NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل فيها حاجه اسمها عشرة ولا بتهون مع المصالح
انا تعبت من استغلال الناس لية ولجسمي وتعبت من الندالة والصحاب الفيك حتي لما حبيت واتحبيت بجد
شوفت الشخص زي الباقي وظلمته معاية انا مليت من الوحدة رغم حوالية ناس كتير
فيه طبعا حاجه اسمها العشره بس العشره دي لازم يكون فيها حدود مع الشخص الي احنا مرتاحين معاه وميكونش عايز مني حاجه لا بالعكس ده اول شخص يكون واقف جمبي في الشده قبل الفرح وممكن اختباره في بعض المواقف ومش بالكلام لا بالفعل واوعي تظلمي حد ابدا أو تبيعي حد الي عايزك هيكون اول شخص يكون جمبك حتي لو انتي الي رافضه وجوده ومش من الطبيعي أن انا اقول بحب فلان ومجرد ما يقولي مش عايزك اسيبه لا بالعكس اكون جمبه بكل ادب واحترام الآخر

انا تعبت من استغلال الناس لية ولجسمي وتعبت من الندالة والصحاب الفيك حتي لما حبيت واتحبيت بجد
افتكر محتاجة تقعدي مع نفسك وتفكري كويس وتشوفي الحاجات المتشابهة بين الفيك اللي عايزك لجسمك وبين الطبيعي اللي انتي قابلتيه اكيد في نمط

لازم تبدأي من نفسك
اهم حاجه انك تثقي ف نفسك وانك قادره تقري كل شخص بيحاول يقرب منك وبناء عليه تحددي حدود التعامل المشاعر بتتحس مش بتتشاف

لازم يكون عندك ثقة فى نفسك = الاصحاب كتير لكن الاصدقاء الحقيقيين يعدوا على اصابع اليد الواحدة

وسعي دايرة نظرك هتشوفي حاجات احلي

Try programming your mind again

الايام دي مفيش في بس مصلحه والكلام ده عن تجربة

بصى مشكلتك ك بنت او بنات حوا عموما انكو بتفكروا بعاطفة وبس حتى احساسك بتركنيه مجرد تعاطفك او انجذابك هو اللى بيحركك لكن الاحساس بالحلو او الخطر او ..... بتركنوه ده غير طبعا العقل اللى تقريبا مش بتستخدموه والاسوا انكو بتبوظوا الدنيا بدم بارد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%