NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اه فعلا تقريبا ٤٠ جنيه
نص كيلو رز ١٣ج
حزمة ملوخية خضراء ١٣ج
شعرية سايبة ٥ج
مرق دجاج ٤ج
وباقي الحاجات من البيت اكيد البيت مش فاضي يعني
طبعا الخير موجود و فعلا انتي ست موفره جدا يا زهره

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم
  • عجبني
تسلم الايادي
الملوخية من اطيب الاكلات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
لاء خالص كنت عاملة واحدة فيس ومنعت النشر عليها عشان الناس منعت تاكل
بجد ضحكتيني دى الحاجه الوحيده اللي مهما يحصل لازم عن الأكل كلو بياكل مفيش حد اسمه مش بياكل ههههه والبيضه بخمسه جنيه احيه احيه

بجد ضحكتيني دى الحاجه الوحيده اللي مهما يحصل لازم عن الأكل كلو بياكل مفيش حد اسمه مش بياكل ههههه والبيضه بخمسه جنيه احيه احيه
اكدب عليك يعني دي الحقيقة الناس منعت الاكل البيتي الجاهز وانا لو عملت أورد واحد اكيد هخسر وفي ناس **** يسمحها بتعمل طلب ومش بتستلمة أو عنوان غلط وانا الي اتحملة. صعب عليا منعت احسن

• عجبني
اكدب عليك يعني دي الحقيقة الناس منعت الاكل البيتي الجاهز وانا لو عملت أورد واحد اكيد هخسر وفي ناس **** يسمحها بتعمل طلب ومش بتستلمة أو عنوان غلط وانا الي اتحملة. صعب عليا منعت احسن
كده انتي صح بس مش كل حد يتعمل له أورد لان عارف انك بتكلفي لازم جزء من المبلغ لانك مش هتعملي كل حاجه وتقولي له مثلا 1000 أو حتي 200 ومش كل حد تعملي ليه غير اللي واثقه من جواكي أنه هيدفع ومش هينصب برقم غلط او مش هياخد الارودر

هو انتي منين زهره ؟

• عجبني
التفاعلات: Abozobrgamed و مكيانيكي حريم
انا اصلي بني سويف
بس عايشة مع جوزي هنا
احسن ناس زهره **** يوفقك بحياتك وانك انسانه جميله دة باين من كلامك الصراحه تحياتي ليكي

عودة
أعلى أسفل
0%