NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احب اعرفك على السبب الرئيسي للاضطراب الجنسى و هو الفراغ املى فراغك ب اى شىء هتلاقى حياتك بقت احسن

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
نستني اما نجرب حقيقي
ايوه لانه التجربه حقيقي مختلفه تماما وأمتع بكتير من كل اللي بتعمليه ده

• عجبني
حابه اتكلم معاكو شويه
انا مش عارفه نفسي انا متلخبطه اوقات بكون حاسه اني استريت و عاوزه اجرب عادي بين راجل وست علاقه عاديه
واوقات بحس اني عاوزه اجرب سحاق و انه احسن و اوقات بحس اني عاوزه اكون ماستر و ليا سليف اتحكم فيه او حتي يكون معايا بنتوتي
انا جربت شات و فون فقط ومجبرتش حقيقي
و عمري مهجرب الا بالجواز
انا نفسي افهم نفسي افهم انا عاوزه ايه
استريت

• عجبني
  • عجبني
بس اظن بتلاقي حاجات تانيه احسن
شوفي في حاجات كتير لا تشعرين بها إلا مع رجل زي الحب الحنية طلب الجسد الرجولي الطبيعي 'احاسيسه أتذكر مرة مع صاحبتي بقيت في نشوتها يجي نص ساعة بعد ما خلصنا علاقة من فوق الهدوم
إحنا بشر مش ماكينات عايزة تشتغل و بس
جربي الطبيعي الستريت
لو عايزة أنا بخدمتك دوماً 😉

الاحاسيس ديه يمكن علشان لسه صغيرة و مجربتيش على الطبيعة هتعرفى انتى مين لما تجربى و تمارسى بجد و نصيحتى ركزى انك تكونى طبيعية

• عجبني
انا قلت مش هجرب الا وانت متجوزه
المهم ده علاجك الوحيد اللي ممكن يريح أعماقك ويمتع كسك ويسعد قلبك...وعلى كل حال، **** يبعت لك العريس اللي يقدر يفرح قلبك ويريح كسك...

• عجبني
بصي اللخبطه ال عندك دي اكيد في اسباب نفسيه بتوصلك لكده. انتي بتفكري ف النيك بكل اشكاله. بس في الاخر العلاقه الطبيعيه هي الحاجه الصح فنصيحه ليكي علشان متضيعيش نفسك. خليكي في علاقة الطبيعيه ال هي بين راجل وست غير كده هتتعبي في حياتك. وهتوهي من نفسك

• عجبني
انا مش صغيره
بصي بصراحه كده انا اعرف واحده صديقه كان عندها نفس مشكلتك دي ولما اتكلمت معاها ومعرفتها وعرفت ظروفها قدرت والحمد لله اخليها دلوقت تحافظ علي نفسها واقدرت اخليها توصل بنفسها للحل الامثل لمشكلتها ولكن دا محصلش غير لما أنا قدرت اني اعرف السبب اللي خلاها تدمن الحاجات دي

• عجبني
انا مش صغيره
اقسم بحق لا اله الا **** أن دا حصل من صديقتي وهي دلوقتي عائشه ومتزوجه وانا كنت شاهد علي زواجها أمام المؤذن مع عمها

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Hicham Yoseef792008
اللي انتي عايزاه هو الطبيعي ... انك تبقي مثارة بحاجة زى السحاق او الماستر والسليف وكدة ده طبيعي طول ما انتي ممارستيش .. بعد الجواز لما تجربي الطبيعي اعتقد هتحسي بنفسك فعلا وبأنوثتك وهتحسي انك طبيعية وصدقيني ده اللي هيحصل بعد الجواز
بس خلي بالك انك كده هتتعبي جدا جدا بعد الجواز

• عجبني
احب اعرفك على السبب الرئيسي للاضطراب الجنسى و هو الفراغ املى فراغك ب اى شىء هتلاقى حياتك بقت احسن
ممكن عندك حق

• عجبني
الاحاسيس ديه يمكن علشان لسه صغيرة و مجربتيش على الطبيعة هتعرفى انتى مين لما تجربى و تمارسى بجد و نصيحتى ركزى انك تكونى طبيعية
تمام

• عجبني
بصي اللخبطه ال عندك دي اكيد في اسباب نفسيه بتوصلك لكده. انتي بتفكري ف النيك بكل اشكاله. بس في الاخر العلاقه الطبيعيه هي الحاجه الصح فنصيحه ليكي علشان متضيعيش نفسك. خليكي في علاقة الطبيعيه ال هي بين راجل وست غير كده هتتعبي في حياتك. وهتوهي من نفسك
عندك حق

• عجبني
لما تفكري يكون عندك بنوتي ابعتي لي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%