NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تعملي منشورات عن مواضيع تكون بقصد الاستفادة منها كا معلومات عامه ويتم النقاش فيها بجدية
اسمح لي لكن المنتدي منتدي جنسي اباحي وهدفي من تصفحة هو الوصول لمعلومة جنسية فقط مثلي مثل غيرى لكن ان اقوم بنشر معلومات تثقيفيه هنا هو قمة العبث

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: فرعووووون مصرر، LEGEND KYSER و ياسمين الجندول
رايح فين بس،😂
موجود بس بجد أنا مبسوط من طريقة تفكيرها جداً وكمان جد في ردودها تحس أنها دكتورة في جامعه باحثه محاورة جيدة ومعلومتها بجد بجد خرافية

موجود بس بجد أنا مبسوط من طريقة تفكيرها جداً وكمان جد في ردودها تحس أنها دكتورة في جامعه باحثه محاورة جيدة ومعلومتها بجد بجد خرافية
دا من زمان والنقاش معاها ممتع بصراحه

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
اسمح لي لكن المنتدي منتدي جنسي اباحي وهدفي من تصفحة هو الوصول لمعلومة جنسية فقط مثلي مثل غيرى لكن ان اقوم بنشر معلومات تثقيفيه هنا هو قمة العبث
حضرتك ده شئ يرجعلك إذا توفيق أو ترفضي ده مجرد اقتراح ليستفيد للغير القصد منه تبادل الثقافات وده أظن أنه مش عبث

عفوا على المداخله حبيت بس اقول الحمد لله على السلامه طماطم كنت متابعه لنشاطك هنا

عفوا على المداخله حبيت بس اقول الحمد لله على السلامه طماطم كنت متابعه لنشاطك هنا
عفو وداخله هو انا ع الجزيرة وانا معرفش 😂

انا محمود عبدو ع فكره مش حد غريب 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ياسمين الجندول
حضرتك ده شئ يرجعلك إذا توفيق أو ترفضي ده مجرد اقتراح ليستفيد للغير القصد منه تبادل الثقافات وده أظن أنه مش عبث
حضرتك ينفع تروح الشغل عشان تجهزر فيه امور رحله او حتي ترتبط قائمة مشترايات خاصه على الرغم ان الامر اللى هتقوم بيه امر مهم بالنسبه ليك لكن يبقي في النهايؤه خطاء لانك قمت بشء في مكان غير مكانه وهذا يتطبق ايضا على اعتراضي لان في منصات كتير جدا هتحقق استفاده اكبر من هذه النقاشات لكن هنا منتدي للاباحية فقط و لا اعتقد ان شخص يحت تاثير الشوة الجنسية على الاستعداد للانجراف وراء نقاش لا يفيد حالته المزاجيه او يساعده في اطفاء شهوته

• حبيته
عفو وداخله هو انا ع الجزيرة وانا معرفش 😂

انا محمود عبدو ع فكره مش حد غريب 😂
انا اعتذرت لصاحب الموضوع :ROFLMAO::ROFLMAO:
هلا بالغلا :ROFLMAO: :ROFLMAO: ويش فيه حسابك شفتتعليق في موضوعك سيكريت انه تغلق حسابك ليش؟

• بيضحكني
التفاعلات: محمود عبده
هلا بالغلا :ROFLMAO: :ROFLMAO: ويش فيه حسابك شفتتعليق في موضوعك سيكريت انه تغلق حسابك ليش؟
اغير دا رابع واحد ليا 😂كل ٣ شهور بغير الحساب😂😂

• بيضحكني
اول واحد يوم ٦ فبراير
تاني واحد ف شهر مايو
التالت ف شهر يونيو
الرابع فشهر أكتوبر دا 😂

• بيضحكني
ايوا مننكرش همه التنين عندهم الصفتين دول بس عند المراة اكثر
ازاي ده الراجل رمز المسؤوليه والتعب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول واحد يوم ٦ فبراير
تاني واحد ف شهر مايو
التالت ف شهر يونيو
الرابع فشهر أكتوبر دا 😂
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
طيب وليش

حضرتك ينفع تروح الشغل عشان تجهزر فيه امور رحله او حتي ترتبط قائمة مشترايات خاصه على الرغم ان الامر اللى هتقوم بيه امر مهم بالنسبه ليك لكن يبقي في النهايؤه خطاء لانك قمت بشء في مكان غير مكانه وهذا يتطبق ايضا على اعتراضي لان في منصات كتير جدا هتحقق استفاده اكبر من هذه النقاشات لكن هنا منتدي للاباحية فقط و لا اعتقد ان شخص يحت تاثير الشوة الجنسية على الاستعداد للانجراف وراء نقاش لا يفيد حالته المزاجيه او يساعده في اطفاء شهوته
فعلاً كلامك صحيح.
بس مش كل الي موجود هنا داخل عشان شهوة ممكن بيضع وقت هروب من واقع مش متقبله ولكن لكي رأيك ويحترم ولي رأي.
وعن حال مناقشتك افدتني وشكراً

• بيضحكني
ملل يحب التجديد 😂😂

بصراحه
بتعصب من حد او حاجه ايا كان هو مين
ميعجبنيش اللي حصل

طلب قفل الحساب فورا 😂
بالنسبه للعصبيه انا اعرفها لاني شفتها :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: محمود عبده
  • بيضحكني