NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
في حاجة لو عندك يبقي انت برنس عاوز زعفران طبيعي الاصلي مش المضروب 😂😂
موجود عندي
مش البورد الفتل اوي دا او السليم يعني
بس غالي

**** يرحمه ابو احمد كان راجل طيب 🍀🍀

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و كريم سعد مكرم
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و ريم رامي
ولا يعمل أى حاجه يرجع لمراته عادى جدآ كأن لم يكن اكيد هيا هتفرح لما تشوفه تانى بعد ما فقدت الأمل فى رجوعه ومش هتدور على التفاصيل دى أكيد وربناا معاه بقاااا ولو حصل في الأمور امور يقول مثلا كنت مسافر اشترى عربيه مثلا أو كنت عايز اعملك مفاجئه وهكذا بقااا اشترى حتة ارض مثلا شقه أى حاجه كده وخلاص بس أهم حاجه يجيبلها هديه علشان تتلهى فيها

• عجبني
  • بيضحكني
افتكر لو مراته الأولي عرفت مش هتتقبل اعذار وفي الغالب طلاق .
يعني ياخذها من قصيرها ويفلت بجلده ههههههههههه

• عجبني
يعني ياخذها من قصيرها ويفلت بجلده ههههههههههه
لازم يفكر بمكر شديد عشان يفلت منها لان صعب مراته تصدق اي عزر يقولة خاصة أنها بتقول سافر ويومين مختفي. يبقي ولا هيكون متسجل خروج من البلد ولا في أحداث قانونية في البلد يبقي لازم مكر عشان يفلت فعلا بالبلدي محتاج معجزة

• عجبني
  • بيضحكني
لازم يفكر بمكر شديد عشان يفلت منها لان صعب مراته تصدق اي عزر يقولة خاصة أنها بتقول سافر ويومين مختفي. يبقي ولا هيكون متسجل خروج من البلد ولا في أحداث قانونية في البلد يبقي لازم مكر عشان يفلت فعلا بالبلدي محتاج معجزة
في عندك حق اما عني فماليش في ده اللي في قلبي على لساني ةاللي بغلط فيه بتكلم على طول وماليش في المتاهات هذي
:ROFLMAO: :ROFLMAO:

• عجبني
في عندك حق اما عني فماليش في ده اللي في قلبي على لساني ةاللي بغلط فيه بتكلم على طول وماليش في المتاهات هذي
:ROFLMAO: :ROFLMAO:
ودي حاجة جميلة جدا.
بس احب اعرفك أن مهما الرجل حاول يكذب أو بحور صدقني مراته بتعرف وممكن تطنش .
عايزة اقولك عندي امي لو ابويا شرب سحلب علي القهوة بتعرف شربة باللبن ولا لاء وكام معلقة سكر وهي قاعدة في البيت. ولو نايم وخرج علينا بتتوقع كام نايم علي أي جانب كمان 😄😄

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: كريم سعد مكرم و مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشكلة صديق ... ورجاء الدعاء لة... هو أسمة ابو احمد ... ودة ابلغ مراته من يومين أنه مسافر ... الي دولة عربية ... عشان يخلص شغل له هناك... المهم أنه حجز الطائرة وسافر فعلا ... وللاسف الشديد... الطائرة انفجرت في وسط البحر وغرقت ومات كل الي في الطياره... ولكن لحظة النحس هو كان عند مراته التانية سعاد 😅... وأبو أحمد الوقت مش عارف يرجع عايش تاني 😂😂😂😂... عايزين افكار شيطانية يقولها لمراتة عشان يرجع يعيش تاني ... لانه المفروض ميت في الطيارة 😄😄... يلة أصحاب العقول☺️☺️

لو انت مكان ابو احمد تعمل اية عشان ترجع حي تاني ؟؟؟؟!!!!
بالمناسبة الموضوع ساخر ليس أكثر 🤭🤭

كالعادة صورة من بلدنا الحلوة ممكن تزورها وتعيش اجمل أجواء رمضانية فيها ❤️❤️

HkOzy1p.md.jpg HkOzpBR.md.jpg
يبلغ مراته ان امن الدولة في المطار منعوه من السفر لتشابه اسمه مع اسم حد مطلوب وحجزوه فترة عشان يتأكدو ويعملو تحريات
وعشان يسبك الموضوع لازم يقعد يومين ميستحماش وبنفس الهدوم ويخلي حد يضربه كام ضربة على اماكن مختلفة في جسمه وتبقى معلمه عليه

• بيضحكني
ولا يعمل أى حاجه يرجع لمراته عادى جدآ كأن لم يكن اكيد هيا هتفرح لما تشوفه تانى بعد ما فقدت الأمل فى رجوعه ومش هتدور على التفاصيل دى أكيد وربناا معاه بقاااا ولو حصل في الأمور امور يقول مثلا كنت مسافر اشترى عربيه مثلا أو كنت عايز اعملك مفاجئه وهكذا بقااا اشترى حتة ارض مثلا شقه أى حاجه كده وخلاص بس أهم حاجه يجيبلها هديه علشان تتلهى فيها
المصيبة أن بقاله يومين مسافر هيبرر دة ازاي

• بيضحكني
التفاعلات: إبراهيم سالم
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و ريم رامي
يبلغ مراته ان امن الدولة في المطار منعوه من السفر لتشابه اسمه مع اسم حد مطلوب وحجزوه فترة عشان يتأكدو ويعملو تحريات
وعشان يسبك الموضوع لازم يقعد يومين ميستحماش وبنفس الهدوم ويخلي حد يضربه كام ضربة على اماكن مختلفة في جسمه وتبقى معلمه عليه
مع أنه حل يخوف بس يمشي برضة 😅😅

تودي في داهية انت 😸😸😸

• بيضحكني
التفاعلات: شهواني31
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
دي الحاجة الوحيدة اللي هتخاف تروح تسأل وراه فيها وفي نفس الوقت مش هتكلفه فلوس ولا حاجة
نفرض أن ليها ظهر ويسأل بقي 😅😅

نفرض أن ليها ظهر ويسأل بقي 😅😅
صدقيني مفيش حد بيعرف يدور على حاجة ورا امن الدولة مهما كان حتى بتوع امن الدولة نفسهم
الناس اللي بتبقى متاخده مفيش ليها محاضر ولا اي حاجة تثبت وجودها اصلا وبعد التحقيقات وكده بتلاقيهم ظهروا مرة واحدة في المحاكم والاقسام

• عجبني
صدقيني مفيش حد بيعرف يدور على حاجة ورا امن الدولة مهما كان حتى بتوع امن الدولة نفسهم
الناس اللي بتبقى متاخده مفيش ليها محاضر ولا اي حاجة تثبت وجودها اصلا وبعد التحقيقات وكده بتلاقيهم ظهروا مرة واحدة في المحاكم والاقسام
معرفش بصراحة... ما علينا دة بقي حل للموضوع وخلاص 😸😸
بالمناسبة الموضوع فيك هزار مني علي فكرة وانا كاتبة أنه ساخر 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: شهواني31
معرفش بصراحة... ما علينا دة بقي حل للموضوع وخلاص 😸😸
بالمناسبة الموضوع فيك هزار مني علي فكرة وانا كاتبة أنه ساخر 😅😅
عارف كده بس ادينا بندي افكار وحلول لاصحابنا عشان لو حد اتحط في موقف زي كده في الحقيقة 😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%