NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدام دعاء

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
مبدع
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا شايفه ان فى الزمن دا ومع تفتح الطرفين وان الولاد والبنات بقو بيحددو ميولهم ورغباتهم الجنسيه بوضوح ومن سن صغير ان فى فترة الخطوبه يحصل مصارحه كامله بين الطرفين برغبات كل طرف علشان مفيش حد يلبس بعد الجواز ويتفاجئ بحاجه غير الى كان متوقعها
هل تتفق ام تختلف ؟؟

• عجبني
  • أتفق
  • هممم
التفاعلات: بنوتي اسمر, ahasmaa, karama و 30 آخرين
متفق طبعا
بس ممكن كده تقلب لفضايح

انا شايفه ان فى الزمن دا ومع تفتح الطرفين وان الولاد والبنات بقو بيحددو ميولهم ورغباتهم الجنسيه بوضوح ومن سن صغير ان فى فترة الخطوبه يحصل مصارحه كامله بين الطرفين برغبات كل طرف علشان مفيش حد يلبس بعد الجواز ويتفاجئ بحاجه غير الى كان متوقعها
هل تتفق ام تختلف ؟؟
اتفق بس اعتقد برده ان الواحد بيلبس بعد الجواز

• عجبني
التفاعلات: Mu7ammad، اسلام باشا و غريب عن العالم
هل تتفق ام تختلف ؟؟
اتفق لان لو حصل ان بعد الجواز واتفاجئو الاتنين ان مكنوش هيطلقو هيعيشو فنكد ومشاكل بقيه العمر

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
اتفق بس اعتقد برده ان الواحد بيلبس بعد الجواز
معلشان كدا لازم نصارح علشان محدش يلبس

هل تتفق ام تختلف ؟؟
متهيالي صعب جدا من الناحيتين الولد او البنت الا لما يكون في حب جامد وثقه اقوي

• عجبني
هل تتفق ام تختلف ؟؟
اختلف طبعا كلام مينفعش تطبيقه على ارض الواقع يعنى واحد يروح يخطب واحده عشان مثلا اهله غصبوه او عشان يبان طبيعى قدام الناس يروح يقولها انا متحرر او مثلى ممكن تفضحه و يبقى فرجة

• عجبني
ليه تقلب بفضايح
ليه ميكنش تعاملنا راقى بينا وبين بعض
مش كل الناس كده
يعني لو هيا عرفت انه ليه ميول غريبه ومتقبلتهاش او هو برده
محدش يضمن انهم يمسكوا لسانهم وينفصلوا بهدوؤ

• عجبني
اختلف طبعا كلام مينفعش تطبيقه على ارض الواقع يعنى واحد يروح يخطب واحده عشان مثلا اهله غصبوه او عشان يبان طبيعى قدام الناس يروح يقولها انا متحرر او مثلى ممكن تفضحه و يبقى فرجة
طب ولما يتجوزها ويقعد يلالى بعدها ان مراتو مش زى ماهو عايز ويظلمها معاه دا افضل يعنى ؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المفروض زى الاجانب ويجربوا بعض قبل الجواز بس قوليلى انتى انتى تعرفى جديد لانج منين؟

• عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY
طب ولما يتجوزها ويقعد يلالى بعدها ان مراتو مش زى ماهو عايز ويظلمها معاه دا افضل يعنى ؟؟؟
يبقى يختار من الاول الى عارف انها تناسب تطلباته و يحققوها سوا بالاتفاق

• عجبني
كلام عين العقل واتمني انه يحصل ،، بس واقعيا طبعا استحالة يتنفذ
احنا مجتمع اتربي """غالبا""" علي ان البنت لما تعمل/تفكر تعمل حاجه المجتمع ممكن ميتقبلهاش
اول كلمة امها بتقولهالها ،،، ""الناس هيقولوا علينا/عليكي"" ايه ودة لان المعيار الحالي لقياس مدي صحة الفعل من عدمها هو الناس ورأيهم ...
وعشان كدا استحاااااااالة تتم مصارحه حتي لو بتهديد السلاح :)

• محزن
المفروض زى الاجانب ويجربوا بعض قبل الجواز بس قوليلى انتى انتى تعرفى جديد لانج منين؟
لا متدخلنيش فى غلط انا قولت يصارحو بس
يجربو دى حاجه تانيه خالص
وجديد لانج دا زيو زيك مجرد عضو معرفوش

هل تتفق ام تختلف ؟؟
حيقلل المشاكل بعد الجواز بس المصارحة تكون في حدود الكلام بدون عملي🤣🤣🤣

• أتفق
لا متدخلنيش فى غلط انا قولت يصارحو بس
يجربو دى حاجه تانيه خالص
وجديد لانج دا زيو زيك مجرد عضو معرفوش
بس عارفك خالص وانتى تعرفية ولما قلتلك انتى قفلتى البروفايل بتاعك خوفتى شكلك يكلم عنك كتير

• عجبني
يبقى يختار من الاول الى عارف انها تناسب تطلباته و يحققوها سوا بالاتفاق
ماهو الاتفاق دا مش هيجى غير بالمصارحه

بس عارفك خالص وانتى تعرفية ولما قلتلك انتى قفلتى البروفايل بتاعك خوفتى شكلك يكلم عنك كتير
كل الى هنا عارفنى كويس وانا مقفلتش ام البروفيل
مانا بكلمك من عليه اهو

لا قصدى صفحتك لو دخلت عليها بيقولى تعذر

• عجبني
الكلام حلو لكن الواقع غير
إحنا في مجتمع شرقي
يعني لو هيا مقضياها وهو راح صارحها بحاجة هيا بتحبها مستحيل هتقبل وهيتفضح
ده غير بقي الجماعه بتوع التحرر والجو ده
هنشوف بلاااااوي

• عجبني
التفاعلات: Prince amr