NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معاك وفاهم بس اديك شايف طريقتها فى الكلام ف هى مش ناقصه تجريح فاهمني ؟
يصحبي صدقني مش بجرح فيها انا يعتبر عيشت 80 % من تجربتها بس عشان كدا قولت الكلام اللي حسيتة مش قصدي اجرح

• عجبني
التفاعلات: 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍
انتى محتاجة حد تتكلمى معاه وتشرحى كل ابعاد المشكلة عشان يقدر يفيدك صح

عندي مشكله جامده اوي ومش لاقيه حل ليها...هقولكم عليها يمكن استفيد منكم ب اي حل...وياريت اللي هيقول حاجه مش كويسه أو حاجه تدايق ميقولش احسن...وياريت بجد تحسو بيا وتفهموني عشان و**** المشكله دي صعبه فعلا..

اغلبكم عارف حكايتي انا متجوزه جواز صالونات وكنت بحب جوزي بس مع العشره بقا وعرفتو اكتر وحاجات كتير اختلفت فيه بقيت مش بحبو بمعنى اصح بكرهو...

انا حاليا مش بطيق جوزي يلمسني خالص...المشكله كمان ان عشان ينام معايا لازم ياخود نص حبايه ولو مأخدهاش ميعرفش يعمل حاجه....ودي حاجه دايقتني جدا...اني حتي لو عايزه جنس ف لازم اقولو عشان يعمل حسابو..ودي حاجه مش لطيفه

بقا كل ما يطلبني اقولو تعبانه..مش قادره..ماليش مزاج..عايزه انام..اتحجج ب اي حاجه وهوا يتدايق وينام...من يومين قرر أن هوا ليه حق عليا وعايزو وانا قررت اسيبلو نفسي لانو صعب عليا وبالاگتر يعني عشان اريح دماغي شويه

سيبت نفسي وبدأ يبوس ف شفايفي بس المصيبه بقا..اني مكنتش طايقه نفسو اصلا بقيت ابعد واقولو شنبك بيشوكني...وبيمشي ايدو ع جسمي وانا مش طايقه لمستو ليا وبدأ يبوس ف صدري وانا بتقطع من جوايا ونفسي اصرخ فيه واقولو ابعد عني...كنت قرفانه من نفسي اووي وهوا معايا وكنت بحاول اطلع اهات مصطنعه عشان محسسوش اني كرهاه... والحمدلله أن بتاعو كان نايم ومعرفش يعمل حاجه عشان مش واخد الحبايه...جاب لبنو عليا وبعدين جريت ع الحمام فتحت الدش وبقيت اغسل ف كل جسمي زي المجنونه..قرفانه من نفسي اووي😓😓😓

انا عايزه حل اعمل اي بجد تعبت...اتعامل ازاي معاه مش عارفه..ازاي اتقبلو طيب مش عارفه...مع اني شخصيه بتحب الجنس جدا..بقيت بارده اوووي معااه...حد
عندو حل؟؟
يا حبيبتي لو في اولاد لازم تستحملي انا فاهماكي و**** و اي كلام هتسمعيه مش هيرضيكي ابدا بس ممكن تغمضي عنيكي و تتخيلي اي حاجه تانيه و تعودي نفسك علي كده او تربطي عنيكي و خلاص

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
مفيش ولاد يبقا اتطلقي
لو فيه دكتور نفسي ليكم سوا

• عجبني
التفاعلات: ماجد الجامد فشخ
محتاجين تروحوا لثيرابست هيفدكوا و هيخليكوا تجددوا علاقتكوا سوا
هنا محدش هيفيدك

• عجبني
يصحبي صدقني مش بجرح فيها انا يعتبر عيشت 80 % من تجربتها بس عشان كدا قولت الكلام اللي حسيتة مش قصدي اجرح
و**** يا أخويا أنا مش بقطمك أنا قصدي عليها بس لما تقرأ الأسلوب أحنا مش عايزين نتقل عليها أكتر فاهم ؟ إنما المضمون صح

و**** يا أخويا أنا مش بقطمك أنا قصدي عليها بس لما تقرأ الأسلوب أحنا مش عايزين نتقل عليها أكتر فاهم ؟ إنما المضمون صح
يسطا فاهم قصدك بس هوا للاسف دا الحل للموضوع دة

• أتفق
يسطا فاهم قصدك بس هوا للاسف دا الحل للموضوع دة
هى تقرأ وتقرر دي حياتها فى الأول و فى الأخر

• عجبني
التفاعلات: El-5dewy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
بتسالى فى المكان الغلط .. ماتسمحيش لحد يكلمك على الخاص تحت اى مسمى و تحت اى ظرف
ماينفعش تطلى نصيحه زى دى فى منتدى جنسى كل اللى داخل فيه داخل علشان يلاقى واحده يطبق عليها اللى بيشوفه هنا
لو مش قادره تحبيه صاحبيه وفى خلال ده شوفى ايه مواصفات الشخص اللى نفسك فيه و حوليه للشخص ده واحده واحده
الاول اقنعيه انه يسيب الحبايه و يتجه للعلاج الطبيعى .. العلاج الطبيعى نصه ارتباط عاطفى و نفسى بينكم اهو منه يتعافى و منه تقربى منه واحده واحده
حاولى فى كل حل علشان لما العيشه تستحيل بينكم ما تبقيش ظلمتيه وتبقى ساعتها استغليتى الرخصه بالانفصال من غير ذنب عليكى
وايااااااااااكى تتواصلى مع اى ذكر تحت اى مسمى وفى اى ظرف لا ابن عم ولا ابن خال ولا جار ولا كلب ماشى فى الشارع حتى
بخلاف نجاحك فى السيطره على نفسك باين عليكى متربيه و بنت ناس فلو غلطتى غلطتك هاتسببلك ندم يدمر الباقى من حياتك ومش هاتعرفى تخلصى من الندم و عقدة الذنب دى لحد ما تموتى

