NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يسطا دا بوست كان ع تويتر بعد كدا انتشر علي الفيس و اهو انت جبته نسوانجي،
يعم سيبه متحرجوش

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans و Ki1inG
اهلا انا شاب عندي 19 سنه بحب واحده عندها 40 سنه واتفقنا اننا نتجوز وهيا مش طالبه مني حاجه لانها عارفه اني لسا بدرس وكده بس مشكلتي مش عارف رده فعل اهلي وبرضو كمان ليها ابن عندو 16 سنه مش بطيقني ازاي اتعامل معاه واحسسه اني زي ابوه وكده واخليه يحبني
اصلا مينفعش تعامل ابنها علي انك ابوه
دا تصاحبو وتقربو منك دا بقي راجل وممكن يركب امو معاك كمان 😀

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans و slyman18
اي الي انتا عاملو ف نفسك ده
انتا يبني تتجوزها ف السر قشطا اووي غير كده لا

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
ه‍ ههههههههههه ايه يابنى التمثليات اللى ماليه دماغك دى انت 19سنه وعايز نبقى لاب لو فى سنك فوق واصحى تتجوز واحد قد امك ليه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهلا انا شاب عندي 19 سنه بحب واحده عندها 40 سنه واتفقنا اننا نتجوز وهيا مش طالبه مني حاجه لانها عارفه اني لسا بدرس وكده بس مشكلتي مش عارف رده فعل اهلي وبرضو كمان ليها ابن عندو 16 سنه مش بطيقني ازاي اتعامل معاه واحسسه اني زي ابوه وكده واخليه يحبني
زى مين 😃
طب اقنعنا الاول

• عجبني
ابوه ازاي يعني 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و x🅨🅞🅖🅘
بس لقيت الحل انت تقنع امك تتطلق و تتجوز ابنها و نبقى وفقنا راسين فى الحلال و كلكم تتبسطوا

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans، Life selector و بيكهام الاسمر
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans و Gegy
  • عجبني
معلش بس هو سؤال حازز فى نفسي هو ١٩ سنة دة يتحب من أنهى اتجاة سورى دة أخرة يضرب عشرة على صور سكس و يضربها غلط علشان لسة مش حافظ جدول الضرب 🤣 زمن منيل

• عجبني
بدل الجوز والكلام الفرغ دى عندى حل على شان ابها يحبك
بدل ما تكون ابو وخليك اخو وهى تكتب بدل عقد الزواج تكتب عقد تبانى وتتبنك افضل
وهنيك ازاى

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
بص يابن الناس وانا ف سنك ده اتعرفت ع واحده ف الاربعينات وكنت فرحان بنفسى وفرحان بانها بتقولى مقدرش اعيش من غيرك وكانت كل شويه تقولى نتجوز عرفى بس اللى مكنتش شايفه انها فشخانى ماديا وحرفيا كنت بخلص شغل وتفضل مقعدينى جنبها ف الكافيات ياما اروحلها البيت وتطلب اشترى حاجات قد كده وانا رايح و تاخد مزاجها و تنطرنى بالطريقه لحد ما عرفت ان مغفل زى اى مغفل وانها مدورها ف الشيراتون .. فاكر كده مع نفسك لما تبقى ف سن التلاتينات وف عزك كده هيبقى عندها كام سنه .. طب قولى هتتعامل مع ابنها ازاى
طب قولى هتقول لابوك وامك ايه لو عرفوا الحياه لسه قدامك وف الحوارات دى اوزنها بعقلك مش بحنكش لمؤاخذه

• عجبني
التفاعلات: حوحو
بص يابن الناس وانا ف سنك ده اتعرفت ع واحده ف الاربعينات وكنت فرحان بنفسى وفرحان بانها بتقولى مقدرش اعيش من غيرك وكانت كل شويه تقولى نتجوز عرفى بس اللى مكنتش شايفه انها فشخانى ماديا وحرفيا كنت بخلص شغل وتفضل مقعدينى جنبها ف الكافيات ياما اروحلها البيت وتطلب اشترى حاجات قد كده وانا رايح و تاخد مزاجها و تنطرنى بالطريقه لحد ما عرفت ان مغفل زى اى مغفل وانها مدورها ف الشيراتون .. فاكر كده مع نفسك لما تبقى ف سن التلاتينات وف عزك كده هيبقى عندها كام سنه .. طب قولى هتتعامل مع ابنها ازاى
طب قولى هتقول لابوك وامك ايه لو عرفوا الحياه لسه قدامك وف الحوارات دى اوزنها بعقلك مش بحنكش لمؤاخذه
انا اللي فاشخها ماديا

• عجبني
انت شاب جميل اوووى الصراحة واحييك على جرئتك انك دخلت علاقة مع واحدة اكبر منك فى عمر والدتك...
اولا انا هاتكلم معاك بروح الاب اللى بينصح ابنه
انت لسه العمر ادامك كتير وهاتشوف وتعرف اكتر ولسه بدرى على جواز والتزامات انت محتاج تستغل شبابك وتكون مستقبلك
ثانيا لازم تفهم ان القوامة للرجل ب الانفاق المالى وكمان ب انك تقدر تحكم بيتك تقدر تقولى هاتحكم عليها ازاى
ثالثا انت متخيل ان العلاقة بينكم هاتستمر اد ايه اخرك ١٠ سنين هاتكون دخلت هى فى سن الياس وانت لسه شاب يافع وهاتبقى محتاج شابة من سنك تقدر تديك احتياجاتك كاراجل
اهم نقطة بقى ازاى هاتعيش معاها ف بيتها وهاتنفق عليها وهلى ابنها منين ولا هى هاتديك التزاماتك المادية ووقت ماتغضب عليك ترميك ف الشارع حتى من غير الهدوم اللى عليك
فوق وارجع لصوابك بدل ماتقول ياريت

• عجبني
التفاعلات: سائح و Ahmed al brans
صحي النوم يا عمنا 🤣🤣بيقولك فاشخها

16 وانت ١٩ وعايز تبقي ابوه انت بتجيب من وانت عندك سنه يابرنس هههههه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%