NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واقعية مسابقة القصص المتسلسلة الموسم الخامس الخريف الثائر 2 | الأعلان الثاني | خريف 2023

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ممكن استفسار آخر
القصص التي تُنشر هنا.. هل يحق لصاحبها بنشرها بعد المسابقة في القسم العام ؟

ممكن استفسار آخر
القصص التي تُنشر هنا.. هل يحق لصاحبها بنشرها بعد المسابقة في القسم العام ؟
تنشر القصص وتثبت بعد انتهاء المسابقة في أقسامها الأصلية

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث و ناقد بناء
اسفة لكنى منسحبة من المسابقة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
  • عجبني
سؤال بس معلش هيا المسابقه مفيش طعم ليها لي في كذا قصه بس مش طبيعي نستني اسبوع عشان النشر ده كده مش مسابقه ومفيش قصه هتنتهي بالشكل ده وتابعنا هوا وشكرا ع كده

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و BASM17 اسطورة القصص
سؤال بس معلش هيا المسابقه مفيش طعم ليها لي في كذا قصه بس مش طبيعي نستني اسبوع عشان النشر ده كده مش مسابقه ومفيش قصه هتنتهي بالشكل ده وتابعنا هوا وشكرا ع كده
هوا انتا عندك حق بس متقلقش القصص هتخلص او عن نفسي هخلص قصتي بس معلش يعني التأخير دا لان القصه انا بفكر فيها كويس قبل ما انزل اي حاجه وثانيا شغلي ال فالواقع بياخد من وقتي وكلنا كدا فا احنا داخلين المسابقه دي علشانكم اصلا علشان الناس بتحب قصصنا فياريت تقدر دا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و figo45
هوا انتا عندك حق بس متقلقش القصص هتخلص او عن نفسي هخلص قصتي بس معلش يعني التأخير دا لان القصه انا بفكر فيها كويس قبل ما انزل اي حاجه وثانيا شغلي ال فالواقع بياخد من وقتي وكلنا كدا فا احنا داخلين المسابقه دي علشانكم اصلا علشان الناس بتحب قصصنا فياريت تقدر دا
اكيد مقدر ده عارف انكم مش بتستافدو شئ وكل ده عشانا وده اكيد فوق دماغي بس تعال كدا انا كشخص مبقفلش المنتدي ع طول فاتح مش بلاقي قصص فبقفل
والمسابقه قولت خلاص كل يوم هبقي مبسوط من القصص والناس هتنشر ع طول وتقدر ونتفاعل معاهم وكده لكن استغربت عدي اسبوع ومفيش وفي ناس عدي اكثر من اسبوع فحسيت بالملل الي هو وقت المسابقه ببقي عارف ان الكل هيتفاعل لكن استغربت المسابقه دي يعتبر التفاعل ضئيل وحقك عليا لو كلامي دايقك وكلكم طبعا فوق دماغي لانكم تستاهلو التقدير وشكرا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
اكيد مقدر ده عارف انكم مش بتستافدو شئ وكل ده عشانا وده اكيد فوق دماغي بس تعال كدا انا كشخص مبقفلش المنتدي ع طول فاتح مش بلاقي قصص فبقفل
والمسابقه قولت خلاص كل يوم هبقي مبسوط من القصص والناس هتنشر ع طول وتقدر ونتفاعل معاهم وكده لكن استغربت عدي اسبوع ومفيش وفي ناس عدي اكثر من اسبوع فحسيت بالملل الي هو وقت المسابقه ببقي عارف ان الكل هيتفاعل لكن استغربت المسابقه دي يعتبر التفاعل ضئيل وحقك عليا لو كلامي دايقك وكلكم طبعا فوق دماغي لانكم تستاهلو التقدير وشكرا
لا يا صاحبي مش مدايقني اكيد انا بس حبيت أوضح نقطة وانتا عندك حق برضو لانك عايز تقرأ وكدا والتفاعل دا على حسب الجمهور مش احنا 😂
واصلا القصص كلها هتلاقيها خمس او ٦ أجزاء لو عظمت ١٠ علشان كدا اعتقد ان محدش من الكتاب مستعجل بس متقلقش انا اول ما قريت تعليقك بدأت اكتب فالجزء علشان انا حاليا معايا ساعه فاضي فيها فهخلصوا وانزلو اتمنى يعجبك وشكرا ليك ♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و figo45
لا يا صاحبي مش مدايقني اكيد انا بس حبيت أوضح نقطة وانتا عندك حق برضو لانك عايز تقرأ وكدا والتفاعل دا على حسب الجمهور مش احنا 😂
واصلا القصص كلها هتلاقيها خمس او ٦ أجزاء لو عظمت ١٠ علشان كدا اعتقد ان محدش من الكتاب مستعجل بس متقلقش انا اول ما قريت تعليقك بدأت اكتب فالجزء علشان انا حاليا معايا ساعه فاضي فيها فهخلصوا وانزلو اتمنى يعجبك وشكرا ليك ♥️
طبعا هيعجبني عشان انت من الناس التستاهل التقدير شكرا ليك وفي انتظارك يامحترم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍 و ناقد بناء
اهلا بيكم جميعا واسفة جدا جدا اني هرد عليكم عن طريق ايات واسفة لايات بس مفيش ادامي وسيله تانيه .. انا بس حابة اوضح نقطة واتمني تتفهمونى فيها ..قوت فيها مني كتير ومش هوضح اكتر من كدة لانها موضحة نفسها ..لكن لما يتقالى امبارح من عضو اني شرموطة وبتفاخر بدعارتي بوسطتكم يبقى سورى نقطة ومن اول السطر لان ده مطلعش رائ حد واحد لا لا ده طلع رائ ناس كتير ..فسورى واسمحولى مش هكتب حاجه هنا حصلت معايا سواء من قريب او من بعيد وعن نفسى ندمانة على كل كلمة وكل لحظة فتحت فيها قلبي واتكلمت وفضفت وفى الاخر اتفهمت واتصنفت كدة (دندوشة)
ماترديش عليهم
انت اجمل إنسانة
وارق إنسانة

