NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مستغرب حياتى بعد الجواز

لوكا جامد

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا متجوز بقالى سنه ونص
بقالى فتره كده مش حاسس انى مرتاح فى العلاقه مع مراتى او بمعنى اصح مش مستكفى
بقيت افتكر ايام الكليه لما كنت مغترب فى بلد ما وكنت مقضيها بالطول وبالعرض وماكنتش عاتق لا ستات ولا بنات ولا رجاله لدرجة انى كلمت وحده منهم اليومين اللى فاتوا ورحبت جدا باننا نجدد اللى كان بينا واخدت قرار بالسفر فعلا وحجزت تذكرة القطر وبلغت مراتى انى عندى ميتينج شغل هنا وهبات يومين
المشكله مش دى وبس لا كمان بقيت بدور على حد جديد يكون قريب منى فى بلدى سواء ست او بنت او راجل برضو بحيث لما ازهق مابقاش مضطر اسافر
بقيت بزهق بسهوله وكأنى عدو استقرارى

• معجبنيش
  • محزن
  • عجبني
التفاعلات: Tina_wee, كارين 🤤🤤, Mohamed shaker و 2 آخرين
طب ليه ما تتكلمش مع مراتك بكل اللى تتمنى تعمله معاها عشان تحس انك مستمتع المتعه اللى تتمناها
دا هيكون امتع على فكره احكيلها عبرلها فهمها اكيد هى مش واخده بالها من حاجات معينه بتمتعك وانت كمان اتكلم معاها واعرف ايه بيمتعها اعمله صدقنى كدا احسنلك من انك تعرف واحده وتفتح باب مشاكل وجع دماغ

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Mohamed shaker و لوكا جامد
طيب م تتكلم معاها انكم تجدده العلاقة اتخيله حاجات مع بعض اعمل مودات جديدة
مش شايفة ان ده مبرر للي هتعمله

• عجبني
التفاعلات: Tina_wee, Mohamed shaker, لوكا جامد و شخص آخر
انا متجوز بقالى سنه ونص
بقيت افتكر ايام الكليه لما كنت مغترب فى بلد ما وكنت مقضيها بالطول وبالعرض وماكنتش عاتق لا ستات ولا بنات ولا رجاله لدرجة انى كلمت وحده منهم اليومين اللى فاتوا ورحبت جدا باننا نجدد اللى كان بينا واخدت قرار بالسفر فعلا وحجزت تذكرة القطر وبلغت مراتى انى عندى ميتينج شغل هنا وهبات يومين
المشكله مش دى وبس لا كمان بقيت بدور على حد جديد يكون قريب منى فى بلدى سواء ست او بنت او راجل برضو بحيث لما ازهق مابقاش مضطر اسافر
غير مود العلاقة أتكلم معاها الخيانه مش حل

• عجبني
التفاعلات: لوكا جامد
انت لجأت لاسهل طريقه و هي الخيانه بدل م تصلح بوظت

• عجبني
انا متجوز بقالى سنه ونص
اقعد اتكلم مع مراتك احسن من الي بتعملو دا كلو

• عجبني
ياسطا أنا معرفش ، بس أنا شايفها سوء منك و خيانة أكتر ما هي مشكلة ، سامحني بس مراتك متستهلش منك كده!!

• محزن
طب ليه ما تتكلمش مع مراتك بكل اللى تتمنى تعمله معاها عشان تحس انك مستمتع المتعه اللى تتمناها
دا هيكون امتع على فكره احكيلها عبرلها فهمها اكيد هى مش واخده بالها من حاجات معينه بتمتعك وانت كمان اتكلم معاها واعرف ايه بيمتعها اعمله صدقنى كدا احسنلك من انك تعرف واحده وتفتح باب مشاكل وجع دماغ
المشكله انى بعمل ده
بس بزهق من الموضوع بحس انى مهما عملنا مفيش جديد

طيب م تتكلم معاها انكم تجدده العلاقة اتخيله حاجات مع بعض اعمل مودات جديدة
مش شايفة ان ده مبرر للي هتعمله
بنعمل كده بس انا بزهق
مهما جددنا فى علاقتنا هى مابتتغيرش وانا مابتغيرش فبمل وبزهق

غير مود العلاقة أتكلم معاها الخيانه مش حل
اتكلمت والوضع اتغير فعلا بس المشكلة انى بزهق وبمل
والمشكله الأكبر انى مش معتبر دى خيانه

انت لجأت لاسهل طريقه و هي الخيانه بدل م تصلح بوظت
للاسف انا مش معتبرها خيانه 😢😢

ياسطا أنا معرفش ، بس أنا شايفها سوء منك و خيانة أكتر ما هي مشكلة ، سامحني بس مراتك متستهلش منك كده!!
انا عارف انها ماتستاهلش كده بس انا بتعامل مع الموضوع كأنه اجازة بفصل فيها وارجع تانى كأن مفيش حاجه

مبروك عليك قابل على اللى جاى بقى

• محزن
انت **** يعينك ع نفسك
انا فعلا عارف ان دماغى مسوحانى ويمكن كتبت هنا يمك حد يقول حاجه تكون هى دى اللى تبعدنى عن اللى فى دماغى

اتكلمت وعادى بنغير بس انا بزهق
حد يزهق من النعمه
تخيل أنا كنت متجوز وكنت زيك زهقان بس مكنتش بعمل حاجه زي كده حاول تصلح من نفسك عشان متخربش بيتك با ايدك وترجع تندم

• حبيته
احا سنه ونص وزهقت انا بقالى ١٣ سنه متجوز على كده بقى اقوم انتحر😂

• بيضحكني
التفاعلات: لوكا جامد و Mohamed shaker
تفاكر عاوز تجدد؟

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل