NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر مشاعر لا توصف

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
مختلفه معاك الثوابت ليها بدايات و الاستمراريه مالهاش ثوابت غير طبيعه الطرفين و مناسبين لبعض في قدراتهم لشخصيات بعض و مشاعرهم و لا لاء ممكن اللي يناسبك مايناسبش غيرك و احتياجك غير احتياج غيرك التوافق مش ثابت و الاحتياج مش ثابت و التفاصيل مش ثابته
احنا بنتكلم على المشاعر
والثوابت مش هيكون فيها خلاف
الثابت ثابت
أما الاحتياج والتوافق .وكل حد يناسبه اي .دي حاجه تانيه خالص

اكيد لو ركزت شويه هتلاقي اه بنتكلم علي المشاعر
لاء ردك جمع حجات كتيره
وكل حاجه تستاهل بوست لوحده

• حبيته
التفاعلات: Ms Roony
كلمات جميله احساس رائع

• حبيته
التفاعلات: DR Hamdan
من منا ذهب بأحساسه لأبعد حدود الشاعر دون ان يدري
عندما تشعر بالامان لمجرد وجود شخص ما حتي لو بأسمه، تطفو بمشاعر مختلطه و مختلفه و لا تفهم هويتها من غضب و لهفه و ضعف و انكسار لمجرد انه لم يتحدث معك الي الان، عندما يكون غائبا و تتمني لحظة وجوده بكل شغف البشر بكل طفوله، عندما تحدث غيره و تشعر بوجوده معك و مجرد ان يتحدث معك دون تردد تسرد كل لحظه في بعده ماذا حدث،
عندما لا تشعر بكبريائك و لا قوتك و لا قدرتك امامه و تقدمهم قرابين لعشقك له دون ان تدري ماذا يحدث، عندما تشعر بأنكسارك معه و تعشقه في لحظه تتمني ان يطلب منك طلبا لتكون سبب لأي ما يرضيه .
و هل انتهيت من وصفي لا لم انتهي لكن سأختذل الكلمات الطافيه في روحي ذائبة في مشاعرك عشقك بكلمه واحده .
انا اعشقك من كل ذرة بكياني
جميله روني انتي

• حبيته
التفاعلات: جوبا 5
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقا متنسانيش في المنشن وحياتي عشان مواضيعك مش بتظهرلى غير صدفه 🥺
الغة الفولو والعمليه تانى يا الاء هيظهرلك مواضيعها على طول

الغة الفولو والعمليه تانى يا الاء هيظهرلك مواضيعها على طول
عملتها قبل كدا ومفيش بردو انا في الاول لما فتحت الحساب عملت انه ميظهرليش الخياريات بتاعت المتابعة هو اتابه الشخص مش المواضيع

عملتها قبل كدا ومفيش بردو انا في الاول لما فتحت الحساب عملت انه ميظهرليش الخياريات بتاعت المتابعة هو اتابه الشخص مش المواضيع
طب ما تلغيها من الاعدادات تانى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%