NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكله انك جربت قبل كده .

Asmokla

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو كان ليك تجارب قبل الجواز وحظك لبست ف حد مش دماغك و مش مزاجك . ممكن يكون الحل ايه ؟ عشان العلاقه تدوم فى حين انك دايما بتفتكر وتقارن

• عجبني
التفاعلات: Elkabeer, غريب عن العالم, حاتم المصري و شخص آخر
لو كان ليك تجارب قبل الجواز وحظك لبست ف حد مش دماغك و مش مزاجك . ممكن يكون الحل ايه ؟ عشان العلاقه تدوم فى حين انك دايما بتفتكر وتقارن
مش هتفرق

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
حاول تعلمها الي انت بتحبو وفي نفس الوقت اعمالها الي هي تخبو

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
تحاول براحه و علي المدي تغير منها و لو ماقبلتش يبقي تقبل و خلاص

طول ما فيه مقارنة عمرك ما تحس بالإنسانية اللي معاك اوقف المقارنة ودور أزاي تشوف المزايا وأخرجها منها وتثني عليها وتمدح فيها كل لما تلاقي حاجة كويسة فيها سهل جدا تخلي مراتك تحبك الموضوع مش صعب بما انك خبرة والحب هيجيب كل حاجة بتحبها منها بس دور علي المفتاح

• عجبني
التفاعلات: Asmokla
طول ما فيه مقارنة عمرك ما تحس بالإنسانية اللي معاك اوقف المقارنة ودور أزاي تشوف المزايا وأخرجها منها وتثني عليها وتمدح فيها كل لما تلاقي حاجة كويسة فيها سهل جدا تخلي مراتك تحبك الموضوع مش صعب بما انك خبرة والحب هيجيب كل حاجة بتحبها منها بس دور علي المفتاح
كلام يحترم

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
وانت اخترتها ليه طالما في فرق
لازم تحاول وتوصل لحل يمتعكم سوا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ارضي بنصيبك علشان تعرف تعيش ومتخربش حياتك وبيتك العلاقات قبل الجواز حاجه وبعد الجواز حاجه تانية خالص .. ولو شريكتك فيها حاجه مش عجباك لازم تصارحها وتفهمها وتقولها انته المعلم بتاعها انما الستات والبنات إلي انته عرفتهم قبل الجواز دول بيبقو خبره ... كنت تتمني تتجوز واحده خبره مشت مع مليون واحد قبلك ولا واحده محترمه تصونك وتصون بيتك وتحافظ علي شرفك وتربي عيالك؟!!!

أتعرض عليا ستات و بنات و شيميل كمان و من أعلى المستوايات و كانو عاوزيني لاني انا طولي و شكلي جميل زي حمادة هلال كدا بالظبط لكن انا بجد رفضت كتير و مش هاقول ماكونتش مضايق من اني رفضت لا كنت هاموت و اجرب لكن انا عاوز لما امارس الجنس امرسه و انا متجوز لان قبل الجواز هدمنه و هاضيع فلوسي و صحتى عليه و اهم من كل دول غضب ربـنــا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%