NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مرتبطه بانسان بعشقه ومارسنا سوا كل انواع العلاقات والممارسات ومن فترة بدأنا نتخيل بنت كمان معانا ياترى احنا بس اللى بنحلم بكده ولا فى حد كده فعلا زينا وياترى الاحساس هيكون ممتع زى ما بنتخيل
اي حاجه بتتخيلوها مع بعض اتأكدي انها هتحصل و هيكون ممتع اووي و عن تجربه و انتى كمان هيبقي نفسك ف واحد كمان معاكم المهم دلوقت تبدأو تفكرو مين اللي شايفنها مناسبه و تكون حد ثقه متفضحكمش

• عجبني
التفاعلات: mooneg، jooo gooo و asaad2024
انا كمان بتخيل كده مع خطبتي بنكون مولعين اوي وديما نتهيل حد من صحابي البنات او صحابها عادي

• عجبني
التفاعلات: mooneg
انا مرتبطه بانسان بعشقه ومارسنا سوا كل انواع العلاقات والممارسات ومن فترة بدأنا نتخيل بنت كمان معانا ياترى احنا بس اللى بنحلم بكده ولا فى حد كده فعلا زينا وياترى الاحساس هيكون ممتع زى ما بنتخيل
مع الوقت مش هيبقي احسن حاجه خليكم كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بالنسبالي عمري ماحبيت العلاقه تبقي ثلاثيه ممكن اعديها لما تكون بنتين مفيش مشكله اما ولد معايا لا احا بصراحه مقبلهاش علي نفسي

من اجمل الحب ان يكون الشريكان متفاهمان بالجنون

الخيال ديما بيكون اقوى
لو عزمتم حد ثالث ما تضمنوش العلاقة تكون حلوة ولا علاقتكم تدوم اساس

نصيحتي بقول بلاش علشان اخرتها وحشة ومش هتناسبكم
انتي بتقولي مرتبطين يعني حتى مش متجوزين ف لحد هنا والدنيا مش تمام اصلا
لما تتخيلو حد معاكو ف انتي كدا هتحصرو متعتكو ان حد يكون معاكو مرة ورا التانية مش هتتمتعو غير لما يكون في حد فعلا مش مجرد تخيلات

بيكون امتع جدا

• عجبني
التفاعلات: mooneg

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%