NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلتي بعشق الجنس عشق متناهي

Iron man

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا شاب أربعيني فحل موجب هايج ومولع نااار طول الوقت بعشق الجنس بكل أنواعه مش عارف دى ميزة ولا عيب عشقي للستات له مواقف خاص اعشق الست الكبيره المتميزة الواضحه واموت في الأرامل والمطلقات حبي ليهم حب فءيع الست نفيها ليها عندى طعم ومزاق خاص النظرة والابتسامات العين وحركتها جسمها وشكله رجلها وجمالها وتحت رجلها دى نحط مليون خط وخط بجد واااو وشابوووه للستات انا عن نفسي مقدرش أعرف للدنيا طعم غير بالست الدنيا من غيرهم ملهاش اي طعم
وشكرا

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
و اية المشكلة كلنا كده من اول ال ٣٥ و انت طالع 🙏
و الرجال في النساء مذاهب كل واحد فينا بيحب تفصيله

• عجبني
التفاعلات: Iron man
انا شاب أربعيني فحل موجب هايج ومولع نااار طول الوقت بعشق الجنس بكل أنواعه مش عارف دى ميزة ولا عيب عشقي للستات له مواقف خاص اعشق الست الكبيره المتميزة الواضحه واموت في الأرامل والمطلقات حبي ليهم حب فءيع الست نفيها ليها عندى طعم ومزاق خاص النظرة والابتسامات العين وحركتها جسمها وشكله رجلها وجمالها وتحت رجلها دى نحط مليون خط وخط بجد واااو وشابوووه للستات انا عن نفسي مقدرش أعرف للدنيا طعم غير بالست الدنيا من غيرهم ملهاش اي طعم
وشكرا
حقك ةهما بيدوا طعم للحياه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و اي المشكلا

• عجبني
و اية المشكلة كلنا كده من اول ال ٣٥ و انت طالع 🙏
و الرجال في النساء مذاهب كل واحد فينا بيحب تفصيله
تمام يا وحش

• عجبني
التفاعلات: Life selector
بحس ديما ان الراجل فوق الاربعين عنده زوق مختلف

بس لاحظت ان خلقه بيبقى ديق و معندوش صبر

• عجبني
التفاعلات: محمد اسامه و Iron man
بحس ديما ان الراجل فوق الاربعين عنده زوق مختلف

بس لاحظت ان خلقه بيبقى ديق و معندوش صبر
عندك حق بس بموضوع الخلق الضيق بيكون بسبب زيادة الشهوة والرغبه عنده دا بالنسبه ليا انا لأن دا معايا مع زياده الاعجاب الكبير بحسم المراه ودا بالنسبالي انا بردو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%