NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل ديوث دايما بيبقي شايل هم الشويه الي اصحابو بيجو فيهم عندو البيت لانو اكتر واحد عارف ومتأكد ان حريمو شراميط ولباوي وبيبقي عارف هيجانهم واصل لحد فين وبيبقي عارف انهم هيكسرو عينو قدام صحابو H1wXSQs.md.jpg
لكن ع الجانب الاخر بيبقي مبسوط جدا وهو شايف امو او اختو قاعده مفرشحه قدام صحابو ومش معتبراه راجل وبيتبسط اكتر وهو شايف اصحابو بينهشو ف لحمو وبياكلوه بعنيهم ويشوف هيجانهم علي لحمو الرخيص🔥
الموضوع دا حصل ف بيوت كتير وربا قرون اكتر ف لو انت واحد من الي اتربالهم القرون خش قول اسم الي رفعتهملك🔥🔥

اه صحيح بتشبه ع الكلوت الاحمر دا؟؟😂
هو يصاحبي بتاع امك مقدرتش امسك نفسي اخر مره كنت عندكو ونا شايف امك قاعده مفشوخه قدامي وبتفرجني علي لحمها الرخيص وكلوتها الوسخ قولت اصورها واوري بقيت صحابنا كس امك😂🔥

امي ميرڤت

• عجبني
التفاعلات: ديوث امى ايمان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز حد نتكلم سناب احط السمعه في ودن اختي وينكها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فحل يماني و secrets
عايز حد نتكلم سناب احط السمعه في ودن اختي وينكها
كلمني انستا tai.f128 وانا اشبعهالك نيك ولو عايز انيك امك معاها كمان ولو تحب جيب عماتك وخالاتك عشان اهري كساسهم نيك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%