NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Crazy Fucker

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صديقة بنام معاها مرة في الأسبوع بس بلبس واقي
طلبت مني المرة دي اني اجيب جواها و بدون واقي
انا خايف لتحبل

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: هانى عصام، الـ مجتاو و mor2010
اوعي تقلق أو تخاف ....اكيد هتحمل وهتجيب لك بانبينو. صغير يقولك يا بابا 🤗🤗

• بيضحكني
التفاعلات: Crazy Fucker, السرطان, مصطفى مصطفى و 4 آخرين
اوعي يا مجدي اجري اجري يا مجدي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Crazy Fucker, ALZEIN, مجنونة مطرقعة و شخص آخر
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى, ALZEIN, مجنونة مطرقعة و شخص آخر
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لا لا لا
اهرب يا ياسين اهرب **** معاك

• بيضحكني
التفاعلات: زهايمر, الـ مجتاو, اسنانجي و شخص آخر
ارفض طبعا مش عشانك او عشانها عشان بس متجيش روح تانيه فى الدنيا دى لشخصين معندهمش اى ذره من المسئولية

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: محب الغموض, Crazy Fucker, Moono و 4 آخرين
ارفض طبعا مش عشانك او عشانها عشان بس متجيش روح تانيه فى الدنيا دى لشخصين معندهمش اى ذره من المسئولية
ايه جاب المسؤولية للي هو بيقوله اكيد هتكون واخده احتياطها بس عايزه متعه أكتر

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه جاب المسؤولية للي هو بيقوله اكيد هتكون واخده احتياطها بس عايزه متعه أكتر
لا هيا مش عايزة متعه

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN و فاشخ الاربعيه
انا خايف لتحبل
عادى نزل بكسها ولو حابب نزل بخرم طيزها كمان هيا اكيد عامله حسابها بس عاوزه تتمتع بلبن جوا كسها

انا خايف لتحبل
خايف لتحبل؟
لا متقلقش يا معلم دوس عادي مش هيحصل حاجه

متحكميش على حد وخلاص
حضرتك انا حكمت على الموقف بناء على خبرتي و تجاربي فى الحياه طبقا لوجهة نظرى فقط من حق حضرتك تختلف معايا وده الغرض من الموضوع انه بيعرف اراء الناس فمن حقى احكم مدام مقتنعة بحكمى

• عجبني
حضرتك انا حكمت على الموقف بناء على خبرتي و تجاربي فى الحياه طبقا لوجهة نظرى فقط من حق حضرتك تختلف معايا وده الغرض من الموضوع انه بيعرف اراء الناس فمن حقى احكم مدام مقتنعة بحكمى
مفيش حد من حقه يحكم على حد وبعدين لو من خبرتك حكمتي عليها ف الراجل اصلا مقالش اي تفاصيل عشان تفهمي دماغها ولو انتي مكانها وحد جه حكم عليكي زي ما انتي عملتي كدا هتتبضني نيك بعني

• أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو

بث انا متفق مع الراي دا متعملش دا الا لو في نية جواز و استقرار لكن تعمله من احل المتعة ووالكلام دا يبقي انت و هي فعلا مش علي قدر من المسؤلية و العقل لان العقل بيقول ان لو علي المتعة ف انت بتعمل اللي يبسطك و يبسطها في حدود المستطاع لكن تجيب جواها مش صح عشان متجرجروش روح بريئة للحياة بسبب انها طلبت معاها كدة

• عجبني
التفاعلات: Maram Said
مفيش حد من حقه يحكم على حد وبعدين لو من خبرتك حكمتي عليها ف الراجل اصلا مقالش اي تفاصيل عشان تفهمي دماغها ولو انتي مكانها وحد جه حكم عليكي زي ما انتي عملتي كدا هتتبضني نيك بعني
عاش

لا مش زى ماحضرتك بتقول حضرتك لو كنت قريت الموضوع كويس كنت عرفت ان صاحب الموضوع خايف من انه يحصل حمل ومدام خايف يبقى مش هيتقبل الفكره حتى لو حصلت بالنسبه ليها كونها قررت كده فجاءه وبدون اى مقدمات فهيا عايزه تحمل مش متعه بس وحتى لو هيا واخده احتياطاتها فا هيفضل فى احتمال وارد بحدوث الحمل ... فبنا عليه حكمت على الموقف

• عجبني
التفاعلات: فاشخ الاربعيه

بث انا متفق مع الراي دا متعملش دا الا لو في نية جواز و استقرار لكن تعمله من احل المتعة ووالكلام دا يبقي انت و هي فعلا مش علي قدر من المسؤلية و العقل لان العقل بيقول ان لو علي المتعة ف انت بتعمل اللي يبسطك و يبسطها في حدود المستطاع لكن تجيب جواها مش صح عشان متجرجروش روح بريئة للحياة بسبب انها طلبت معاها كدة
وده اللى عايزة اوصلة

• عجبني
أحسنتي الوصف

• عجبني
التفاعلات: Maram Said
لا مش زى ماحضرتك بتقول حضرتك لو كنت قريت الموضوع كويس كنت عرفت ان صاحب الموضوع خايف من انه يحصل حمل ومدام خايف يبقى مش هيتقبل الفكره حتى لو حصلت بالنسبه ليها كونها قررت كده فجاءه وبدون اى مقدمات فهيا عايزه تحمل مش متعه بس وحتى لو هيا واخده احتياطاتها فا هيفضل فى احتمال وارد بحدوث الحمل ... فبنا عليه حكمت على الموقف
ماهو اكيد لازم يبقى خايف ان يحصل حمل ماهي مش هتعمله صنيه كيكه يعني دا حمل وهو بيسأل بياخد رأي الناس ف الموضوع مش بياخد رأي الناس هي البنت نيتها تبقى حامل ولا لا😀

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%