NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موضوعي و مشكلتى ممتدة لفترة كبيرة انا عندى ٣٦ سنة و فعلا مش عارف اعرف توجهى و ميولى او بنكرها
بدايتى وانا صغير في اعدادى كانو زمايلى بيتحرشوا بيا بس بوس بس و كنت بتضايق مع الوقت بقيت اتأقلم أو بتجاوب .. ممارستش نهائيا و كبرت و مع الوقت بقيت احس بميولى كسالب و كنت بتكلم ع النت من ايام الياهو و ابعد شوية و أقرب شوية و اتخرجت و اشتغلت و اتجوزت و ميولي لسه معايا بتروح و بتيجى
كل السنين دى عدت و مقابلتش حد لحد سنة فاتت اتجرأت و قابلت حد فعلا زميل ليا و مارسنا سوفت مرتين و لسه علي تواصل من غير ممارسة نفسي ابعد بجد بس برجع تانى

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير, عادل سحر, انوثة مستترة و شخص آخر
موضوعي و مشكلتى ممتدة لفترة كبيرة انا عندى ٣٦ سنة و فعلا مش عارف اعرف توجهى و ميولى او بنكرها
بدايتى وانا صغير في اعدادى كانو زمايلى بيتحرشوا بيا بس بوس بس و كنت بتضايق مع الوقت بقيت اتأقلم أو بتجاوب .. ممارستش نهائيا و كبرت و مع الوقت بقيت احس بميولى كسالب و كنت بتكلم ع النت من ايام الياهو و ابعد شوية و أقرب شوية و اتخرجت و اشتغلت و اتجوزت و ميولي لسه معايا بتروح و بتيجى
كل السنين دى عدت و مقابلتش حد لحد سنة فاتت اتجرأت و قابلت حد فعلا زميل ليا و مارسنا سوفت مرتين و لسه علي تواصل من غير ممارسة نفسي ابعد بجد بس برجع تانى
جرب تروح لدكتور نفسي يدلك لان انا وانت عارفين معني كلمة مفيش حاجه اسمها ميول تانيه
هي الطبيعه الموجوده اللي **** خلقنا بيها هي دي ميولك
فكر ف مراتك وبيتك
فكر ف دينك قبل كل ده يا صديقي سواء كنت **** او *****
كلنا خطائين اه وانا مش متدين
بس في غلط بيفرق عن غلط
زي م عملت م صاحبك ف السر روح لدكتورة او دكتور ف السر برضو وخليك دايما محشور ف شغل او **** او اي انشطة تبعدك عن الجنس ووقت م تطلب معاك تروح لمراتك

• عجبني
التفاعلات: Love older
طالما من جواك عايز ترجع وعندك تأنيب ضمير.. يبقا خلاص اصبر وقاوم
فيه ناس كانت مدمنة مخدرات وصبرت وقاومت ودلوقتى زى الفل

• عجبني
بما انك متجوز
تبقى يمكن يكون عندك ميول بايسكشوال
او ان موضوع التحرش هذا ماثر عليك
طيب
فرضنا انك بايسكشوال
يعني عندك ميول للستات و الرجال… هل انت لازم تعمل جنس مع الاتنين؟ طبعا لا..
الي مسببلك الي انت فيه هو انك بتحاول تكبت الكللم ده في السر… و الي مخليك هايج… هوانو سر
انت اديك جربت… هل محتاج تجرب اكتر؟
طيب ، ما عدا الجنس، في شخصيتك في شيء اسمه منظومة اخلاق؛ مراتك مالهاش دعوى، ولادك، انت بذات نفسك هل تقبل على نفسك الخيانة؟ انت احد هنا معيب عقلك
الاخلاق مالهاش دعوى بالميول! ابدا… يعني ممكن يكون عندك ميول او فضول.. لكن مش معناها تحققها…. و مش معناها تكتمها بردو
المتعة من الفرحك عالبورنو تهديك
ادمان المواقع و الشات و انك تحون عندك حياة فالسر عن مراتك هو الي عامل فيك كل ده
انا جيبتلك من اخر المسلسل

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتى كل ما تكبرى فى السن رغبتك انك تتناكى هتذيد جدا وهتلاقى نفسك بتفكرى وتحلمى كتير والدكر راكبك وفاشخك نيك وبيمتعك جدا فى الحلم او التخيلات
وكل سنة هيذيد الاحساس والتفكير دة عندك جداااااااااااااااااا وهتكونى ضعيفة اوى وعينك بتبص على بنطلونات الرجالة نفسك فى دكر ينيكك ويحتويكى فى حضنو
والاحساس دة مش هيهدا غير لو اتنكتى والزب دخل طيزك وحسيتى انك تحت دكر مسيطر عليكى وانك مراتو كدة هترجعى لحياتك الطبيعية وكل فترة تقابلى دكرك وتنامى تحت زبو وينيكك ويبسطك
لان جسمك فية هرونات انوثة عالية وخرمك هيفضل ياكلك فى اى وقت فى الشغل وفى البيت وفى كل مكان ومش هيهدا غير لما الزب ينيكك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%