NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديوث-معرص-سالب

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مش معني انك فحل و معجبتنيش يبقي انا بتاع كلام بس
بتفرق من فحل لفحل ف زوقه و تعامله
من الاخر معجبتنيش = مش هرد عليك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: The_Cuck, Gomen2, Headliner و 5 آخرين
طب ممكن تجرب حد تاني

عمر الكل ماهيعجبوك ولا انت تعجب الكل المفروض قبل التعامل مهما كانت الميول الاحترام المتبادل خارج العلاقه

شكله مزعلك قوووي

يا عرص انت رديت و اكتشفت انا و غيرى كتير انك خول بس خول وبس غير اسمك بقى و اكتر من واحد قلك انت كداب وحابب تعيش الكدبة انت خول بتتاك وبس و خايف تتناك كمان يعنى عيل سيس

• محزن
التفاعلات: The_Cuck
عمر الكل ماهيعجبوك ولا انت تعجب الكل المفروض قبل التعامل مهما كانت الميول الاحترام المتبادل خارج العلاقه
يا حودة بقالو شهور بيقول نفس الكلام و يعمل منشورات و الناس دخلت هزقته فى منشوراته عيل كداب

ترد تقول ايه تقول انك خول و كداب يابنى انا كتبتلك مرتين للاثبات انك خول كداب و اخرك تخيلات و خيارة تلعب بيها فطيزك

يا حودة بقالو شهور بيقول نفس الكلام و يعمل منشورات و الناس دخلت هزقته فى منشوراته عيل كداب
ياصاحبي الموضوع مش سهل وهو شكله الخوف مسيتر عليه وفي نفس الوقت نفسه يتأمل بس مقلق

• عجبني
ياصاحبي الموضوع مش سهل وهو شكله الخوف مسيتر عليه وفي نفس الوقت نفسه يتأمل بس مقلق
العرص مفكر انى بجرى وراااه احا الخول دا زبى ما يستنظف يترتر عليه حتى

• محزن
طب ممكن تجرب حد تاني
مش لما يعرف اولانى كدااااااب يا ناس و بتاع كلام وبس هوا مفكر ايه دا كلب تحت الرجل تدوس على راسه و اخره خياره فطيزه بس

العرص مفكر انى بجرى وراااه احا الخول دا زبى ما يستنظف يترتر عليه حتى
في حاجه ان احنا كلنا هنا محدش يعرف حد ولا نعرف ظروف بعض كل واحد له حياته بره غير وضعه هنا انا من وجهت نظري بيبقى غصب انا معرفش اي اللي حصل بينكم

• عجبني
في حاجه ان احنا كلنا هنا محدش يعرف حد ولا نعرف ظروف بعض كل واحد له حياته بره غير وضعه هنا انا من وجهت نظري بيبقى غصب انا معرفش اي اللي حصل بينكم
يا حودة العرص اكتر من مرة ينزل منشور تبادل محارم وصور وشفت انه بينزل منشوراه و عامل نفسه سالب ديوث و هوا لقيت ردود الناس عليه انه كداب و بيلم صور من الناس و خول بدبلة اخره خياره فطيزه ويس لكن يحصل بينى انا و هو حاجة كظا تغلط فيا يا حودة طيب كنت استنظف

معاك بس مش انك تختفى فجأه او تكون كداب وبتاع حوارات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا شاب من الشباب الخولات اللى مفكر انه كدا واااو و انه متحرر و انه و دا جاى من تحت البقرة فى الزريبة ياخى اللى زيه كاير بقو فى المنتدى بجد المنتدى بقى يلم الزبالة من الشوارع

يابنى انا ردى عليك زادك شرف و انا مستنظفش ارظ على كلب زيك تانى اخرك تلحس نعل جزمتى

دا شاب من الشباب الخولات اللى مفكر انه كدا واااو و انه متحرر و انه و دا جاى من تحت البقرة فى الزريبة ياخى اللى زيه كاير بقو فى المنتدى بجد المنتدى بقى يلم الزبالة من الشوارع

انت مصدقه بحاجة
اصل الموضوع مش مستاهل كل ده ي اخويا ده عالم افتراضى

انا معرفش اي الحوار بس عادي كبر دماغك

اصل الموضوع مش مستاهل كل ده ي اخويا ده عالم افتراضى
قول لابن المتناكة اللى مفكر نفسه حاجة و بيكدب الكدبة و يصدقها

انا معرفش اي الحوار بس عادي كبر دماغك
كفايا ندى الكلب دا اكتر من حقه دا ندوس على وشه بالجزمة و بعد كدا ننظف الجزمة كويس عشان هتتوسخ زيادة من وشه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%