NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شباب ليه معظم السوالب او يعتبر كلهم اللي هنا وقاللتهم او بشوف بوبستاتهم بيبقي عاوزين الموجب يتحكم فيهم ويعامله بدنيويه وانهم اقل منه ويبقي حاسين انهم قليلين فعلا وبيبقي حابين كدا اوي والواحد مبيلاقيش سالب عاوز يتعامل كانسان زيه زي اي راجل ليه ليه فكرة انك سالب مرتبطه علطول انك تبقي خاضع واقل م اي الموجب الموضوع دا مش مخليني عارف اتعرف علي اي سالب خالص لاني مبعرفش اتعامل مع حد سالب علي انه اقل مني او اني افضل منه وحاجه اخر بضان فعلا حد عنده تفسير

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Kimo119, نفسي اجربه اوي, Banoottaawii و 6 آخرين
فاهمك دي وجهة نظري في الموضوع انا لما احب اتناك مش بحب حد يحسسني انه اعلي مني درجة لأنه لو اتبدلت الادوار هفشخه🙂
بس يمكن عشان رجولي انما البنوتين بيبقو حابين كدة لأنهم مقتنعين من جواهم انهم ستات وده بنسبة ٩٠% من السوالب

• عجبني
التفاعلات: starwar2014, تيمو البنوتي, el-korsan و شخص آخر
هي بتبقوا ميول للخضوع مش اكتر او عشان يحسوا انهم ستات عادي انا ذات نفسي مش مشكله حد يعاملني زي زيه او اقل منه كلها متعه في الاخر

• عجبني
التفاعلات: starwar2014
فاهمك دي وجهة نظري في الموضوع انا لما احب اتناك مش بحب حد يحسسني انه اعلي مني درجة لأنه لو اتبدلت الادوار هفشخه🙂
بس يمكن عشان رجولي انما البنوتين بيبقو حابين كدة لأنهم مقتنعين من جواهم انهم ستات وده بنسبة ٩٠% من السوالب
بتبقي حاجه بضان للامانه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: jooo66 و جينجر
مش متفق مع فكرة التعميم هاذي
لكن في العالم العربي اغلب الي بيمارسوًبتكون نظرتهم مستوردة من النظرة الدونية من المجتمع .. المره يتحول للذات و سالب او موجب وجهان لعنلك واحدة في هذه المسالة : الي لاعب مسيطر مثل اليًمسيطر عليه بيمارسو نفس العقدة النفسية
انا شايفها عقدة نفسية
شوية نوتي و لعب ممكن يكون مثير احيانا… لكن معاك حق : البورنو ماثر بطريقة سلبية
و ايظا : اغلب الي بتحكي عليهم بتكون علاقاتهم مع ناس غير اسوياء اساسا بيمارسو عليهم هذه الامور فبتلزق فيهم

تجربتي : انا عمري ما اوافق حد يشتمني فالحقيقة، لكن لو شات ممكن تكون مثيرة و غالبا ما اقبلهاش الا لو انا اقدر احكي بالمثل
حكاية السيطرة هذه انا بشوفها مجرد احيانا شطة.. لكن ابدا ابدا اقبل بيها في علاقة… اخرها شات

بالنسبة للي بيقول اغلب السالبين بيكون احساسهم بناتي : انا كذالك ملاحظ من المنتدى و هو ليس بدليل ولا معيار تقييم: ان اغلب الي هنا بيكونو عاوزين السالب يبقى بديل للمراة و اغلب الي سالب مع الوقت بيصير يتبنى هذه الفكرة لانو عاوز يتمتع…

المشكلة انو ما فيش وعي كفاية: وعي شخصي بالذات و ما فيش وقاية من لعبة الذنب ( و تاثير المجتمع السادي)

شباب ليه معظم السوالب او يعتبر كلهم اللي هنا وقاللتهم او بشوف بوبستاتهم بيبقي عاوزين الموجب يتحكم فيهم ويعامله بدنيويه وانهم اقل منه ويبقي حاسين انهم قليلين فعلا وبيبقي حابين كدا اوي والواحد مبيلاقيش سالب عاوز يتعامل كانسان زيه زي اي راجل ليه ليه فكرة انك سالب مرتبطه علطول انك تبقي خاضع واقل م اي الموجب الموضوع دا مش مخليني عارف اتعرف علي اي سالب خالص لاني مبعرفش اتعامل مع حد سالب علي انه اقل مني او اني افضل منه وحاجه اخر بضان فعلا حد عنده تفسير
انا بحب اتعامل برومنسية زي اي بنت

• عجبني
التفاعلات: New66666
أنا وصاحبي الند بالند مع بعض، محدش فينا أحسن من التاني
بس ده واحنا برا السرير
واحنا ع السرير، الدنيا بتختلف
أنا شايف اني راجل، وأكبر إهانة لرجولتي هي اني أتناك، لان مفيش راجل بيتناك
فطبيعي أحسن اني أقل منه، لانه بالفعل بيعمل فيا أكبر إهانة لرجولتي، وأنا مبسوط بالإهانة دي

