك جدا وعايزه اقضي معاك كام يوم من غير اساله وانا هحكيلك كل حاجة بس مش هينفع هنا خالص
- خلاص نتعشي ونخرج شويه وبعدين نروح عندي او اي مكان تحبيه ( انا من جوايا معجب بيها وبجرأتها جدا وهي تتحب بصراحة خاصه في طريقه كلامها الهاديه اللي ممحونه كدة)
= تمام
طلبنا اكل واتعشينا وشربنا والمحل شغل موسيقي وقالتلي تعالي نرقص قومنا ومسكت ايديها ولفيت دراي حواليها راسها واصله لحد صدري ومريحة عليا وبدانا نرقص slow والكابلز تقريبا كلهم قاموا جنبنا احساس جميل قوووووي وانا برقص معاها امان وحاسس اني بادئ احبها خلصنا رقص وقعدنا شويه وحاسبنا وخرجنا كان معاها عربيه ركبنا وروحنا سينما دخلنا فيلم رومانسي اجنبي وطول الفيلم في حضي ونخطف بوسة من وقت للتاني وخلصنا الفيلم وخرجنا قولتلها تيجي عندي ولا نروح عندك قالتلي عندك انت هبقي حاسه بامان اكتر وانا جمبك وفعلا روحنا علي شقتي
دخلنا قعدنا وعملت قهوه وخرجنا البلكونة شربناها وبعدين دخلنا علي اوضة النوم من اول مادخلنا بوس وتفريش ومص شفايف وتفعيص في بزازها وطيزها ولعب في زبس باديها الناعمه قلعتها واحده واحده شيلت الفستان ومش لابسه برا ولابسه كلوت فاتله محشور بين كسها نيمتها علي السرير وقلعت هدومس سيبت البوكسر بس اللي بردو مش مداري حاجة لان زبي خارج منه وواقف وحش
قعدت فوقيها ورجعت ابوسها وامص في شفايفها والحس في رقبتها وورا ودانها واهاتها المكتومة ودوبانها حاسه بكل نقطه في جسمها وجسمي اللي ولع من اهاتها في وداني ونزلت علي بزازها كلتهم من الرضاعه واهاتها بتعلي نزلت مسكت رجليها وقعدت امص صباع صباع واهاتها بتعلي اكتر والحس في رجليها لحد ما اوصل لكسها واقلب علي الرجل التاني والحس لحد كسها واهاتها بتعلي اكتر واكتر مسكت ايدها وبدات امص صباع صباع لحد ماوصلت لصباعها اللي ف النص مسكته حطيته في كسها وخرجته لحسته تاني وكملت لحس في دراعها لحد بزها وقلبت ع الدراع التاني لحس نفس النظام لحد ماخلاص سافرت من المتعه والدوبان نزلت عند كسها قطعت الكلوت وبدات العب فيه من برا بصباعي وادخل صباعي جواها واخرجه امصه وادخله تاني ومش سامع منها غير اهات متعه واستسلام جسمها ليا وكسها مغرق السرير ونزلت بلساني علي كسها اول مالساني لسمه اتكهربت واترعشت وانا قفشت مص فيه وهي جسمها بيتلوي واهاتها عاليه وكسها بينبض قوي وانا مش عاتقه وهي اهات بس ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه
ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه
ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه
ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه كفايه مش قادره ارحمني وبتتلوي تحتي سيبت كسها واتعدلت ورشقت زبي كامل جواها لحد ما البيض لمس شفرات كسها كان كسها بلع زبي كله مع صويت منها واااااااااااااااااااااااااااااه طويله عمري ماسمعتها في حياتي نمت فرقها ووقفت التوائتها تحتي وحضنتها لحد ماهديت وزبي جواها لكن مابطلتش قولت اه كملت بعدها نيك واحدة واحده في كسها واسرع واحدة واحدة واهاتها تعلي واحده واحده لحد ما اترعشنا سوا وفضيت لبني جواها مع اهات مننا تكفي لسنه قدام تقريبا اول مره اتمتع كدة النيك مع حد بتحبه ومن غير ضغوطات حاجة تانية خالص نزلت من علي كسها وخدتها في حضني وبدات تلعب في شعر صدري وتقولي انت زبك جامد والنيك منك حاجة تانيه انا مش هسيبك وفجأه جت في حضني وعيطت جامد قووووووووووي وبعدها بدات تحكي عن نفسها
انا كنت بنت عاديه مش فاهمة حاجة جسمي فاير من وانا ف 6 ابتدائي اتخطبت وانا في ثانوي وجوزوني بعد ماخلصت ثانويه ودخلت كليه حاسبات التحول كله في حياتي حصل لما اتجوزت...............
يتبع.......

