NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب مارست سوفت مره ونفسي اتناك وخايف متردد نفسي اندم وبقالى فتره ابعد وارجع افكر في الموضوع تاني مش عارف ابعد الموضوع عن دماغي رغم مجربتش هارد اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج, mario ماريو, 5ale69 و شخص آخر
انا سالب مارست سوفت مره ونفسي اتناك وخايف متردد نفسي اندم وبقالى فتره ابعد وارجع افكر في الموضوع تاني مش عارف ابعد الموضوع عن دماغي رغم مجربتش هارد اعمل ايه
أنا كمان بس أنا موجب وعمري ما جربت إيه رأيك نجرب أنا وأنت

أبعدها عن دماغك احسن

مشكلة الهارد الحقيقية مش في النيك نفسه
لكن في الشخص والوضعية .
انت هتفضل في نفس الحيرة ونفس الفضول لأنك تجرب .
لحد ما هتتجرأ وتعمل كدا
ممكن يبقي شخص غبي وعنيف ويوجعك ويكرهك في الممارسة دي ،وممكن العكس .
في كل الاحوال لما طيزك هتوسع من زبر ،حتي لو وجعك واتضايقت هتاخد فترة تهدي وتحب تجرب تاني .
لحد ما هتوصل للشخص اللي فاهم وبيعمل كدا بهدوء ويريحك.
وهنا تبدأ مشكلتك العقلية الحقيقية واللي مر بيها كل حد مارس هارد .
* في لحظة بتيجي عليك وانت في وضعية النيك تحت الزبر وهو فوقك ومتحكم فيك .
لحظة الرعشة العقلية ،اللي بتبقي انت مستمتع باللي بيحصل وفي نفس الوقت لأول مرة مش بتتحكم كراجل بالعكس حد تاني هو اللي متحكم فيك .
ولو كمان كمل ونزل لبنه جواك ،فعقلك بيبدأ يلغي من جواك فكرة القوامة وان انت ممكن تمارس ب كدا طبيعي مع انثي وتبقي انت الذكر .
وهنا بتقع في ادمان الخضوع .
حتي لو بعدت وممارستش لفترات فأنت هتفضل فاكر اللحظة دي ،ومتمسك باللعب في طيزك علشان ترجعلها.
- مشكلة السالب الحقيقية من وجهة نظري هو ادمانه الخضوع ،مش مجرد حب الزبر او انه يتناك .
فممكن تتجنب كل دا ومتخاطرش بالتجربة أصلا
وخليك زي ما انت سوفت او مارس مع نفسك افضل .
علشان بنسبة كبيرة حياتك بعد الهارد هتختلف

• عجبني
التفاعلات: mario ماريو و Madaa medo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%