NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أحمد عبدالرحمن

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا متزوج واحنا محترمين وملتزمين بس بقالي فترة كبيرة مش قادر اطلع افكار التحرر من راسي ابدا وبقيت بفكر فيه طول الوقت مع انه للاسف مينفعش يتحقق لاسباب كتير
ايه في رايكم اعمله عشان احل الموضوع ده؟ هل استشير طبيب نفسي مثلا وللا ايه؟ وشكرا لحضراتكم

• عجبني
التفاعلات: عمرو 55, احمد776445, Deadpool. و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع فعلا مخليني مش عارف اشتغل ولا اعيش حياتي

حاول تلاقي متعة تانية ممكن تعملها فعلا عشان تشغل دماغك و تخلص من الفكرة
لو حابب ندردش ابعتلي علي الكيك
Wedodent

انا متزوج واحنا محترمين وملتزمين بس بقالي فترة كبيرة مش قادر اطلع افكار التحرر من راسي ابدا وبقيت بفكر فيه طول الوقت مع انه للاسف مينفعش يتحقق لاسباب كتير
ايه في رايكم اعمله عشان احل الموضوع ده؟ هل استشير طبيب نفسي مثلا وللا ايه؟ وشكرا لحضراتكم
دور علي متعة تانية ممكن تحققها تسغل دماغك بيها
لو حابب نتكلم علي الكيك
Wedodent

• عجبني
التفاعلات: Khalid Ali
حاول تلاقي متعة تانية ممكن تعملها فعلا عشان تشغل دماغك و تخلص من الفكرة
لو حابب ندردش ابعتلي علي الكيك
Wedodent
حجات تانية زي ايه تقصد

خالص طلع فكرت انك مش داخل الجنه و فكرة التحرر راح تخرج وحده

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: الفحل El Fahl و أحمد عبدالرحمن
اول حاجة عشان ترجع راجل عندك شرف زي الاول انك تلغي حسابك وتمنع نفسك تدخل المنتدى دة لاني لاحظت ان ناس كتير هنا جالهم الفكر الوسخ دة بسببه وبسبب الاجانب ولاد العرص.. فكر في اهلك شوية بطريقة صح وافتكر اني امانة من ربك ليك وهم مأمنينك على نفسهم لانك مفروض سند ليهم.. افتكر كلامي كويس عشان لو الموضوع تطور هتحصلك مشاكل كتير راجع نفسك

• عجبني
التفاعلات: Deadpool. و حرة متحررة
اول حاجة عشان ترجع راجل عندك شرف زي الاول انك تلغي حسابك وتمنع نفسك تدخل المنتدى دة لاني لاحظت ان ناس كتير هنا جالهم الفكر الوسخ دة بسببه وبسبب الاجانب ولاد العرص.. فكر في اهلك شوية بطريقة صح وافتكر اني امانة من ربك ليك وهم مأمنينك على نفسهم لانك مفروض سند ليهم.. افتكر كلامي كويس عشان لو الموضوع تطور هتحصلك مشاكل كتير راجع نفسك
هو صعب الحقيقة بس هحاول

حبيبي بس تسافرون و تغيروا جو و كل شي راح يتعدل

• عجبني
التفاعلات: أحمد عبدالرحمن
افتكر ان الهبل والتخيل والسكس الي بتشوفه مجرد خيال مستحيل تطبيقه افتكر انك هتخسر كل حاجه حرفيا دينك رجولتك شرفك هيبتك مكانتك قدام الناس الفضيحه هتطولك انت وكل حد يعرفك اوعي تفكر

• عجبني
التفاعلات: شنكوتي الطياز و أحمد عبدالرحمن
انا كمان لي فتره افكره بنفس الموضوع لكن ماقدرت احققه اخاف بصراحه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%