• عجبني
طبعا هيعجبني عشان انت من الناس التستاهل التقدير شكرا ليك وفي انتظارك يامحترم
حبيبي ياخويا تسلم دا من زوقك ♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: figo45 و ناقد بناء
انا اس
اهلا بيكم جميعا واسفة جدا جدا اني هرد عليكم عن طريق ايات واسفة لايات بس مفيش ادامي وسيله تانيه .. انا بس حابة اوضح نقطة واتمني تتفهمونى فيها ..قوت فيها مني كتير ومش هوضح اكتر من كدة لانها موضحة نفسها ..لكن لما يتقالى امبارح من عضو اني شرموطة وبتفاخر بدعارتي بوسطتكم يبقى سورى نقطة ومن اول السطر لان ده مطلعش رائ حد واحد لا لا ده طلع رائ ناس كتير ..فسورى واسمحولى مش هكتب حاجه هنا حصلت معايا سواء من قريب او من بعيد وعن نفسى ندمانة على كل كلمة وكل لحظة فتحت فيها قلبي واتكلمت وفضفت وفى الاخر اتفهمت واتصنفت كدة (دندوشة
انا اسفة ليكى لان بعض الاشخاص الذين يدخلون المنتدى مراهقين لايفقهون شيء من حسن التعبير ويفتكرون كل انثي تدخل المنتدى او تكتب فيه انها سيئة السمعة ا؟؟؟؟؟؟؟ اسفه مرة اخري متزعليش من شوية *****

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و ناقد بناء
اهلا بيكم جميعا واسفة جدا جدا اني هرد عليكم عن طريق ايات واسفة لايات بس مفيش ادامي وسيله تانيه .. انا بس حابة اوضح نقطة واتمني تتفهمونى فيها ..قوت فيها مني كتير ومش هوضح اكتر من كدة لانها موضحة نفسها ..لكن لما يتقالى امبارح من عضو اني شرموطة وبتفاخر بدعارتي بوسطتكم يبقى سورى نقطة ومن اول السطر لان ده مطلعش رائ حد واحد لا لا ده طلع رائ ناس كتير ..فسورى واسمحولى مش هكتب حاجه هنا حصلت معايا سواء من قريب او من بعيد وعن نفسى ندمانة على كل كلمة وكل لحظة فتحت فيها قلبي واتكلمت وفضفت وفى الاخر اتفهمت واتصنفت كدة (دندوشة)
احب اقولك كلمه اكيد كاتبه كبيره مش هتبص لواحد معندوش فاهم شايف اي واحده قدامو كده فاهمه خلي دماغك اكبر من الاشكال دي واستمري مشه الي هيوقف حياتك

