NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش مش بعرف افتح حوار مع بنت هل ده طبيعي؟

mohmed Ahmad

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الفكرة اني من وانا صغير مش بتعرض لبنات كتير وكل اللي عرفتهم في حياتي يتعدوا على الصوابع بتكسف منهم من وانا صغير مش عارف لي😂😂 حد عندو نصيحه لاني داخل جامعه والصراحه عاوز اشقط كتير

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و monsun
الفكرة اني من وانا صغير مش بتعرض لبنات كتير وكل اللي عرفتهم في حياتي يتعدوا على الصوابع بتكسف منهم من وانا صغير مش عارف لي😂😂 حد عندو نصيحه لاني داخل جامعه والصراحه عاوز اشقط كتير
بس يا حبيب اخوك نفس الموضوع كنت منزله من شوية😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخوك داخل ع اربع سنين كلية ومشقطش واحدة

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
خليك كده احسن

بس الفكرة اني مش هعرف اتعامل معاهم 😂انا لو مشيت جنب واحدة بفضل ساكت ومكشر

• بيضحكني
التفاعلات: mohmed Ahmad
أنت لو داخل جامعة تشقط يبقا هتبان حكاك وعبيط خليك بطبيعتك على الاخر مش لازم تقعد تتنططلهم عشان تعجب بالعكس دا كدا بيعملو عليك اكس المهم انك تكون على طبيعتك الحاجه الوحيده الي تحاول تغيرها حوار الكسوف دا إنما غير كدا خليك ماشي زي مانت

• عجبني
التفاعلات: اسير الظلمات.
أنت لو داخل جامعة تشقط يبقا هتبان حكاك وعبيط خليك بطبيعتك على الاخر مش لازم تقعد تتنططلهم عشان تعجب بالعكس دا كدا بيعملو عليك اكس المهم انك تكون على طبيعتك الحاجه الوحيده الي تحاول تغيرها حوار الكسوف دا إنما غير كدا خليك ماشي زي مانت
😅😂مش هيعرف يغيره

مش مهم المهم ميبقاش عامل زي الصرصار كدا ماشي يلف ورا البنات كدا احسن
😂😂😂ده بيقولوا عليه اهطل
وال مش بيعرف يفتح كلام قفل 😂😅

😂😂😂ده بيقولوا عليه اهطل
وال مش بيعرف يفتح كلام قفل 😂😅
لا مش قفل هو كاريزما يبقا قفل لما تيجي هي تفتح معاه موضوع ويصدها

لا مش قفل هو كاريزما يبقا قفل لما تيجي هي تفتح معاه موضوع ويصدها
😂😂😂😂😂ما ده انا مش بعرف اتحكم في عضلات وشي 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ⚜️Boda
المشكلة ان شكلي حلو ف الحقيقة ولو شوفتني هتقول اني كداب 😂 بس حقيقي **** يسامحه ال رباني

خليك كده احسن
مش طول الوقت الواحد بيبقى كده نفسه يشارك تفاصيل يومه ويحب حد وحد يحبه وده الاهم😂

مش الشقط اللي هو احك في اي واحده انا اصلا مش النوع العبيط ده بس حرفيا انك شايف كل اصحابك بتعرف تفتح كلام وكلهم مصاحبين ده بيحسسني ان العيب فيا😂😂

المشكلة ان شكلي حلو ف الحقيقة ولو شوفتني هتقول اني كداب 😂 بس حقيقي **** يسامحه ال رباني
يسطا البنات معظم البنات مش بينجذبوا للشكل انا عندي واحد صحبي مش قمور اوي بس عنده بنات بالكوم😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%