NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

افتحي معاه مواضيع وهو لو ادرجي هيعرف من لغة عيونك ومره في مره هتاخدوا علي بعض في الكلام
يعني ايه ادرجي

• عجبني
التفاعلات: Ahmed1989
بسيطه جدا هو مش قلقان ياخد خطوه عشان لسا ميعرفكيش كويس كل حاجه بتيجي مع الوقت والاهتمام

• عجبني
التفاعلات: LoRiN mohamed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: DrHannibal
لازم ترتاحي معاه في الكلام ويكون في احساس بينكم واتقلي خالص لو عاوزاه المهم انك تلفتي انتباه ويعجب بيكي انما لو عاوزة نيكة والسلام انتي الخسرانة
شهر شهرين او كدا انا مش حقيره للدرجه دي

• عجبني
التفاعلات: mms_156
واحدة واحدة مع الكلام بينكو افتحى كلام عن الجنس و هو هيتجاوب معاكى جدا
وهو مش غلبان ولا حاجة ممكن بس عشان انت حلوة بالنسباله و عجباه اوى و مش متعود على كدا و اول مرة يكلمك ف اكيد لازم مياخدش باله من الل بيقوله و الل بيبينه غلبان و الل بيبينه جامد
طيب هحاول معاه

بصي يالوزة انتي مينفعش تطلبي يعمل معاكي حاجة زي ما بتقولي بس اغريه مبتعرفيش تغري هو كدة عيبدا بس هو برده عايز وخايف يعمل اي حاجة جريئة محدش مبعملش بس هو مش جرئ شوية فحاولي انتي متبينيش انك برده سخنة اووووي كدة ليفكر انك وحشة او فيكي حاجة
ما بحاول اتقل عليه وخايفه بكدا يفكر اني داخله العلاقه بجد وبتاع مش تسليه

لو خام خليه خام زي ما هو بلاش تلعبي في اعداداته طالما هاتسيبيه و يكون اتعلق بيكي لانك هاتكوني اول واحده في حياته
طب واعرف ازاي

انكشيه واحده واحده يعني شوية اقلبي طريقة كلامك سكسية خدي رايو في هدوم ليكي بس طبعا متبعتلهوش الصور وريهالو في فونك
وتكوني متصوره صوره سكسيه وهاتيها بالغلط وانتي بتقلبيلو في الصور
فكره حلوه اوي

• عجبني
التفاعلات: Al3med20000
امسكي ايده وبصي ف عيونه مثلا وهو بيكلمك او سايق وخليكي رومانسيه وهتلاقيه بياكل فيكي

• عجبني
كنت اتكلمت قبل كدا ان في واحد عاجبني في الجيم

فضل مستنيني امبارح ونزلت اتكلم معايا وبعدين سالني منين وقالي اني في طريقه وصمم يوصلني ومرضتش اقول له اني معايا عربيتي واستغليت الفرصه وروحت معاه ووصلني واخد رقمي

بس طلع غلبان خالص
هو في دماغه حاجات كتير وهيموت عليا بس محروج او انا مش عارفه ماله كدا

اتصرف معاه دا ازاي علشان يفك شويه
بسيطه خالص يسطا وساهله انتي تتصاحبو شوية يعني ع راحتك المده وكل شوية تقوليله انا ارتاحتلك والكلام دا وبعدين يامعلم اي مره تيجي تقوليله انا في لبس اشتريته وعاوزة اخد رايك فيه واختاري لبس يبين صدرك ومكشوف واتصوري ومتبينيش وشك ولو قلك بعد كدا فين وشك اتصوري عادي بس غطي طبعا عارفه لي عشان فيما بعد ميبتزكيش بالصور هو هيشوف بزازك هيتخبل وهو اللي هيجيبك سكه وانتي اي خيط اتشعبطي فيه يعني لو قالك انتي حلوة تقوليله يعني اعجب واغمزي كدا بس هتلاقيه ريل

• عجبني
  • عجبني
اذنقه فى حته فاضية. ولو عصلج بالمطوه على رقبته... وكملى انتى بقا

• بيضحكني
التفاعلات: The dark lord
كنت اتكلمت قبل كدا ان في واحد عاجبني في الجيم

فضل مستنيني امبارح ونزلت اتكلم معايا وبعدين سالني منين وقالي اني في طريقه وصمم يوصلني ومرضتش اقول له اني معايا عربيتي واستغليت الفرصه وروحت معاه ووصلني واخد رقمي

بس طلع غلبان خالص
هو في دماغه حاجات كتير وهيموت عليا بس محروج او انا مش عارفه ماله كدا

اتصرف معاه دا ازاي علشان يفك شويه
ابدئي انتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%