NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
نظرا لدخول شهر رمضان المبارك 11 مارس

سيتم أغلاق نشر قصص المسابقة 29 فبراير

وأعلان النتائج 8 مارس 2024

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الحالم10، Eden 123 و Mazen El 5dewy
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian و BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: الحالم10, Ehab Demian, BASM17 اسطورة القصص و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار، Ehab Demian و BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الساحر الجبار، BASM17 اسطورة القصص و الحالم10
يفضل ان تكون واقعية او قريبة للواقع هذا يتوقف على الكاتب وما حدث معه من وقائع حقيقية.
اما اذا لم يكن له أحداث واقعية فله الخيار في الخيال والفانتازيا على أن لا يشطح بها كثيرا عن المألوف والمحبب.
فيما يخص قصص الخيال العلمي والرعب والابتكارات له الحرية الكاملة مع الاخذ بالإعتبار عقلية القارئ واحترامها قبل كل شيئ فأغلب القراء مبتدى او متوسط ولا يمكن فرض اي قصة خارج المعقول ومطالبته بالمجاملة

• عجبني
التفاعلات: Eden 123, Ehab Demian, الساحر الجبار و شخص آخر
احيانا خبال الكاتب يكون اكثر واقعيه من الواقع .. لا يهمني ان كان البطل انسان عادي او سوبر هيرو او بطه تقوم فرحانه من النوم وهات يالعب.. فقط كل مايهم قدرة الكاتب على اقناع القارئ ان ما يتطلعه حقيقة حتي اذ كانت تتنافي مع كل قوانين وقواعد العالم .. تم الارسال مع تاثير الحكمه

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الحالم10, Eden 123, Ehab Demian و 2 آخرين
  • عجبني
قصدك اي بالخيال يعني قصدك فنتازيا ؟ ولا اي
لا طبعا مش للدرجه دى بس شوية خيال لقوة البطل وان الاحداث كلها فى صفه
لانى بصراحه بنسبة 80 فى الميه على الاقل بقا فوق الخيال من لقصص وفي منهم كتير ناجح بس قولت اسالكم واخد رايكم علشان يكون فى تغير

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و Ehab Demian
اخويا و حبيبي
@الساحر الجبار
الفكرة مش خيالي او واقعي....
حضرتك دي مسابقة يعني لازم تستخدم نقاط قوتك ف الكتابة،،، بالمعني البسيط،،،، اكيد حضرتك عارف انت اقوي ف ايه من حيث الواقعي او الخيالي،،،، شوف حضرتك ايه يناسبك و تقدر تكسب بيه المسابقة و اكتب فيه....

اتمني يكون تعليقي مفيد
@ناشر قصص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ehab Demian، الساحر الجبار و BASM17 اسطورة القصص
الأخ والصديق المحترم باسم حتى الأن لم أعلم هل تم الموافقه على مشاركتى بقصة (( أمى حملت منى فى الحرام )) أم لا . برجاء الأفاده تكرما منكم وليس أمر . وبكم منى جزيل الشكر والأحترام
انت اشتركت قبل ذلك في المسابقات وتعلم ان قصص المسابقات جديدة ولم تنشر من قبل راجع شروط المسابقة في رأس الموضوع

• عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
انت اشتركت قبل ذلك في المسابقات وتعلم ان قصص المسابقات جديدة ولم تنشر من قبل راجع شروط المسابقة في رأس الموضوع
عزيزى قصتى جديده بالفعل ولم تنشر من قبل غير هنا فى المنتدى كى أشارك لها فى المسابقه . ولو بديك دليل واحد على أنها نشرت من قبل . فأنا على أستعداد لتحمل أى جذاء جراء ذلك . منتظر ردكم الكريم وشكرا

• عجبني
عزيزى قصتى جديده بالفعل ولم تنشر من قبل غير هنا فى المنتدى كى أشارك لها فى المسابقه . ولو بديك دليل واحد على أنها نشرت من قبل . فأنا على أستعداد لتحمل أى جذاء جراء ذلك . منتظر ردكم الكريم وشكرا
امامك ثلاثة أشهر اكتب قصة جديدة فالقصة اذا نشرت هنا من قبل لا تصلح للمسابقة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امامك ثلاثة أشهر اكتب قصة جديدة فالقصة اذا نشرت هنا من قبل لا تصلح للمسابقة
ياسيدى الفاضل أنا نشرتها هنا مخصوص للمشاركه فى المسايقه . واضح لن المعلومه مش واصله لسيادتك . وأرجو من سيادتك تكرما وليس أمر دخول قصتى المسابقه ولك كل الشكر والأحترام . ومازلت منتظر ردكم الكريم

• عجبني
ياسيدى الفاضل أنا نشرتها هنا مخصوص للمشاركه فى المسايقه . واضح لن المعلومه مش واصله لسيادتك . وأرجو من سيادتك تكرما وليس أمر دخول قصتى المسابقه ولك كل الشكر والأحترام . ومازلت منتظر ردكم الكريم
كنت أأمل منك سرعه الرد والأستجابه لأن تقدير الناس أعتقد أنه مهم . وبالمناسبه ياصديقى أنا مشرف عام فى منتدى وبقدر جدا الناس . وصدقنى الموضوع كله مش فارق معايا . والدليل على كلامى لو عاوز أنشر القصه كلن من باب أولى نشرتها عندى فى الموقع . ويكفيمى أنى أقولك شكرا جدا لذوقك وتقديرك

• عجبني
كنت أأمل منك سرعه الرد والأستجابه لأن تقدير الناس أعتقد أنه مهم . وبالمناسبه ياصديقى أنا مشرف عام فى منتدى وبقدر جدا الناس . وصدقنى الموضوع كله مش فارق معايا . والدليل على كلامى لو عاوز أنشر القصه كلن من باب أولى نشرتها عندى فى الموقع . ويكفيمى أنى أقولك شكرا جدا لذوقك وتقديرك
القصة تم نشرها ولا تصلح للمسابقة وسأتغاضي عن أنك مشرف في منتدي اخر

فى الانتظار

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
القصة تم نشرها ولا تصلح للمسابقة وسأتغاضي عن أنك مشرف في منتدي
هههههههههههههههه كمان تتغاضى . لا و**** ده كرم كبير جدا جدا منك . على كلا ده قرارك ولأبد لأحترامه بالتأكيد . وشكرا ليك

خلصانه نعطيكم قصه رايقه كده هتعجبهم

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%