NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة مشكلة مشاكل السواقة مع البهائم اللي في الطريق

اتعلم شتايم ايطالي احلي 😂😂
هبقي اسجلك شويه 😂😂
لا يعم مش ناقصه ذنوب كفايه كل ما اكلم حد اقول (how are you fucking asult 🤣)

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
نفس رأي 😂😂
وخصم نقط وتسحب الرخصه وحوار كبير ولو ركنت ف مكان معاقين واصلا عشان تعمل رخصه امتحانات وحوارات
واصلا مش بيبدلوا الرخصه المصريه برخصة دول اوروبيه عشان عارفين الكوسه عندنا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ZEUS I
الكلام ده في امريكا إنما عندنا لو وقف أنا كنت عطيتهم علقه محترمه ماعاد الراجل الكبير اول ما شفوني بشتمهم هربوا علطول 😂😂😂
زمن شريعة الغاب القوي يأكل قليل الحيله...لو ضعيف وللأمانة انا بزور الاردن باستمرار..عندنا قانون السير الجديد اكثر من رائع من صعب تلاقي سائق مش واضع حزام الأمان الي بقطع اشاره حمراء غرامته ٤٠٠دينار... تقريبا ٧٠٠ دولار...من صعب خرق القانون عندنا أيضا بالأردن...

• جامد
زمن شريعة الغاب القوي يأكل قليل الحيله...لو ضعيف وللأمانة انا بزور الاردن باستمرار..عندنا قانون السير الجديد اكثر من رائع من صعب تلاقي سائق مش واضع حزام الأمان الي بقطع اشاره حمراء غرامته ٤٠٠دينار... تقريبا ٧٠٠ دولار...من صعب خرق القانون عندنا أيضا بالأردن...
عندنا مفيش حاجه اسمها قانون في الأماكن اللي مفيهاش شرطة 🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: huwaida1988
ف مصر الحاجه الوحيده اللي بتحترمها هي الرادار وبتلبس الحزام وتهدي السرعه عشانها ده اللي علم السواقين الأدب

عندنا مفيش حاجه اسمها قانون في الأماكن اللي مفيهاش شرطة 🤣🤣
ومنها قلت وعي مجتمعي...وعدم نضوج حب للوطن بدون تطبيق للمحبه والولاء

• أتفق
ومنها قلت وعي مجتمعي...وعدم نضوج حب للوطن بدون تطبيق للمحبه والولاء
صدقيني عندنا كله ماشي علي **** عندنا في طرق مكسره عادي مفيش تصليح الطرق تسقط المره الحامل 🤣🤣🤣

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ و ZEUS I
  • عجبني
  • أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
معقول الي بسمعه كأني بسمع قصه مش واقعيه...ولكن هذه هي الحقيقة المره...بدون مبالغه ... بوقف على أشارت قف حتى ان لم يكن هناك أي سياره عابره ...القانون ساري على الكل اي مخالف سير لازم تتحول إلى محكمه وفيها قاضي..ممكن يدفعك على المخالفه ٥٠٠ دولار.. وممكن يسحب رخصتك ٦ اشهر مافي دفع غرامه بدون محكمه وقاضي...ولكن اكيد الايام القادمة اجمل واروع عند الجميع لكن بدها صبر.....
مش عارفة اجيبهالك ازاي يا هويدا
بس اصلا انا كنت بتعلم لا معايا رخصة ولا العربية بي اسمي
الدنيا هنا في ناحية السواقة مش strict خالص
هما هيدفعوكي اه بس حياة البشر نفسها ملهاش قيمة اوي

• محزن
  • بيضحكني
التفاعلات: huwaida1988 و ZEUS I
أنا لحد دلوقتي مش معايا رخيصه وبعرف اسوق اي حاجه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Coraline
وصلت فكرتك..فهمته....بدون مبالغه اختي ياسمين قبل فترة مش طويله زورت نيوزيلندا... كأنك عايشه بالمدينة الفاضله.. اشي فوق الخيال احترام البشر فوق الطبيعي إله قيمه عقلك ما بتخيلها... وحيات الرب..اني قعدت ابكي...

• بيضحكني
وصلت فكرتك..فهمته....بدون مبالغه اختي ياسمين قبل فترة مش طويله زورت نيوزيلندا... كأنك عايشه بالمدينة الفاضله.. اشي فوق الخيال احترام البشر فوق الطبيعي إله قيمه عقلك ما بتخيلها... وحيات الرب..اني قعدت ابكي...
بكيتي ليه 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
أنا النهاردة والحمد لله ** ستر عليا ثلاث مرات ورا بعض في الاول ماشي في طريق مستقيم بصيت لقيت واحد راكب حماره وطاير بيها محسسني أنا فراري 😂 لولا أني أسرعت اكتر كان لبس فيا من الجمب وكنت هروح فيها كان جمبي ترعه 😂 وبعدين وانا ماشي على الدائري تروسيكل سائقه واحد حمار أنا ماشي وراه بصيت لقيته وقف مره واحده 😂 لولا ستر ** واني كنت مركز كان زماني في المستشفي لو لحقوني 😂 كنت ماشي علي ميه وبعديها بخمس دقائق ماشي في امان **** واحد كبير سن أنا ماشي وبصيت لقيته حود عليا مره واحده لولا التركيز كنت في خبر كان كان جمبي ترعه كبير 😂 فالحمد لله يعني
يعم انت نحس وانا قولتلك كدا

• بيضحكني
التفاعلات: AMGjr و ZEUS I
  • عجبني
😂😂😂 انت برضو كل يوم حدثه 😂😂
علشان دخلت في كسم حياتي بقولك اي كفاية لحد كدا انا خايف تيجي في حاجة كبيرة منعرفش نلمها

علشان دخلت في كسم حياتي بقولك اي كفاية لحد كدا انا خايف تيجي في حاجة كبيرة منعرفش نلمها
خلاص يعم عادي 👍

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%