NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا هطلب حذف حسابي 🙂
عايزه اشكر أي حد هنا في المنتدى عرفته وعرفني بجد هنا فيه ناس نضيفة جدا جدا
كان وقت حلو اوي اللي قضيته هنا وناس اجمل عرفتهم وأتعاملت معاهم ياريت لو فيه حد زعلان او مضايق مني يسامحني او يواجهني
ما اعرفش اذا ممكن نتقابل تاني او لا بس بجد حابه اقدم لكم الشكر على كل حاجه في المنتدى كان دخولي هنا صدفة وكانت اجمل صدفه🙂👋👋👋⚘⚘⚘⚘⚘
طب سبب المغادره ايه؟

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG
  • محزن
  • عجبني
التفاعلات: Range Rover و Aymanx123
رمضان وبعدين مفيش وقت هيبقا فيه شغل وسفر
اوكى **** يوفقك ويسعدك دايما
اتمنى بعد رمضان ولو 5د فى اليوم تطمنينا عليكى 😊✌🏻🌹❤

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG
رمضان وبعدين مفيش وقت هيبقا فيه شغل وسفر
مفيش مغادرة نهائية و مش هيحصل يا فنون مش كل يوم نخسر شخص لي بتخلونا نتعود علي وجودك طالما في نيتكم الرحيل انتي هتفتحي تاني و هتطمنينا عليكي حتي لو رسالة قصيرة

مفيش مغادرة نهائية و مش هيحصل يا فنون مش كل يوم نخسر شخص لي بتخلونا نتعود علي وجودك طالما في نيتكم الرحيل انتي هتفتحي تاني و هتطمنينا عليكي حتي لو رسالة قصيرة
معاذ بجد فرحانه بكلامك وان فيه ناس ذيكم حابين وجودي انا ما كنتش اعرف اني همشي انا كنت ناويه اصلا اني اقفله مؤقتا بس حصل ظروف سفر وشغل فحت فحت يعني مش هيبقا معايا وقت و**** يابني هنا احسن ناس كفايه بالنسبة ليا اني طلعت بأحلى حاجه في حياتي من المنتدى هنا وانتم كلكم صحابي واخواتي وعلى دماغي واكيد هقدر اطمن عليكم اللي بيعز حد بيقدر يوصله يا عم🙂❤⚘

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
اوكى **** يوفقك ويسعدك دايما
اتمنى بعد رمضان ولو 5د فى اليوم تطمنينا عليكى 😊✌🏻🌹❤
ويسعدك انت كمان بتمنى لك التوفيق
واكيد لو فيه نصيب هنتقابل تاني وبعدين يا عم انا اسمي مميز شوية يعني لو رجعت مش هتكونو نسيتوني🤞⚘❤

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
معاذ بجد فرحانه بكلامك وان فيه ناس ذيكم حابين وجودي انا ما كنتش اعرف اني همشي انا كنت ناويه اصلا اني اقفله مؤقتا بس حصل ظروف سفر وشغل فحت فحت يعني مش هيبقا معايا وقت و**** يابني هنا احسن ناس كفايه بالنسبة ليا اني طلعت بأحلى حاجه في حياتي من المنتدى هنا وانتم كلكم صحابي واخواتي وعلى دماغي واكيد هقدر اطمن عليكم اللي بيعز حد بيقدر يوصله يا عم🙂❤⚘
كلنا مشغولين و ورانا مشغوليات كتير بس علي الاقل بنخصص وقت نتجمع فيه و **** يعينك علي شغلك بس هوصلك ازاي او انتي هتوصليلي ازاي بلاش كلام فض المجالس انتي مش ماشية ممكن تقفلي رمضان لكن هتفتحي في العيد لو كل يوم خمس دقايق و بليز مش عاوز اعذار🙏

• عجبني
التفاعلات: فنون
ويسعدك انت كمان بتمنى لك التوفيق
واكيد لو فيه نصيب هنتقابل تاني وبعدين يا عم انا اسمي مميز شوية يعني لو رجعت مش هتكونو نسيتوني🤞⚘❤
متقلقيش انا مش هنساكى 😍 🙏 🌹

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG و فنون
انا هطلب حذف حسابي 🙂
عايزه اشكر أي حد هنا في المنتدى عرفته وعرفني بجد هنا فيه ناس نضيفة جدا جدا
كان وقت حلو اوي اللي قضيته هنا وناس اجمل عرفتهم وأتعاملت معاهم ياريت لو فيه حد زعلان او مضايق مني يسامحني او يواجهني
ما اعرفش اذا ممكن نتقابل تاني او لا بس بجد حابه اقدم لكم الشكر على كل حاجه في المنتدى كان دخولي هنا صدفة وكانت اجمل صدفه🙂👋👋👋⚘⚘⚘⚘⚘
أصعب اللحظات لحظة الوداع! بالتوفيق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%