NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من العنوان ..عاوزه اسال كل حد عنده مشاكل بس بتواجهه المشاكل دى ازاى ..مش نوع مشاكل معين اى حاجه حابب تقولها
الشغل ف مصر بقي مقرف اوى ولازم تضحي عشان توصلى

اولا كلامك صح

ثانيا رجعت امتى 😂😂
مش قولت حتقفل الاكونت
ما انا قفلته ده اكونت جديد لسه توى مقبوله عضويته ..المهم اخبارك ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من العنوان ..عاوزه اسال كل حد عنده مشاكل بس بتواجهه المشاكل دى ازاى ..مش نوع مشاكل معين اى حاجه حابب تقولها
حسب نوع المشكله وحسب الشخص يعني في مشكله لازم نواجهها ومشكله لازم نهرب منها عشان منخسرش كتير وحسب الشخص في ناس خساره نواجههمً وناس لازم نحل معاهم المشكله عشان منخسرهمش

• عجبني
التفاعلات: mervat adel
بالهدوء والتفكير المنطقي بدون هروب من المسؤلية

• عجبني
برود اعصاب وتفكير وسرعه رده فعل ف اي موقف عموما

• عجبني
يا دين النبي . بعد كم ساعة مسافر اشوف حاجة بتحدد اذا كنت هموت ولا هعيش

بنزل اتمشي علي البحر

• عجبني
اتفضلي اسالي

ااه اوكى
انا بخير طمنى عنك
بخير الحمد لله بس موضوع المشاركات ده رخم اوى فمعرفتش اسلم عليكى لما رجعت

هدوء الاعصاب والاسترخاء والبدء فى التفكير في المشكله بكل هدوء وغالبا ما اطلع على البحر

بصيح لصحابي شويه وبعيط شويه وبيمشى الحال

ما هو ليه تواجه مشكله لما تكون انت المشكله او تقدر تصنعها وتصدرها😅 الحل ااهجوم مش الدفاع مع بعض الناس .. فلتر وارمي

بس لو واجهتني مشكله مفاجئه اكيد المواجهه لو شخصيه اما لو عامه تجاهل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%