NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة.. ايه الحل ؟

A

Anonymous (2bd3)

ضيف
انت شاب عازب ومش لاقى شغل.. حصل بينك وبين صاحب محل تحت بيتك مشكلة وعمل متابعة وتهكير للواى فاى بتاعك وموبايلك من خلال الشريحة وكان ناوى يجيبلك بلطجية يضربوك او يخلصوا منك وفضل يلقح بكروت ارهاب لحد ما طفشك من المنطقة والبيت والبلد كلها
اضافة لان اخواتك التلاتة ونسوانهم وولادهم طمعانين فى شقتين امك المتوفية ومش عايزين يقسموها اربع اقسام
ومتحالفين مع صاحب المحل ده ضدك .. وواضح انه مسنود وله معارف وجواسيس فى مصالح وفى البوليس

ايه الحل وتتصرف ازاى

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed، حاتم المصري و مازن صقر
انت شاب عازب ومش لاقى شغل.. حصل بينك وبين صاحب محل تحت بيتك مشكلة وعمل متابعة وتهكير للواى فاى بتاعك وموبايلك من خلال الشريحة وكان ناوى يجيبلك بلطجية يضربوك او يخلصوا منك وفضل يلقح بكروت ارهاب لحد ما طفشك من المنطقة والبيت والبلد كلها
اضافة لان اخواتك التلاتة ونسوانهم وولادهم طمعانين فى شقتين امك المتوفية ومش عايزين يقسموها اربع اقسام
ومتحالفين مع صاحب المحل ده ضدك .. وواضح انه مسنود وله معارف وجواسيس فى مصالح وفى البوليس

ايه الحل وتتصرف ازاى
المواجهه متستسلمش للثلبية بس دواجة بمعلما تعرف نقطة ضعف كل واحد منهم وتلعب عليها لحد مكلهم يعرفو اني مكنتش ضعيف انا كنت بس باقي على اخواتي

ايه الحل وتتصرف ازاى
اعلان وراثة واللي جاهز منهم يشيل مكنش بيع نصيبك ليهم حتي لو بالقليل وابعد واعمل مشروع صغير وأجر شقة صغيرة ومتقلقيش هو هيبقي افضل من الكل بس قوم واقف وجاهد واتعب لحد ما نبقي حاجة مشرفة ولو اخواتك وابقي زور اخواتك بس مش قبل ما نقف علي رجلك وخليك راجل واوعي تضعف المواقف لتصنع رجال خليك زيهم راجل ابن راجل وأي نصيحة تبعت وكلمني
وانا اديك خبرتي في أي مشروع أو أي حاجة عايزها تمنياتي بالتوفيق

اقفل القصة ونام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عودة
أعلى أسفل
0%