NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مشكلة تانية واقعية غير المشكلة الاولي الواقعية وبردوا عايزة حل

تحسن الظن و تصفي نيتها ناحيته و بس

• عجبني
التفاعلات: زينة البراري
انا بستغرب بالستات الي بشك لما بدوري على حجه لحتى تعملي مشكله او تطلقي ما تحمدي ربك ما بدور وراكي هو دا ح يطلع عينك

• عجبني
نص ساعة دى متشكش إنه بيخونها...دى تشك إنه عنده سرعة قذف!! 😂💔😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: زينة البراري و arraw
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: زينة البراري و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
نص ساعة دى متشكش إنه بيخونها...دى تشك إنه عنده سرعة قذف!! 😂💔😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 اه و**** بدل ما تعالجو بتشك فيه اتفرج يا عم

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: زينة البراري و Maxxx_PlayerxXx
  • عجبني
ميمش
السلام عليكم
في مشكلة تانية غير المشكلة الاولنية بتاعة صحبتى دي صاحبة تانية منا متخصصة المشاكل في الشلة باين كدة المهم صاحبتي دي بتشك ان جوزها بيخونها طبعا انا شغلت وضع المفتش كرومبوا والمحقق كونان وعملنا كل الخطط والاستراتيجيات الممكنة والغير ممكنة عشان نوقعة ونكشفة على حقيقتة وهو حويط ومش عارفين نكشفة فلو في طرق وخطط كريتيف نكشفة بيها يبقي كتر خيركم وبالنسبة لسبب الشك اللى بقي موجود ان الاستاذ بيتاخر كل يوم نص ساعة بعد ميعاد الشغل
ميمشيش معاكي انه عادي مش بيعط 🙄🙄🙄

• عجبني
سهله كلميني عشان هي مش خطوة ولا اتنين

• عجبني
السلام عليكم
في مشكلة تانية غير المشكلة الاولنية بتاعة صحبتى دي صاحبة تانية منا متخصصة المشاكل في الشلة باين كدة المهم صاحبتي دي بتشك ان جوزها بيخونها طبعا انا شغلت وضع المفتش كرومبوا والمحقق كونان وعملنا كل الخطط والاستراتيجيات الممكنة والغير ممكنة عشان نوقعة ونكشفة على حقيقتة وهو حويط ومش عارفين نكشفة فلو في طرق وخطط كريتيف نكشفة بيها يبقي كتر خيركم وبالنسبة لسبب الشك اللى بقي موجود ان الاستاذ بيتاخر كل يوم نص ساعة بعد ميعاد الشغل
مفكرتوش ان الراجل يجلس شوية في المقهى مع الشلة.. قبل ميروح البيت

• عجبني
السلام عليكم
يعنى نص ساعه هيلحق ينيك فيهم

السلام عليكم
مهو لو نص ساعه هيبقى بيخون ازاى وصدقني لو حصلت مشكله بسبك وصلت للطلاق صحبتك اللى بتتكلم عنها هتقول على انتى السبب فأحسلك اسحبى نفسك من الموضوع

• عجبني
كل دا عشان نص ساعة 😂🤣

مش يمكن يتأخر في الشغل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نص ساعه بعد الشغل دى كارثه ازاى دا نص ساعه كتير جدا دا ممكن يخونها مع اكتر من واحده كمان

الحل بسيط تستنى تحت شغله بعيد و تشوفه رايح فين و تفى على دقنى أما طلع بيقعد على القهوه عشان يفصل من صاحبتك الخنقه دى نص ساعه يا ناس بقى خاين دا كلام يا عبسلام

عودة
أعلى أسفل
0%