الجزء 18

عذرا ع التأخير ��

بدات تحكيلي عن نفسها وانها اتجوزت صغيره من واحد اكبر منها بحوالي 17 سنه (رأفت 37 سنه) وهي عندها 21 سنه وكانت حياتهم كويسه جدا اول سنه هو موظف ف بنك ومش معارض انها تكمل تعليمها ومرتبه كويس جدا معيشهم في مستوي كويس وعندها شقة ملك بجوار شقتهم القديمة في منطقة راقيه وامه واخواته بيعاملوها كويس وخاصه اخوه الصغير (مازن 26 سنة اعزب وبتاع بنات قوي وشغال مع اخوه ف البنك) وان امها وابوها واخواتها مبسوطين جدا بالجوازه لانه مش حارمها من حاجة زي مابيقولوا وحياتهم كانت هادية جدا راحوا الغردقة اول اسبوعين من الجواز وقضوهم هناك لوحدهم وكانت كلها نيك صبح وليل وكل وقت يطلعوا القوضة فيه ينيكها وعلي وصفها انه جوزها كان جسمه رياضي 180 سم وعريض وبيروح الجيم ويلعب رياضه باستمرار وكذلك مازن اخوه تقريبا نفس الوصف.... وان بتاعه حوالي 20 سم وعريض شويه وهو دايما بياخد فياجرا ف بيبقي واقف حديدوانه بينيكها ويكيفها حلو في كل الاوضاع وبيشبعها جنسيا قوووووي وانها لانها مكانش عندها خبرة ف النيك كانت بتقلع وتسيبله جسمها يعمل فيه مابداله وينيكها بكل الطرق المشروعه والغير مشروعه ( من قدام ومن ورا) وانه اكتر حاجة كانت بتبسطها ف الاول لما يقولها مصي وتقعد علي ركبتها وتبدا تلحس فيه وتمص فيه وتحس كانه بيدوب في بوقها وتدخله قوي لحد زورها وتاخد البيض جوه بوقها وتمصه وتلحسه وترجع تاني تمص في زبه قوووووووووي وانها كانت بتدوب ف المص وساعات لحد ماينزلهم ف بوقها من متعتها واستمتاعه.....
بعد الاسبوعين العسل دول رجعنا شقتنا ( وهي 3 غرف ورسيبشن كبير فيه ركنه وشاشة والناحيه التانيه انتريه وصفرة صغيرة علي جمب جمبها فاتحة المطبخ الامريكاني وحمام واسع اما بالنسبة للغرف ف واحده نوم كبيره وواحدة نوم ***** وواحدة مكتب بمكتبة لجوزها وبلكونة واسه ف الدور الرابع قدامها جنينة مانجا )
وبدات حياتنا تترسم معالمها هو بينزل الساعه 7 ص ويرجع علي 3 واوقات يرجع متاخر عن كدة عشان تقفيل حسابات زي مابيقول وبدأ الجنس بينا يقل واحده واحدة بسبب شغله وضغوطات الشغل وبدأ كمان يقل بسبب خروجه الكتير باليل مع صحابه ورجوعه متأخر يدوب ينام عشان يصحي ينزل علي شغله وواحدة واحدة انحسر النيك بينا يوم الخميس والجمعه او الاتنين مع بعض وساعات مفيش خالص لاني الجمعه بروح عند اهلي وارجع متاخر معاه....... وبسبب النت وقعدتي لوحدي فتره طويلة كنت بدخل اشوف مواقع جنس بدأ بمواقع كتابيه بس ثم صور ثم افلام بورن ومواقع بورن وكنت كل فيلم اتفرج عليه اتخيل نفسي البطله اللي بطل الفيلم ده بينيكها ويكيفها واقرر اني بعد الفيلم اغري جوزي بنفس طريقه بطله الفيلم اقوم احط ميكب والبس قميص فوقه روب خفيف واسرح شعري وانا زي مانت شايف جسمي عامل ازاي واول لما يجي ابدا ف اغرائه زي الفيلم لكن مش كل مره يستجيب ويعمل زي بطل الفيلم مرة ينيكني جامد زي البطل واستمتع قوووووي ومره مايقدرش ومره يمتنع خالص ومره علي مره بدأ يمتنع نهائي ويجي بمزاجه يوم الخميس واخد حبايه وينيكني لكن انا بكون فقدت شوقي وشغفي بيه وبكون ف الغالب بعد مايرفض ينام معايا ايام اللي بتفرج فيها علي افلام واحاول اغريه اقوم الصبح بعد ماينزل اجيب نفس الفيلم واجيب اي حاجة اكيف بيها نفسي خياره ازاه مزيل عرق اي حاجة شبه الزب اجربها لحد ما اترعش لحد مابقيت مدمنه على كده ومابقيتش اطلبه خالص وهو زي العاده يوم الخميس ياخد الحباية ويجي ينيكني ماكدبش اني بستمتع بالنيك منه اكتر من لوحدي لكن بعد ايه شوقي بيكون انطفي وبعد سنه من جوازنا وحالنا اللي بقي كدة بدأ يتكلم عن الخلفة ولازم نخلف وكدة وروحنا لدكتور نسا صديقه وطلب تحاليل كتير واشاعات اكتر مني ومنه وبعد ماعملناها جيه وقالي ان الدكتور قال العيب عندي ولازم امشي ع العلاج ده وكان عباره عن فيتامينات واسغربت ساعاتها لاني الدوره عندي منتظمه باليوم وانه كتبله علي حاجات منشطه ومقويات هو كمان وفعلا بادت اخد الفيتامينات وهو ياخد العلاج علي امل الخلفه ومرت اسابيع بل شهور والدوره اتاخرت المرة دي ماقولتش لجوزي اللي ف الغالب مكانش فارق معاه اصلا تتاخر ولا تيجي في ميعادها المهم بعد تاخيرها اسبوع عملت اختبار ف البول وطلع فيه حمل ماصدقتش نفسي ساعتها من الفرحة نزلت ساعتها علي معمل جمبنا اتاكد وطلع فعلا حمل روحت علي اقرب مستشفي ودخلت وعملت سونار والدكتوره اكدت انه حمل في اول 3 اسابيع رجعت ع البيت الفرحة مش سيعاني ولبست واتزوقت لجوزي واول ماجيه فاجأته بالخبر وهو بيتغدي وقولت له اني حامل واول ماسمع الخبر................
اشوفكم علي خير ر الجزء الجاي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%