NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فحل مان

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا جدعاااان هوا لما تجيبهم جوا كسها ممكن تحبل في اول مرة ولا لازم بعد كام مرة علشان انا حاسس ان انا عملت مصيبه و هدبس تدبيسة العمر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: PopmarlySady@, فحل عيلتك69, DarkHorse و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا جدعاااان هوا لما تجيبهم جوا كسها ممكن تحبل في اول مرة ولا لازم بعد كام مرة علشان انا حاسس ان انا عملت مصيبه و هدبس تدبيسة العمر
لا مش شرط

مش مسألة مرة او اثنين مسألة انت نمت معها في فترة التبويض ودي الفترة الي بعد البريود بثلاث ايام الي عشرة ايام

• عجبني
التفاعلات: alperance
مش مسألة مرة او اثنين مسألة انت نمت معها في فترة التبويض ودي الفترة الي بعد البريود بثلاث ايام الي عشرة ايام
لا انا كده في السليم تسلم على المعلومه😂😂

• عجبني
التفاعلات: فحل مان
  • عجبني
انت و نصيبك حسب هي في ايام التبويض و لا
هيا قلتلي ان الدورة جتلها من اسبوع او اسبوعين مش فاكر

• عجبني
التفاعلات: Sosoz
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Sosoz
انت وحظك بقا وعلي حسب بقا قبل البريود او بعده بس في الاغلب واحتمال كبير بنسبه 60٪ هتلبس وكان لازم تعمل حسابك

انت وحظك بقا وعلي حسب بقا قبل البريود او بعده بس في الاغلب واحتمال كبير بنسبه 60٪ هتلبس وكان لازم تعمل حسابك
لا منا هروح انا و هيا الضهر نتأكد علشان انا مش ناقص و اخر مره انيك في الكس

لا منا هروح انا و هيا الضهر نتأكد علشان انا مش ناقص و اخر مره انيك في الكس
زي الفل كده 🤝
ياعم ماتقلش كده ده متعه بس ابقي اعمل حسابك في العده(مانع حمل / كاندم) علشان متحملش منك

زي الفل كده 🤝
ياعم ماتقلش كده ده متعه بس ابقي اعمل حسابك في العده(مانع حمل / كاندم) علشان متحملش منك
تسلم يا قلبي على النصيحه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%