NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا انا اكرم عندى 28 سنة مدرس فزياء وعندى سنتر تعليمى فى الشارع إلى جنبنا ده غير انى موظف حكومي كنت متجوز طليقتى رقية وانا عندى 23 سنة المهم انا و رقية كنا بنعمل بعض من قبل الجواز وبعد الجواز حبنا اترجم ل توفيق ابنى الوحيد عنده.3 سنين ونص بس بعد خلفة توفيق ظهرت بينى وبينها مشاكل كتير وخناقات لا داعى لذكر اسمها وطبعا كنا بنتخانق بعيد عن توفيق و بعد ما اطلقنا كنت بشوف ابنى بالعافية ومكنتش طليقتى هى الى بتخلينى اشوفه اخوها هو الى كان بيخلينى اشوفه لانه صحبى وكمان كنت بشوف ابنى مدة صغيرة ساعة وساعات اقل لانه بيكون من وراء طليقتى لحد ما فى مرة اخويا الى كان فى الإمارات ومكنش بينزل مصر أو بيتصل علينا بسب حاجة لا داعى لذكرها رجع من السفر وكان واحشني جدا ولما عرف مشكلتى قعد يزعق فيا علشان طليقتى واخدة ابنى منى ومش راضية انى اشوفه وقالى (انا لو مكانك اهد الدنيا على دماغها هى وأهلها لحد ما اخد ابنى منها ...... يا حبيبي ده ابنك انا مش عارف انت مش مستحمل انو يكون بعيد عنك ازاى لازم على الاقل تشوفه مرة فى الاسبوع ،........ ابنك كده مش هيبقى سوى نفسيا ولله اعلم طليقتك هتفهمه ايه عنك .....الحق ابنك) وانا مقتنع بكلامه لكن مش عايز اتصرف بتهور عايز تصرف حكيم ميأثرش على ابنى بالسوء ولا على علاقتى ب امه ممكن تساعدوني لان ر بنا يكفيكمالشر فراق الابن بيكون صعب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%