NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

روح هاتلها شويه شوكلاتات ب50 جنيه و اتأسف و اعمل نفسك ندمان و هي هتصعب عليها و مش هتقول لحد ، اسبوعين كده و الدنيا تهدا و لو عاوز ترجع ارجع بس اوعي تتغاشم
لو جربت تاني معاها هتزعل

وايه السبب أنها مقالتش إلا ول

انا شفت انك تقول انك كنت تتحرش من فترة يعني هي كانت ساكته و كانت قابله بالتحرشات الخفيفة ممكن لانك دخلت ايدك من غير مقدمات و ممكن هي اتفاجئت انا اقول ممكن تنسة و ما تقول بس ممكن انت تكلمها و هي تنسى
هحاول مكلمهاش

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
  • عجبني
التفاعلات: abm
بصراحة انا مبحبزش تحرش بين الاخوات لانه بيسبب مشاكل وهى ممكن تسكت ومتقولش لحد
الخوف علي العلاقات الأخوية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش هتقول لحد بس الثقه اتكسرت بينكم وممكن تخسرها .. ممكن تسبب مشاكل كبيره ليك بعدين حاول متتعاماش معاها لحد لما هي تنسى وهتاخد وقت واظبط الدنيا معاها على اد ما تقدر

• عجبني
التفاعلات: Raheem2200
مش هتقول لحد بس الثقه اتكسرت بينكم وممكن تخسرها .. ممكن تسبب مشاكل كبيره ليك بعدين حاول متتعاماش معاها لحد لما هي تنسى وهتاخد وقت واظبط الدنيا معاها على اد ما تقدر
هحاول وفعلا واضح ده

• عجبني
التفاعلات: Zobrmassry
لو عايز احذف الفضفضة كلها احذفها منين

انا اتحرشت باختي وقولتلها اني مش هعمل كده تاني بس متقولش لحد هو كدا الموضوع اتحل ؟
راضيها بوردة وشوكلاتة ومثل الندم وقولها انا اخوكي انا اول واحد هيخاف عليكي ودي كنت مرة غصب عني اصل كنت هايج وحاول تصارحها انت بتحب مين وكدة انت فاهم قصدي صح وقلها انا عملت كدة عشان شايفك كبرتي خلاص وبقيتي تجنني وعاكسها وقولها لما انا اعمل احس ما حد غريب يعمل وانا اولي من الغريب وعلي الاقل الي بينا هيفضل بينا مش هيبقا في فضايح

• عجبني
التفاعلات: Amir lover، Doctor Adam و Raheem2200
انا اتحرشت باختي وقولتلها اني مش هعمل كده تاني بس متقولش لحد هو كدا الموضوع اتحل ؟
ممكن افهم اكثر واساعدك.

• عجبني
التفاعلات: Raheem2200
نصايح يشباب لو عاوز اعمل تاني ابدا منين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%