• عجبني
التفاعلات: DarkHorse و ماجد الجامد فشخ
مش عاجبك اطلقي احسن ما تظلمي وتظلمي حالك

عندي مشكله جامده اوي ومش لاقيه حل ليها...هقولكم عليها يمكن استفيد منكم ب اي حل...وياريت اللي هيقول حاجه مش كويسه أو حاجه تدايق ميقولش احسن...وياريت بجد تحسو بيا وتفهموني عشان و**** المشكله دي صعبه فعلا..

اغلبكم عارف حكايتي انا متجوزه جواز صالونات وكنت بحب جوزي بس مع العشره بقا وعرفتو اكتر وحاجات كتير اختلفت فيه بقيت مش بحبو بمعنى اصح بكرهو...

انا حاليا مش بطيق جوزي يلمسني خالص...المشكله كمان ان عشان ينام معايا لازم ياخود نص حبايه ولو مأخدهاش ميعرفش يعمل حاجه....ودي حاجه دايقتني جدا...اني حتي لو عايزه جنس ف لازم اقولو عشان يعمل حسابو..ودي حاجه مش لطيفه

بقا كل ما يطلبني اقولو تعبانه..مش قادره..ماليش مزاج..عايزه انام..اتحجج ب اي حاجه وهوا يتدايق وينام...من يومين قرر أن هوا ليه حق عليا وعايزو وانا قررت اسيبلو نفسي لانو صعب عليا وبالاگتر يعني عشان اريح دماغي شويه

سيبت نفسي وبدأ يبوس ف شفايفي بس المصيبه بقا..اني مكنتش طايقه نفسو اصلا بقيت ابعد واقولو شنبك بيشوكني...وبيمشي ايدو ع جسمي وانا مش طايقه لمستو ليا وبدأ يبوس ف صدري وانا بتقطع من جوايا ونفسي اصرخ فيه واقولو ابعد عني...كنت قرفانه من نفسي اووي وهوا معايا وكنت بحاول اطلع اهات مصطنعه عشان محسسوش اني كرهاه... والحمدلله أن بتاعو كان نايم ومعرفش يعمل حاجه عشان مش واخد الحبايه...جاب لبنو عليا وبعدين جريت ع الحمام فتحت الدش وبقيت اغسل ف كل جسمي زي المجنونه..قرفانه من نفسي اووي😓😓😓

انا عايزه حل اعمل اي بجد تعبت...اتعامل ازاي معاه مش عارفه..ازاي اتقبلو طيب مش عارفه...مع اني شخصيه بتحب الجنس جدا..بقيت بارده اوووي معااه...حد
عندو حل؟؟
ممكن محتاجه تفصلي شخصية اللي قدامك
ممكن تتخيلي شكل بتحبيه وانت معاه
أو تهيجي نفسك قبل كده
مفضلش غير انك تاخدي نص حبايه بقاة 😁

عندو حل؟؟
الطلاق يا الصبر وخلاص
ياما تصارحيه

بزمتك بقي في ست مصريه معندهاش صحاب جربي بس تقولي لواحده صباح الخير هتلاقي شبطت فيكي علي طول حرفيا مفيش اسهل من انك تصاحبي بس انتي ابدأي
عندي...بس بسأل عليهم ومحدش بيعبرني ف بطلت اسأل...حل مستبعد جدا يا منى

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ماجد الجامد فشخ، LEGEND KYSER و Adam Afndena
انتي كارهه العيشه معاه ولا كاره العلاقه تفرق

انا عندي سؤال بسيط بس عندك اولاد ولا لا ؟

• عجبني
بتوصفى حالك
بشكل ما ينفعش معاه الا الطلاق ،،،فقط

• عجبني
عندي...بس بسأل عليهم ومحدش بيعبرني ف بطلت اسأل...حل مستبعد جدا يا منى
اخيار غلط بس يالولي مفيهاش حاجه يابنتي مش كلها الصحاب عدلين يعني صاحبي جديد شوفي غيرهم صدقيني الكويسين موجودين بس هما قليلين للاسف اتعبي شوية هتلاقيهم بلاش تستسلمي جدا هي الدنيا معناها ايه اصلا من غير صحاب ولمة صدقيني انتي محتاجاهم

عندو حل؟؟
بصي انا هقولك الخلاصه من وجهه نظري اللي بتقوليه ده تراكم اهمال وتجاهل وحياه روتينيه مفهاش ود ولا رومانسيه ولا حاسه فيها بذاتك ولا هو بيحسسك بقيمتك القصه مش جنس اللي بتحب جوزها بتتحمل كل ظروفه القصه ان هو كرهك فيه باهماله للمشاعر واحتياجاتك طريق العوده صعب ولازم تقعدوا قعده صراحه وتفهميه احتياجك كحبيبه قبل كشريكه سرير وده يعتمد علي طبيعه زوجك وتقبله للنقد يمكن يبتدي يهتم بيكي والحل التاني تنفصلي وتستني اللي يعوضك للاسف مفيش حلين غير دول للاسف لو سبتي الحياه كده الامور هتتفاقم اكتر وهتوصل لمرحله متقدريش تتحمليها تماما

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%