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الإعلان الثاني لمسابقة القصة القصيرة المتسلسلة

{الخريف الثائر2 الموسم الخامس}

تسر أدارة نسوانجي أن تعلن عن قبول قصص المسابقة للقصة المتسلسة خريف 2023

الي السادة الأعضاء الذين يمتلكون الحس الفني لتأليف القصص هذا موعدكم مع أثبات ذاتكم لأثراء قسمكم المحبوب

شروط المسابقة:

أن يتقدم المتسابق بقصة متسلسلة واحدة فقط تنشر تباعا علي أجزاء

كتابة القصة بالغة العربية الحديثة وتتناسب مع الفئة العمرية المستهدفة.

ألا يقل الجزء عن 4 ورقات رقمية

ألا تكون القصة المُقدمة قد فازت بجوائز أخري، أو سبق نشرها ورقيا أو إلكترونيا أو مترجمة.

اقسام القصص:

القصص الجنسية

قصص المحاارم و قصص التحرر والخيانة

قصص المثلية و قصص السحاق والقصص غير الجنسية

{الخريف الثائر 2 الموسم الخامس}

مع تحيات أدارة منتديات نسـوانجي ✍️

﴿ آليات الاختيار﴾

سيعمل المنتدى على عرض النصوص المقترحة على لجنة تقييم القصص وسيكون لها الرأي النهائي في مدى صلاحية كل قصة تم دخولها للمسابقة.

سيتعاون المنتدى مع أصحاب القصص التى وقع عليها الاختيار لإدخال أي تعديلات تقترحها اللجنة بحيث يتم منحهم مهله كافية للعمل على هذه التعديلات

سيقوم المنتدى بإبلاغ أصحاب القصص سواء الذين تم اختيار قصصهم للمسابقة أم لا خلال ثلاث ايام من موعد النشر*

المشاركة مفتوحة لجميع الاعضاء دون أي تمييز

تقبل النصوص من تاريخ ( 15 أغسطس ) حتى موعد ( 15 سبتمبر)

معايير التحكيم:-

1- رأى الجمهور يخصص لهم 50٪

عدد التعليقات 10٪

التصويت المباشر 30٪

عدد المشاهدات 10٪

2- لجنة التحكيم يخصص لها 50٪

@ناقد فني

جوائز المسابقة:-

الفائز الاول: لقب كاتب متميز ونسوانجي مثقف وكاتب نسوانجي و عضوية ذهبية لمدة ثلاثة اشهر

الفائز الثاني: لقب كاتب متميز وكاتب نسوانجي و عضوية ذهبية لمدة شهرين

الفائز الثالث: لقب كاتب متميز وكاتب نسوانجي و عضوية ذهبية لمدة شهر

الحصان الأسود: لقب كاتب متميز وكاتب نسوانجي وعضوية ذهبية لمدة شهر

ويمنح لكل المتسابقين المقبولة قصصهم لقب

﴿ناشر قصص﴾

ولقب نسوانجي متفاعل لآفضل المعلقين المتفاعلين

ملحوظة:-

يتم نشر القصص هنا في موضوع

مسابقات قصصية

وتضع البادئة المناسبة

(علي المتسابقين الأبلاغ عن النشر هنا أيضا)

(ويتم طلب دمج الأجزاء هنا﴾

﴿سيتم نقل جميع القصص الى الاقسام الملائمة بعد انتهاء المسابقة﴾

مع تحيات أدارة نسـوانجي ✍️
ارجو دمج الجزء الثالث

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و figo45
ارجو دمج الجزء الثالث
تم الدمج

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني