NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت قصصك رائعة وهو اذا عندو احسن يشوفنا كتاباته بس هذا انسان حاقد

• بيضحكني
التفاعلات: 0كينج قصصك كلها هبد فعلا
في الصورة اللي في اول التعليق دي

واحد زي ما انتو شفين بيقولي ان انا قصصي هبد و بيقولي ان انا مش هنزل الرسالة

يا باشا انا مش هرد عليك اخواتي هما اللي هيردو عليك

و انا عارف انت مين بس مش هقول علي اسمك

صدقني انت نكرة يسطا
و انت كنت بتقول ان انا مش هنزل الرسالة في الموضوع اهو انا عملتلك موضوع لوحدك علي الرسالة

شوف اخواتي ردهم اي 👇

و صحيح لينك صراحة للعايز يقولي رسالة بدون ما اعرفه

طلع السواد اللي في قلبك يا جدع 😂👊

ارمي ورا ضهرك يا صاحبي

• الموضوع ده يدعو للتفكير
الصراحة حريه شخصيه ليه ما عجبتوش قصصك بس اسلوبه مش حلو وده غلط

انت تاخد كلامه نقد بناء وتشوف تطور نفسك كيف

رائع يا كينج ونتمنى لك الافضل

• عجبني
اتفقك معك ومن منظورك انت للقصص ده بيبين اد ايه انت جاهل الفهم و مشاعر لو كان كلامك صح مكنش هيكون في إقبال علي القراءه الإنتظار بشغف للجزء الجديد كل قصص الكينج جميله جدا وروعه وتستحق الإنتظار ال احنا بنعيشه للجزء الجديد من كل قصة

• طب!
سؤال صغير بس
مش اي حد ناجح ليه اعداء ومنتقدين علي الفاضي ولا انا غلطان ؟
ويا باشا في غلطه صغيره انته عملتها انك اديته قيمه اكبر من قيمته زمانه مزقطط دلوقتي 😂😂

• حبيته
  • بيضحكني
استمر ولا تلتفت الى الي كلام قصصك جميلة واسلوبك اجمل منتظرينك في كل جديد ومتتاخرش

• طب!

صدقني انت نكرة يسطا
و انت كنت بتقول ان انا مش هنزل الرسالة في الموضوع اهو انا عملتلك موضوع لوحدك علي الرسالة

شوف اخواتي ردهم اي 👇

كمل يا برنس وما ترد على حدا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
عليا الطلاق ومن غير مجاملة أحسن كاتب ف المنتدى

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 156825
هقولهالك تاني يا كينج
كن كالنخيل عن الأحقاد مرتفعا
تلقى بالحجارة فترمي بأطيب الثمر

او
الكــلاب تعوي والقافلة تسير

• بيضحكني
وحشة منك دي يا كينج تصدق ..بجد وحشة .. اعم الراجل انتقد قصصك ..اينعم اسلوبه فى الانتقاد وحش وزبالة ..بس فى الاول والاخير انتقد قصصك فقط ولم يتتطرق لشخصك بشئ .. مكنش ليه لازمة لفظ نكرة اللى ذكرته فى التاج ده ..ولا ليها اى لازمة الردود والشتيمة من الناس .. الصح كان يا تتجاهل رسالته ولا اكنك شوفتها خالص .. يا تقبلها كا نقد وخلاص .. وبعدين خود هنا اعم هي مش موضوعات الردح ممنوعة ولا انا اغيبلى يومين وارجع الاقيها .. انا مش عايزة قلق هنا :rolleyes::rolleyes:

• أتفق
التفاعلات: wael115
قبل أى شئ أحب أشكرك على إنك لم ترد على هذا العضو سواء بالسلب أو الإيجاب وهذا يدل على تواضعك وثقتك بنفسك.. أنا من طبعى عمرى ما أحب اجرح أى إنسان..لكن مثل هذا العضو تأكد أنه عايز يعمل لنفسه وضع بالمنتدى أنه ناقد معارض.. لأنه ميعرفش مين هو
KilinG ميعرفش إنك قيمة ومن الأعمده الأساسية بالمنتدى لو كان ألقى نظرة على الردود.. أكثر من 80 صفحة إعجابا بالقصة وهذا إن دل فيدل على الجهل والغيرة وهى دى يا صاحبى ضريبة الشهرة وأنت أشهر من نار على علم..
مع خالص تحياتى...

• معجبنيش
حقيقة لم أقرأ لك أي عمل من قبل لأبدي رأيي ... لكني لا أرى أن تلقيك رسالة نقد أو قدح من متابع يتطلّب موضوعا مثبّتا ودعوة للرد وتجيشا لمشاعر الصداقة خصوصا وأن الكلام وصلك في رسالة سرية أو خاصة أو لا أدري ماذا

فغيرك من الكتاب يتلقى تعليقات قدح وإحباط وذم للعمل وأحيانا في شخصه وهذا يحدث علنا وفي التعليقات المرفقة بالقصة ولم نشهد شيئا مماثلا لهذا

نشرك لكتاباتك أمام العموم يجعلك عرضة للمدح والذم والشكوى وغيرها لكن إن كنت ترى نفسك متميزا عن غيرك من الكتاب فهذا شأن آخر

أنصحك بمسح الموضوع من أساسه فأنت أعطيت باعث الرسالة حجما أكبر من حجمه بهذا كان عليك فقط تجاهله وينتهي الأمر

حتى فكرة أنّ تلقيك تعليقات مساندة ستكون ردا عليه فهي فكرة خاطئة فأغلب من وجدتهم هنا ليسو من رواد أبواب القصص ولا من المتابعين الشرهين للكتابات حتى وإن فعلو فهو من باب العشم والصداقة لا غير

هي نصيحة لو شئت تقبّلها وإن شئت فلا

• حبيته
حقيقة لم أقرأ لك أي عمل من قبل لأبدي رأيي ... لكني لا أرى أن تلقيك رسالة نقد أو قدح من متابع يتطلّب موضوعا مثبّتا ودعوة للرد وتجيشا لمشاعر الصداقة خصوصا وأن الكلام وصلك في رسالة سرية أو خاصة أو لا أدري ماذا

فغيرك من الكتاب يتلقى تعليقات قدح وإحباط وذم للعمل وأحيانا في شخصه وهذا يحدث علنا وفي التعليقات المرفقة بالقصة ولم نشهد شيئا مماثلا لهذا

نشرك لكتاباتك أمام العموم يجعلك عرضة للمدح والذم والشكوى وغيرها لكن إن كنت ترى نفسك متميزا عن غيرك من الكتاب فهذا شأن آخر

أنصحك بمسح الموضوع من أساسه فأنت أعطيت باعث الرسالة حجما أكبر من حجمه بهذا كان عليك فقط تجاهله وينتهي الأمر

حتى فكرة أنّ تلقيك تعليقات مساندة ستكون ردا عليه فهي فكرة خاطئة فأغلب من وجدتهم هنا ليسو من رواد أبواب القصص ولا من المتابعين الشرهين للكتابات حتى وإن فعلو فهو من باب العشم والصداقة لا غير

هي نصيحة لو شئت تقبّلها وإن شئت فلا
انتفق

• أتفق
التفاعلات: wael115
اى خدمة

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: عضو محذوف 156825 و wael115
دا واحد ناقص وغير محترم اذا كان صح قصصك كيف مايقول لماذا تجد ان قصص الكينچ هي الاكثر تفاعل
تغلبنا يعشق اسلوبك المتميز و طرقك في ايصال الافكار والسرد و ميزتك انك تخلي الواحد يعيش القصة و يتعاطف مع شخصياتها لك منا كل الاحترام والتقدير

• الكلام ده مش عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • معجبنيش

صدقني انت نكرة يسطا

شوف اخواتي ردهم اي 👇

بس يا صديقي العزيز هى اراء والا مش عجبه قصص مش يقراء ولا يخش في الموضوع
لان انت مش هتعرف أراضى كل الازواق
تحياتى لك فى انتظار المزيد من الابداع

