NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الكاريزما الفرفوشة

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مساء الخير للمصريين والغير مصريين فى مباراة القمة يوم 8 مارس الجاي يوم الجمعة الساعة 7 ونص الماتش بين الأهلى والزمالك القمة المصرية والإفريقية والعربية إلى حابب يشارك يشارك ويتوقع نتيجة المبارة والى هيكسب ليه جائزة كبيرة 🥳🤩🤩👏👏

انطلقووووو🥳

• عجبني
التفاعلات: khaled_2020، عاشق الكس والطيز الجامده و كوسته
مساء الخير للمصريين والغير مصريين فى مباراة القمة يوم 8 مارس الجاي يوم الجمعة الساعة 7 ونص الماتش بين الأهلى والزمالك القمة المصرية والإفريقية والعربية إلى حابب يشارك يشارك ويتوقع نتيجة المبارة والى هيكسب ليه جائزة كبيرة 🥳🤩🤩👏👏

انطلقووووو🥳
اهلاويه اكيد إن شاء ****

• حبيته
التفاعلات: فحل موجب للسالب والديوث
٣/٢ للاهلي وهايكون ماتش حلو دي امنيه
بس الفوز هايكون للزمالك حظهم حلو في ماتشات الكاس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الأهلى هيكسب اكيد
الأهلى حديد

انطلقووووو🥳
الماتش هيخلص ٢/١للملكي بإذن ****🤍🏹

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق الطيز 💋 و PepOoz69
٣/٢ للاهلي وهايكون ماتش حلو دي امنيه
بس الفوز هايكون للزمالك حظهم حلو في ماتشات الكاس
بعد الماتش الأهلى هنشوف الأهلى هيكسب وهيكسب فرق اسكور كمان 😒

• ماااشي
التفاعلات: Mota7rr
لا دي نتيجة القاضية ممكن لا غلط للاسف
عندي ليكي سؤالين هل انتي بتفهمي كوره او متابعه اوي؟وده كان مانش مش حوار يعني😂😂
ثانيا بقي اخر ١٠ كؤوس انا واخد منهم ٧ صباح الفل😂

صباح الخير بالليل 🙋‍♀️
مش كل البنات ملهمش فى الكورة انا ليا فيها جدا + الأهلى ليخسر فى الكاس علشان بيكون لسه راحه من دورى ابطال افريقيا إلى الأهلى فى اخر كام نسخه جايب تسعه منه يا حصاله أفريقيا 🤭🤭

انت لو بتفهم ف الكوره مش هتتكلم اصلا عن البطولات لانك عارف وضعك قصاد الأهلي كويس 😉

• بيضحكني
التفاعلات: الكاريزما الفرفوشة
صباح الخير بالليل 🙋‍♀️
مش كل البنات ملهمش فى الكورة انا ليا فيها جدا + الأهلى ليخسر فى الكاس علشان بيكون لسه راحه من دورى ابطال افريقيا إلى الأهلى فى اخر كام نسخه جايب تسعه منه يا حصاله أفريقيا 🤭🤭
كأس اي وافريقيا اي ده شريط بعضكم حافظه وبيجي يطبعه حوار بقي حصاله مش حصاله بخسر بكسب بطلع من دورالمجموعات دي حاجه تخصني 😂🤦
وغير كل ده خلينا نتكلم فنيات واداره ومتقوليش شي ميخصكيش بص نحسبها بالعقل بس انتي فريقك مرتاح ادارايا وكفياه النقطه دي شوفي انا مريت بايه والحمد لله برجع وده علشان اول حاجه انا ورا فريقي في اي وقت واي يعني ٩ بطولات؟! بصي انتي السنادي مجموعتك سهله موت بجد ومعملتيش احسن اداء الي متوقع منك صباح الضحك😂😂🤦 وغير كده بقلك اخر ١٠ انا واخد ٧ احنا بنتكلم في بطوله وانتي دخلتي بطوله

عودة
أعلى أسفل
0%