NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واقعية مسابقة القصص القصيرة والمتسلسلة الخريف الثائر 3 الأعلان الثاني خريف 2024

• عجبني
التفاعلات: Dr Yousef
حقيقي أنا بتعامل بكل ود من وقت ما أنضميت للمنتدي ولم أقابل الخطأ بخطأ عمري سواء في المجتمع الخارجي أو هنا وكواحد من المشاركين في الحوار من البداية أنا حقيقي حزين أن يكون التعليق بهذا الشكل ، وبعتذر عن التواجد في المسابقة عارف أنه ربما وجودي من عدمه ميفرقش مع حضراتكم لكن دا موقفي ..

بعتذرلك يا صديقي الغالي لتراجعي @aahmedegypt
اهدا يا يوسف الموضوع ابسط من كده
ومش ده الحل
و اسمع كلام احمد انت بتعتبره كبيرك زيي بالظبط
يبقي نسمع كلامه
وسيزر بيتكلم في نقطة تانية خالص مش زي ما انت فاهم

• عجبني
التفاعلات: Dr Yousef و aahmedegypt
ايه الخطأ إللي تم.... ؟؟؟
يا عزيزي بعد أربعين عاماً في الحياة تعلمت أنه لا يجوز بأي شكل من الأشكال إصدار التهديد بعد الإعتذار ، كلنا مشاركين في الحوار وإحتراماً لك تقدمنا جميعاً بالإعتذار ، وعندما يأتي بعدها التهديد يعتبر تقليل من جميع من شاركوا وقدموا الإعتذار ، الأمور يا أخي الفاضل لا تسير بهذا الشكل وكان من الممكن الإكتفاء بالتنبيه بتطبيق القواعد حال عدم الإلتزام لكن جملة حضرتك أعذرني فيها الكثير من التعالي ، بفكرك أنك قولت أننا إخوات ..
أنا بعتذر جداً لأخويا أحمد عن الوفاء بكلمتي له
وبعتذرلك إذا كان كلامي فيه شيء من الأزعاج أخي سيزر
وبتمني ليكم كل التوفيق

يا عزيزي بعد أربعين عاماً في الحياة تعلمت أنه لا يجوز بأي شكل من الأشكال إصدار التهديد بعد الإعتذار ، كلنا مشاركين في الحوار وإحتراماً لك تقدمنا جميعاً بالإعتذار ، وعندما يأتي بعدها التهديد يعتبر تقليل من جميع من شاركوا وقدموا الإعتذار ، الأمور يا أخي الفاضل لا تسير بهذا الشكل وكان من الممكن الإكتفاء بالتنبيه بتطبيق القواعد حال عدم الإلتزام لكن جملة حضرتك أعذرني فيها الكثير من التعالي ، بفكرك أنك قولت أننا إخوات ..
وبتمني ليكم كل التوفيق
الكثير من التعالي.... و هي تقول إني بتلكك. ؟؟.

الظاهر إن المشكلة مش عندي....

@BASM17 اسطورة القصص

اتمني تهتم بالموضوع دا يا كبير

• عجبني
التفاعلات: LEGOLAS
كلمنى خاص يا يوسف لو سمحت
أكلمك يا صديقي تحت أمرك فلك من الغلاوة الكثير والكثير لكن حقيقي الخطأ ليس عندي وإعتذاري المتكرر أثناء المناقشة لم يأخذ في الإعتبار ..
وإذا كان في خطأ في كلامي مستعد للتوقف تماماً عن المشاركة والتفاعل والعليق ..

يتم. تحذير العضو
@MadamVanDerSexXx

نطرا إلي تشكيكها في قواعد المسابقة....

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: العقرب وحسب، LEGOLAS و MadamVanDerSexXx
هل إنت فعلا مش فاهم إن ده هزار؟
ولا إنت بتتلكك
ولا إنت عايز ايه؟

حقيقي أنا بتعامل بكل ود من وقت ما أنضميت للمنتدي ولم أقابل الخطأ بخطأ عمري سواء في المجتمع الخارجي أو هنا وكواحد من المشاركين في الحوار من البداية أنا حقيقي حزين أن يكون التعليق بهذا الشكل ، وبعتذر عن التواجد في المسابقة عارف أنه ربما وجودي من عدمه ميفرقش مع حضراتكم لكن دا موقفي ..

بعتذرلك يا صديقي الغالي لتراجعي @aahmedegypt

وبتمني ليكم كل التوفيق
@aahmedegypt
@yousef1981
@MadamVanDerSexXx
@BASM17 اسطورة القصص

من الواضح تماما.... إن فيه مشكلة....

@yousef1981

حضرتك. قدامك أهو.... تم اتهامي ب (التلكيك) و بالرغم من دا... متكلمتش و سكتت لأن حضرتك اعتذرت... يعني أنا قدرت اعتذار حضرتك... و عارف إن حضرتك أكبر مني سننا... مع إني الكاتبة... بتستهزأ و تشكك في قواعد المسابقة... علشان مشكلة بسيطة... و هي إن حضرتها مكسلة تغير الكيبورد... ف إيه.. بقا.... تقوم تشكك في قواعد مسابقة عريقة و عظيمة.... و لكن بعدها أنا قولت انكم أخواتي مفيش أي اعتذار لأننا أخوات.... لكن الكاتبة مصممة إنها تتعرض ليا... عملت ريأكت اضحكني علي كلام ليا مفيهوش أي شئ مضحك.... و رغم كدا مش اتكلمت... (استفزاز دا علي فكرة).... و دلوقتي حضرتك. جاي تقولي تعااااااالي.... فين التعالي.. أنا سكتت اكتر من مرة لأجلك....

اما بالنسبة ل دخول حضرتك المسابقة من عدمه... ف دا شئ يخص حضرتك.... فعلا هنفتقد منافستك في المسابقة... و لكن هذه حريتك تفعل بها ما تشاء

@BASM17 اسطورة القصص

الرجاء منع

و الكاتبة

@MadamVanDerSexXx

من المشاركة في مسابقة القصص الحالية و المسابقات المستقبلية

• محزن
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: LEGOLAS، MadamVanDerSexXx و Dr Yousef
شباب انزل قصة المسابقه فين لاني مش لاقي المكان ؟؟

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و George tn
متشكر اوي خلاص نزلتها من ثواني 🤣🤣 و مستني رأيك طبعا
العفو ده أكيد طبعا بتمني ليك التوفيق 💐🥰

• حبيته
التفاعلات: George tn
  • عجبني
التفاعلات: George tn و SAURON
  • حبيته
التفاعلات: CESAR
  • حبيته
التفاعلات: George tn