NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا عندى ٢٧ سنه مليش تجارب سوفت او هارد وقدام ناس حاجه وهنا حاجه تانيه خالص
بقالى فتره طويله جدا نفسى اكون فيها بنوتى لكن مش عارفه اكون بنوتى
بمعنى
معنديش مثلا جراه اصور جسمى وابعتها لحد او اصور حتى على اى ابلكيشن بنسبالى ان حد يشوف جسمى موضوع شبه مستحيل غير كمان لو أنا صورت نفسى ومسحت صوره من غير ما حد يشوفها بندم اوى انى فكرت حتى فكده وبقالى سنين على كده
نفسى مثلا احلق شعر جسمي كله وبحلق مناطق ومناطق وبخاف حد يشك فيا جدا
نفسى انطلق وابقى زى بقيت البنوتات والبس حريمى و اصور وأبعت وانبسط واحس بانوثتى لكن مش عارفة
هل انا لوحدى لكده ؟ وايه الحل
لا عارفه ابقى بنوتى ولا عارفه ابقى راجل مع انى بنجذب للبنات عادى بس فكره انى اكون بنت مجننانى اكتر
واسفه على الاطاله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Migo amr, ديوث ممحون, بنوتى انا و 2 آخرين
بمعنى
معنديش مثلا جراه اصور جسمى وابعتها لحد او اصور حتى على اى ابلكيشن بنسبالى ان حد يشوف جسمى موضوع شبه مستحيل غير كمان لو أنا صورت نفسى ومسحت صوره من غير ما حد يشوفها بندم اوى انى فكرت حتى فكده وبقالى سنين على كده
نفسى انطلق وابقى زى بقيت البنوتات والبس حريمى و اصور وأبعت وانبسط واحس بانوثتى لكن مش عارفة
لا عارفه ابقى بنوتى ولا عارفه ابقى راجل مع انى بنجذب للبنات عادى بس فكره انى اكون بنت مجننانى اكتر
واسفه على الاطاله
انت كدا مش بنوتي ومخك رافص الحكايه دي طالما بتندي من الصور ومش بتحب تتصور وتري حد.... خليك زي ما انت راجل احسن

• عجبني
التفاعلات: واحد منكم
مشاعرك حلوه والخوف هوا المسيطر عليك
انا زيك ع فكره نفسي اكون بنت بس الخوف وقفني في كل مره واي مره يمكن مصيت كذا مره بس الخوف انتصر محدش قدر يطمني

• عجبني
التفاعلات: Migo amr
انت حرفياً قولت كل الي حسه و الي بفكر في

بمعنى
واسفه على الاطاله
فيك تعمل كدا هاد وأكثر مو شرط تفضح حالك وتتبرج مثل بنات حتى تعبر عن انوثتك شعر جسم ولحية وشوارب كل هاد بيزيد من سالب أنوثة اذا عرف يعبر عن اللي جواه

اللي انت حاسه ده هو الصح
ضميرك عارف أن ده غلط و مش عاوزك تعمله و بحاول يرجعك.....اسمعه و خليك زي ما انت

انا زيك بالظبط بس انا بحب اصور نفسى وبعت صورة ليا بس لواحد بسوكنت بشيل الشعر من جسمى خصوصا فى الشتاء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%