NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أحمد السويسي

التنين 🔥
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي مشكلة اني بتأخر ف القذف بتاعي وحصلت كذا علاقة قبل كدة والشريكة مش بتستحمل اني بتاخر كتير وفيه دكتور كشفت عنده وبعد التحاليل والاشعات اتقالي انت كويس وعندك نعمة كبيرة لان شهوتك عالية....هل ده كدة غلط ولا اعمل إيه لان ملقتش حل ليا ولدرجة ان زهقت من نفسي

• عجبني
التفاعلات: نورالشام، @The GodFather@ و استشاري الحياه
مش بيستحملو انا استحمل بس الاقي حد كدا😅

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: AndyCat و أحمد السويسي
عندي مشكلة اني بتأخر ف القذف بتاعي وحصلت كذا علاقة قبل كدة والشريكة مش بتستحمل اني بتاخر كتير وفيه دكتور كشفت عنده وبعد التحاليل والاشعات اتقالي انت كويس وعندك نعمة كبيرة لان شهوتك عالية....هل ده كدة غلط ولا اعمل إيه لان ملقتش حل ليا ولدرجة ان زهقت من نفسي
بتتاخر مدة قد ايه

انت كويس يابني مفيش حاجة

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
ده مستحيل
انا حالة نادرة بتحصل وسط ١٠٠٠ حالة ..حالتي نادرة بسبب هرموناتي عالية وماينفعش اخد حاجة مثبطة للهرمونات عشان متعملش نتيجة عكسية

انت كويس يابني مفيش حاجة
الدكتور طمني يا قيصر ومش دكتور واحد دول كانوا ٣ وقالولي انها نعمة بس تقريباً بسبب اختياراتي الغلط حسيت اني مش مرغوب او وحش حاجة زي كدة يعني

الدكتور طمني يا قيصر ومش دكتور واحد دول كانوا ٣ وقالولي انها نعمة بس تقريباً بسبب اختياراتي الغلط حسيت اني مش مرغوب او وحش حاجة زي كدة يعني
هيا نعمة فعلا بس نصيحة اللي ترفضك كدا بهدلها ف الليلة بقا لو بقت معاك تاني

• عجبني
هيا نعمة فعلا بس نصيحة اللي ترفضك كدا بهدلها ف الليلة بقا لو بقت معاك تاني
للأسف مافيش واحدة كررتها معايا غير واحدة بس والليلة اللي بعدها تعبت مني رغم انها كانت جعانة وشرقانة فشخ.... للأسف طلع عيب يا قيصر

للأسف مافيش واحدة كررتها معايا غير واحدة بس والليلة اللي بعدها تعبت مني رغم انها كانت جعانة وشرقانة فشخ.... للأسف طلع عيب يا قيصر
انت حجم قد اي ؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من ساعة ونص لساعتين ممارسة فقط ومرة كانت رايقة قعدت اربع ساعات
هي فعلا المدة طويلة زيادة عن اللزوم شوف كذا دكتور عشان انت لو اتجوزت هتكون مشكلة

• عجبني
وضعك طبيعي جدا لا تقلق

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: @The GodFather@

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%