NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ا

الصاوي

ضيف
انا شاب ثلاثينيمش متجوز بس عندي علاقات المهم لما باجي انام مع وحده بطول اكتر من ٤٥ دقيقه وممكن ساعه ودا طبيعي بس لما اتزنق وافك بريزه ممكن مكملش دقيقتين دا عادي ولا فيه مشكله عندي

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب و μαρο
هو عادي بس من غير تحوير عشان انت لو بتعمل علاقات مش حتبقي محتاج تضرب عشره ثانيا حيكون عندك الخبره انك تعرف ان ده العادي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: totafrota و Abohamed
دة العادى لأى بنى ادم سوا كان راجل أو ست لان العلاقات الجنسية تعتمد على فاهم الشريك ومدى التواصل معاه يعنى العلاقة ما بين اتنين ممكن تبدأ من 10 دقائق وحتى 20 او30 دقيقة على اكثر تقدير دة اللى طبيعي إنما اكتر من كدة دة بيبقى استثناء من القاعدة وكمان بما انك متزوج يعنى مش محتاج تضرب عشرة ولا عشرين وكمان عندك علاقات بلاش تخلطوا الصح بالغلط

كداب كدب الابل اولا موضوع انك تقعد 45دقيقه او ساعه دى انت مش سوبر مان اتخن شنب لو واخد فياجرا هيقعد على الاكتر نص ساعه إنما انتا كاتب كده عايز تغرى البنات والنسوان هنا انسى يا نجم النسوان هنا اتقل منك ثانيا اللى بيعمل علاقات زى ما انت بتقول مش محتاج يمارس العاده السريه
ارتقواااا فالقاع مزدحم

كداب كدب الابل اولا موضوع انك تقعد 45دقيقه او ساعه دى انت مش سوبر مان اتخن شنب لو واخد فياجرا هيقعد على الاكتر نص ساعه إنما انتا كاتب كده عايز تغرى البنات والنسوان هنا انسى يا نجم النسوان هنا اتقل منك ثانيا اللى بيعمل علاقات زى ما انت بتقول مش محتاج يمارس العاده السريه
ارتقواااا فالقاع مزدحم
اولا شكرا علي ردك ثانيا و**** انا لا بغري ولا نيله ثالثا انت لو مكاني مش هتقول كدا رابعا انا ليا علاقات مش متجوز يعني كل فين وفين القصه كلها انا خايف لان فارق التوقيت مرعب اقسم ب**** وعلي فكره موضوع الوقت دا وراثي انا لاسوبر مان ولا حتي سوبر ماريو

انا علاقاتي محدوده وعلي فترات القصه كلها ان فارق الوقت عاملي خلل بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازاي متجوز
وعندك علاقات.
وبتفك برايز.

افهم

متجوز وعندك علاقات وبتضرب عشره.انا حاسس ان في حاجه غلط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%