• عجبني
اولا اى كلام يحمل معانى فجواه رسالة و مفيش لغة حتى لغة الكللابب اسمها مجرد هبد
ثانيا يا جلالة الملك KING هو ضحك على معاليك باثارة روح التحدى (أنت موش ح تنزل الرسالة) فأنت شربت المقلب و نزلت الرسالة ... انا لو مكانك كنت فعلا نسيتها خالص
.من الطبيعى ان القيادات تتعرض لكل السلوكيات المنحرفة من الشعب . هناك فئة زى حالتى عندما تدخل خناقة لا تضرب التابعين ولا الصبيان ولكن تجيب من الاول ومباشرة الرأس الكبيرة ويضربها تقضى عليها فيكسب كل الجولات باختصار
ثالثا : سامحنى انت طلبت الصراحة فخد منى ملحوظة حقيقية بكل ضمير حى
حضرتك نزلت قصة او اكثر سبق نشرها فى مواقع أخرى او فى منتديات نسوانجى القديمة.. و بالصدفة دى كانت واحدة من تأليفي انا زماااان قوى عندما كنت اكتب باسم مستعار و أصبح مشهور جدا على الإنترنت فى العالم و عندما وجدت اننى كنت سبب فى انتشار الفساد الجنسى بشكل شنيع نتيجة رسائل القراء من حول دول العالم كله . أصابني الرعب واقتنعت سنوات عن الكتابة الجنسية ولكن ما كتبته نقله الآخرون بأسمائهم و ملاوا به كل مواقع وصفحات الجنس والتى تمت ترجمتها الى لغات كثيرة حتى فى جنوب أمريكا..
الاسم المستعار كان اسم عشيقتى و وصفها البارز و اسماء أخواتها البنات ويمكنك التأكد بالبحث فى الانترنت تحت الأسماء التالية ؛
الف نيكة ونيكة
مغامرات هدى بزاز
نادية طيظ
نادية_طيظ
Nadia Teez
Nadia_Teez
NadiaTeez

و نادية طيظ هى شخصية حقيقية لإحدى طالباتى و تعمل معلمة اللغة العربية و ... ..... فى وسط القاهرة
و هدى بزاز هى اختها ذات البزاز الفاجرة وقد أتى خصيصا رجل من السعودية وبحث عنها وتزوجها
و قد اتصل بى من إيطاليا وحضروا الى القاهرة مخرجين افلام بورنو يريدون شراء ما اكتب و الإشراف على الاخراج . طبعا انا فص ملح وداب فورا لان الانترنت امتلأ بابحاث تسأل من هى نادية طيظ؟ ودراسات احصائية و من سخرية القدر ان تقف أستاذة علم نفس وصحة نفسية فى مؤتمر علمى عالمى و تعرض بحثا اكاديميا قامت فيه بتحليل شخصية نادية طيظ و عرضت النتائج والمشكلات السلوكية الاجتماعية من علاقات جنسية بين طالبة الجامعة الدينية و استاذها الشيخ الفاضل. و زنا المحارم بين نادية وأفراد العائلة والجيران وتجار المخدرات فى الشرابية و و و و و مات زوج الأستاذة فى المؤتمر من الضحك لانه يعرف نادية طيظ شخصيا و يعرفني الجالس بجواره المؤلف الحقيقى لكل القصص الجنسية التى كتبها باسم نادية طيظ
.
وجعت دماغك ؟
اعتذر فهذه ضريبة الدراسات الطيبة؟؟
تحياتى

• عجبني
معقول يا كينج هتعمل قيمة للي ملوش قيمة، ما هو لو كان راجل و مش خايف كان جيه قالك الكلام دا في وشك، بس هو جبان و معندوش الجراءه انه يعمل كدا و تقريبآ الخوف دا ورثه من السيد الوالد عشان كدا مش قادر يكلمك في وشك
و اتمني متخدش علي كلام واحد ملوش ربع لازمة زي دا

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%