NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كاتبة قصة جنسية يعني عايزاهم يدعولك يعني ولا ايه 😂😂
لا كلمني عن شخصيات القصه هو احنا ليه مش قادرين نفهم ان القصص جنسيه نوع من انواع القصص زي قصص الرعب والقصص الرومانسيه والبوليسيه يعني مثلا اللي بيكتب قصة رعب بيبقي خايف واللي بيكتب قصص بوليسيه ماسك مسدس واللي بيكتب قصة جنسيه بيضرب عشره

• عجبني
التفاعلات: Life selector و جزائري مطنن 🔥
اي واحدة ست تحب اللي يتعرف عليها وتقابله وتعيش معاه يكون رومانسي ويتكلم معاها باحترام وادب ويعاملها كانها ملكة، وهي تسيب له نفسها وتحب تعيش معاها كانها مراته وحبيبته وعشيقته بروحها وبجسدها وشهوتها المتفجرة
احساسك عالي اوي

ايه اللي يخلي بنت عذراء هايجة

ايه اللي يخلي بنت عذراء هايجة
التمثيليات والافلام اللي في التليفزيون طول اليوم اللي كلها احضان وبوس ومص ولحس واجسام عارية والافلام الجنسية علي النت ، بتهيج الحجر، والبنات العذراء ليها مشاعر واحاسيس وعندها شهوة مكبوته ، وعندها عزرها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احنا في مجتمع بيفطر في نصه اللي تحت فمتستغربيش من حاجه

مش بقدر استوعب الي بيبعت ليا أو لبنت غيري الي هو هتعرف عليكي بالعافيه
نجي منردش يبعت تاني وتالت ماهو يا عم أنا لو عايزه اتعرف علي واحد أو واحده هقول مش عايزه ليه والأغرب الي تلاقيه داخل يقولي هفشخك يا لبوه وتعالي ادلعك انت عايزني اعمل ايه المفروض أن أنا كدا اه دا راجل اوي لا لا أنا هديك عنواني تجي تنكني حالا ولا ايه يعني
وغيرهم كمان
دي حته خصوصيه ليناا وبس

ما قولنا قبل كدا الشباب ع اخرو ي جدعان يعملو اى طيب 😂😂😂😂😂

نجي منردش يبعت تاني وتالت ماهو يا عم أنا لو عايزه اتعرف علي واحد أو واحده هقول مش عايزه ليه والأغرب الي تلاقيه داخل يقولي هفشخك يا لبوه وتعالي ادلعك انت عايزني اعمل ايه المفروض أن أنا كدا اه دا راجل اوي لا لا أنا هديك عنواني تجي تنكني حالا ولا ايه يعني
المفروض يكون فيه حظر او بلغي السؤال عن الحساب اصل في اشخاص مرض ده عندها

• عجبني
التفاعلات: hamona75 و سمر سمسمة
اتفق

• عجبني
التفاعلات: سمر سمسمة
هههههههه ولسه

تحياتي

• عجبني
التفاعلات: سمر سمسمة
المفروض يكون فيه حظر او بلغي السؤال عن الحساب اصل في اشخاص مرض ده عندها
جديد اندليت ع حاجة افضل من لغي السؤال هههه

فرق ثقافات

فرق ثقافات

اشكال متخلفة مش بتفهم
مش عارفين يعني ايه المساحة الشخصية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل