NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة مشكلة مع زوج محتاجة مساعدتكم

فعلا 100٪ ده إللي بيحصل مع 95٪ من الرجاله الفتره دي
انا عارفة انكم صح وكاتبة دة في الموضوع بس فعلا انا بقيت اخاف علي نفسي من الفتنه ومش معني اني هنا ابقي يتقال عليا رجلك جات والكلام دة انا عارفة كل حاجة عن المكان بس اول مرة اشارك معاكم

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي
عشان اعرف اساعدك واخليه يهتم بيكي اكتر ما انتي عايزه كمان دي لعبتي وخبره كبيره في الموضوع ده ولو مكسوفه تقولي هنا ممكن نتكلم في اي حته تانيه ونا هساعدك وهتشوفي النتيجه بعينك وهتشكريني بعدها
هو كويس في المعاشرة معايا ومفيش مشكلة معانا في البيت انا بتكلم علي نقطة عامة في البيت مش جوة اوضة النوم

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي
  • عجبني
التفاعلات: مريض بفرط الوعي
انا عارفة انكم صح وكاتبة دة في الموضوع بس فعلا انا بقيت اخاف علي نفسي من الفتنه ومش معني اني هنا ابقي يتقال عليا رجلك جات والكلام دة انا عارفة كل حاجة عن المكان بس اول مرة اشارك معاكم
مش شرط ابدا عشان دخلتي هنا يبقي تكلمي حد او تعملي علاقه مع حد

مش شرط نهائي

انا هنا من فتره وكنت في المنتدي القديم ومش بكلم حد ولا كلمت حد نهائي..

كل واحد حر تماما في تصرفاته ومحدش له الحق يحكم علي اي شخص مطلقاً

دة اول موضوع ليا وعندي مشكلة محتاجة ليها حل لو سمحتوا .

انا متجوزة وعندي طفلين الحالة المادية مش اد كدة بس بقول الحمد لله علي كل حال .

بس في مشكلة جوزي دائم السفر ومهمل في حقوقي في الاهتمام منه وانا مش بقصد الجنس يا جماعة اقصد نفسة معايا في البيت انا والاولاد .

حتي لما بيكون معنا مبقاش زي الاول بيهتم بي ولا بتواجدي بالقرب منه زي الاول .

انا جربت كل الطرق وكل حاجة بيحبها عملتها وغيرت من نفسي علي اد ماقدر حتي اللبس وفرت من مصروف البيت واشتريت لبس بيتي جديد اه علي اد الحال بس برضة امكن يغير من نظرته ولهفته ويهتم بيا اكتر .وبرضة محصل نتيجة.

هو مش مقصر معايا في حقوقي الشرعية بس غيابة عن البيت مدة طويلة وكمان قلة الاهتمام بيا غير وقت الفراغ الطويل ليا. عمل معيا مشكلة ووصلني لعرض مشكلتي والدخول هنا معاكم .

معلش يا جماعة انا مش منتظرة علاقة ولا تجريح في شخصي انا محتاجة لو حد عندة راي يقول اغير به من نفسي واخلي جوزي حبيبي يرجع ليا زي الاول .

شكرا لكم
مسا الخير -مجرد رأي...الموضوع محتاج خطوات وصبر اولا لازم تحاولي تعرفي تفاصيل عمل زوجك بالتفصيل وتشاركيه فيها( تدريجيا )وتشاركيه الهموم والحلول بعد ما تسمعيه بالكامل
ثانيا لازم تحاولي معه بالتدريج انه بس يدخل البيت ينسى الشغل برا البيت وتفهميه انه الهم بيقتل صاحبه ويضيع وقته وعمره وانه العمر اثمن من كل شي مادي (طبعا كله بالتدريج )
ثالثا: التغير في الاسلوب تطلبي منه يوم يجي يوم بكير واذا امكن تخلي العيال عند والدتك اختك وبس يرجع تخليه يعمل حمام سخن وبعدها تعملي شي جديد (لبس-رقص -موسيقا هادية ...الخ )
بعدين تحولي تاكليه بايدك وهو ياكلك بايده بعدها احضنيه واطلب يحضنك وطبعا مش مهم يصير علاقة مجرد احضان وكلام مع بعض بهذه الوضعية
اخير
دائم ودعيه الصبح بس يروح على شغله وادعيله وسمعيه انت عم تدعيله مع ابتسامة -والاستقبال لزم يكون حلو بس يرجع وتعلمي العيال بس يجي يركضوا عليه ويحضنوه...الخ
اتمنى نسمع اخبار حلوة عنه عم قريب
اسف للاطالة وتقبلي مروري

صدقني لساني نشف من كتر الكلام والشكاوي
خليكي ذكية بقي 😉
لما تلاقيه بقي بالشكل ده اعرفي علي طول ان دماغه فيها كلاب صعرانه بتجري ورا بعض، طبطبي عليه واديله الحنيه المطلوبه وسيبيه ياخد وقته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مسا الخير -مجرد رأي...الموضوع محتاج خطوات وصبر اولا لازم تحاولي تعرفي تفاصيل عمل زوجك بالتفصيل وتشاركيه فيها( تدريجيا )وتشاركيه الهموم والحلول بعد ما تسمعيه بالكامل
ثانيا لازم تحاولي معه بالتدريج انه بس يدخل البيت ينسى الشغل برا البيت وتفهميه انه الهم بيقتل صاحبه ويضيع وقته وعمره وانه العمر اثمن من كل شي مادي (طبعا كله بالتدريج )
ثالثا: التغير في الاسلوب تطلبي منه يوم يجي يوم بكير واذا امكن تخلي العيال عند والدتك اختك وبس يرجع تخليه يعمل حمام سخن وبعدها تعملي شي جديد (لبس-رقص -موسيقا هادية ...الخ )
بعدين تحولي تاكليه بايدك وهو ياكلك بايده بعدها احضنيه واطلب يحضنك وطبعا مش مهم يصير علاقة مجرد احضان وكلام مع بعض بهذه الوضعية
اخير
دائم ودعيه الصبح بس يروح على شغله وادعيله وسمعيه انت عم تدعيله مع ابتسامة -والاستقبال لزم يكون حلو بس يرجع وتعلمي العيال بس يجي يركضوا عليه ويحضنوه...الخ
اتمنى نسمع اخبار حلوة عنه عم قريب
اسف للاطالة وتقبلي مروري
شكرا علي التوضيح الكتير منك بس لو قولتك اشتريت لبس بيتي بتمن كيلو لحمة عشان اعجب ومعملش نتيجة في التغير خالص كلمتين مراضية كدة لمشاعري وخلاص كدة من تاني يوم رجعنا لاول السطر

طيب هو طبيعة تعليمه ايه
ممكن يكون مش قادر يفهم احاسيسك

طيب هو طبيعة تعليمه ايه
ممكن يكون مش قادر يفهم احاسيسك
احنا كنا زي السمن علي العسل وانا بشتغل وهو بيشتغل وراضين بالمقسوم ومفيش خلاف بينا حصلت كتير وحتي لما كان بيحصل كنت برضي غصب عني عشان بحبة اولا وعشان خاطر مغتربة معاه بعيد عن اهلي مليش حد يعني غيرة

• عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان
احنا كنا زي السمن علي العسل وانا بشتغل وهو بيشتغل وراضين بالمقسوم ومفيش خلاف بينا حصلت كتير وحتي لما كان بيحصل كنت برضي غصب عني عشان بحبة اولا وعشان خاطر مغتربة معاه بعيد عن اهلي مليش حد يعني غيرة
اها
ممكن نسأل حد خبير في العلاقات الزوجية وهو هيبقي عنده حلول احسن

ا
دة اول موضوع ليا وعندي مشكلة محتاجة ليها حل لو سمحتوا .

انا متجوزة وعندي طفلين الحالة المادية مش اد كدة بس بقول الحمد لله علي كل حال .

بس في مشكلة جوزي دائم السفر ومهمل في حقوقي في الاهتمام منه وانا مش بقصد الجنس يا جماعة اقصد نفسة معايا في البيت انا والاولاد .

حتي لما بيكون معنا مبقاش زي الاول بيهتم بي ولا بتواجدي بالقرب منه زي الاول .

انا جربت كل الطرق وكل حاجة بيحبها عملتها وغيرت من نفسي علي اد ماقدر حتي اللبس وفرت من مصروف البيت واشتريت لبس بيتي جديد اه علي اد الحال بس برضة امكن يغير من نظرته ولهفته ويهتم بيا اكتر .وبرضة محصل نتيجة.

هو مش مقصر معايا في حقوقي الشرعية بس غيابة عن البيت مدة طويلة وكمان قلة الاهتمام بيا غير وقت الفراغ الطويل ليا. عمل معيا مشكلة ووصلني لعرض مشكلتي والدخول هنا معاكم .

معلش يا جماعة انا مش منتظرة علاقة ولا تجريح في شخصي انا محتاجة لو حد عندة راي يقول اغير به من نفسي واخلي جوزي حبيبي يرجع ليا زي الاول .

شكرا لكم
اتمني دخولك وانك تحكي ده مخلكيش تضعفي وتعملي حاجه تانيه انتي في غنا عنها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%