NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مش عارفه ابطل مهما حاولت . الحل ايه؟

حل اسطوري
لو كان شخص واحد وعلى كلام التعليقات انه مديرها الموضوع مستحيل بعرف وجوه الفقر اللي بيستغلوا البنات اللي زيه وهمه كله فشهوته ميهموش اللي معاه
ولو اصلا كل مرة مع حد دا مستحيل لاسباب مش حقولها مش عايز اجرح البت

الامل الوحيد فكلامك انها بتمارس مع واحد بيحبها وبتحبوا عشان يحس بألمها وقلقها من الموضوع ويخاف عليها
طبعا حل اسطوري هزار دا اكتر حل بديهي ممكن يصير:)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا نزلت مشكلتي قبل كدا وفعلا مش عارفه ابطل ان يتمارس معايا خلفي وللأسف جربت كل الحلول اللي اتكتبت هنا وجربت معظم النصايح وفعلا بستمر لمده شهرين وممكن اوصل كمان لتلات شهور اكتر ووصلت قبل كدا ل١٠٠ يوم لكن بضعف تاني وبرجع اسوأ من الاول لدرجه اني لما شهوتي بتحضر وبضعف بكون في لحظات ضعف اكبر بكتير من الاول
محتاجه حل لاني فضلت ٣ شهور وفكرت نفسي خفيت ورجعت ضعفت تاني ووافقت وخليته يمارس معايا تاني من ورا
بقيت بوصل لدرجه اني بستمتع بالالم والوجع وان كل ما بيوجعني وهو بيمارس معايا بقيت بتمتع اكتر واحس كدا اني شهوتي نزلت واتمتعت
ارجوكم قولولي علي حل غير اني اروح لدكتوره نفسيه لأن دا مستحيل يحصل.،
تنصحوني بأيه لاني مش عارفه ابطل والكارثه بقيت بحب كدا جدا جدا لما بضعف.،
امممم اصل هيتقال ايه اكتر من اللي الناس قالوه
الحل في ايدك انتي
شوية ارادة وهتبطلي ، اللي يخليكي تتحملي ١٠٠ يوم يخليكي تبطلي

لازم تقطعي علاقتك مع اى حد بيركبك بجد مش شوية ونرجع لان لما هترجعو اول حاجة هترجعولها هي الركوبة دى

انا نزلت مشكلتي قبل كدا وفعلا مش عارفه ابطل ان يتمارس معايا خلفي وللأسف جربت كل الحلول اللي اتكتبت هنا وجربت معظم النصايح وفعلا بستمر لمده شهرين وممكن اوصل كمان لتلات شهور اكتر ووصلت قبل كدا ل١٠٠ يوم لكن بضعف تاني وبرجع اسوأ من الاول لدرجه اني لما شهوتي بتحضر وبضعف بكون في لحظات ضعف اكبر بكتير من الاول
محتاجه حل لاني فضلت ٣ شهور وفكرت نفسي خفيت ورجعت ضعفت تاني ووافقت وخليته يمارس معايا تاني من ورا
بقيت بوصل لدرجه اني بستمتع بالالم والوجع وان كل ما بيوجعني وهو بيمارس معايا بقيت بتمتع اكتر واحس كدا اني شهوتي نزلت واتمتعت
متسمعيش كلام جوزك لو قلك ينيكك خفي او اين كان اللي بينيكك ارفضي انه ينيكك خلفي ولو مرضيش ارفضي انك تنامي معاه واتقمصي ذي ما الستات مبتعمل ومتكمليش الليله معاه وهو بعد كده مش هيطلب منك تاني

انما حكايه انك كل شويه تبطلي وترجعي تاني فانتي ماشيه في الطريق الصح افضلي حاولي لغايت متوصلي للنتيجه اللي انتي عايزاها

وبالتوفيق يكبير ♥️💪

وايه المشكلة في نيك الطيز

اعتقادي انك تقدري تعملي اي حاجه بس احنا مبننساش الشعور اللي جي من الحاجه دي سواء ممارسه الجنس أو ممارسه العاده السريه ولو اتكلمنا علي نحيه اعمل ايه لا الواحد عارف ازاي يبطل اي حاجه ده راي الشخصي عشان انا جربت ده انا مدمن علي العاده السريه بقالي ست سنوات وفتره اللي قبل الامتحانات بمتنع تماما عن أي مواقع اباحيه وعاده السريه وبعد الامتحانات برجع تاني

حل اسطوري
لو كان شخص واحد وعلى كلام التعليقات انه مديرها الموضوع مستحيل بعرف وجوه الفقر اللي بيستغلوا البنات اللي زيه وهمه كله فشهوته ميهموش اللي معاه
ولو اصلا كل مرة مع حد دا مستحيل لاسباب مش حقولها مش عايز اجرح البت

الامل الوحيد فكلامك انها بتمارس مع واحد بيحبها وبتحبوا عشان يحس بألمها وقلقها من الموضوع ويخاف عليها
م احنا بكل الطرق عاوزين يفركشو😂

جربي تدخلي حاجه من غير متتعاملي طبيعي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%