• حبيته
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: تيمو البنوتي، Banoottaawii و italianoraw
ما فيش حد احسن من حد من الاخر احنا الاتنين سواء السالب او الموجب طريقنا واحد لا اختلاف علية وهو جهنم

• عجبني
التفاعلات: seifsaad
هي بتبقوا ميول للخضوع مش اكتر او عشان يحسوا انهم ستات عادي انا ذات نفسي مش مشكله حد يعاملني زي زيه او اقل منه كلها متعه في الاخر
فاهم ان كلها متعه ف الاخر انا بتكلم ان معظمهم بقوا كدا

مش متفق مع فكرة التعميم هاذي
لكن في العالم العربي اغلب الي بيمارسوًبتكون نظرتهم مستوردة من النظرة الدونية من المجتمع .. المره يتحول للذات و سالب او موجب وجهان لعنلك واحدة في هذه المسالة : الي لاعب مسيطر مثل اليًمسيطر عليه بيمارسو نفس العقدة النفسية
انا شايفها عقدة نفسية
شوية نوتي و لعب ممكن يكون مثير احيانا… لكن معاك حق : البورنو ماثر بطريقة سلبية
و ايظا : اغلب الي بتحكي عليهم بتكون علاقاتهم مع ناس غير اسوياء اساسا بيمارسو عليهم هذه الامور فبتلزق فيهم

تجربتي : انا عمري ما اوافق حد يشتمني فالحقيقة، لكن لو شات ممكن تكون مثيرة و غالبا ما اقبلهاش الا لو انا اقدر احكي بالمثل
حكاية السيطرة هذه انا بشوفها مجرد احيانا شطة.. لكن ابدا ابدا اقبل بيها في علاقة… اخرها شات

بالنسبة للي بيقول اغلب السالبين بيكون احساسهم بناتي : انا كذالك ملاحظ من المنتدى و هو ليس بدليل ولا معيار تقييم: ان اغلب الي هنا بيكونو عاوزين السالب يبقى بديل للمراة و اغلب الي سالب مع الوقت بيصير يتبنى هذه الفكرة لانو عاوز يتمتع…

المشكلة انو ما فيش وعي كفاية: وعي شخصي بالذات و ما فيش وقاية من لعبة الذنب ( و تاثير المجتمع السادي)
اتفق معاك جدا وانا مكنتش بعمم ع كل السوالب انا بتكلم علي اللي شفتهم هنا ييجي اكتر من ٩٠ ف المية ينطبق عليهم اللي بقوله دا مش كلهم

• عجبني
التفاعلات: جينجر
أنا وصاحبي الند بالند مع بعض، محدش فينا أحسن من التاني
بس ده واحنا برا السرير
واحنا ع السرير، الدنيا بتختلف
أنا شايف اني راجل، وأكبر إهانة لرجولتي هي اني أتناك، لان مفيش راجل بيتناك
فطبيعي أحسن اني أقل منه، لانه بالفعل بيعمل فيا أكبر إهانة لرجولتي، وأنا مبسوط بالإهانة دي
اشطا انا مبتكلمش ع انت حاسس ايه انا بتكلم علي طرق المعاملة

اتفق معاك جدا وانا مكنتش بعمم ع كل السوالب انا بتكلم علي اللي شفتهم هنا ييجي اكتر من ٩٠ ف المية ينطبق عليهم اللي بقوله دا مش كلهم
انا فاهم قصدك لكن الي هنا… اغلبهم لاعبين فالاعدادات 😂😂😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا فاهم قصدك لكن الي هنا… اغلبهم لاعبين فالاعدادات 😂😂😂😂
اللي هو يابني متتناك براحتك بس اتعامل ك انسان عادي 😂😂

اللي هو يابني متتناك براحتك بس اتعامل ك انسان عادي 😂😂
انا عندي تحليل للموضوع هذا
علً العموم اغلب الي بيدخلو بيافورو عموما فكل شيء سواء موجب او سالب
يعني فالغالب بيوقعو في فخ الدعاية و المسرحيات 😂 مثل عليا انك بنت عشان امثل عليك اني راجل..
في ناس بتكون مبنتة او مسترجلة بعيدا عن اي ميول بتكون طبيعة كده … لكن الي موجود عالنت مش هيك ابدا

انا عندي تحليل للموضوع هذا
علً العموم اغلب الي بيدخلو بيافورو عموما فكل شيء سواء موجب او سالب
يعني فالغالب بيوقعو في فخ الدعاية و المسرحيات 😂 مثل عليا انك بنت عشان امثل عليك اني راجل..
في ناس بتكون مبنتة او مسترجلة بعيدا عن اي ميول بتكون طبيعة كده … لكن الي موجود عالنت مش هيك ابدا
ايو ايو عندك حق فعلا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: motaiam
لما ابقي ناعم وبلبس حريمي والفحل فوقي عمال ينيك فيا لازم الواحد يجس باهانه وذل يمتعه يبقي عاوز اكتر ويحس بانوثه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%