NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اللهم امين يارب تسلمي ❤️🙏🏻
تصيحة من حد جرب قبلك اغتنم فترة بعد الفجر لحد الساعة ٨ او ٩ كدا بصراحة تركيزك فيها بيبقا الضعف بس تبقا نايم كويس قبلها مش لازم تسهر لان السهر بيهلك طاقتك ومبتقاش قادر تركز كويس واهم حاجة اعمل لنفسك تايمر كل ساعة وتحط تارجت تخلص حاجة في الساعة دي لو خلصتها كافء نفسك بربع ساعة راححة اشربلك فيها كوباية شتي او قهوة وارجع تانى

تصيحة من حد جرب قبلك اغتنم فترة بعد الفجر لحد الساعة ٨ او ٩ كدا بصراحة تركيزك فيها بيبقا الضعف بس تبقا نايم كويس قبلها مش لازم تسهر لان السهر بيهلك طاقتك ومبتقاش قادر تركز كويس واهم حاجة اعمل لنفسك تايمر كل ساعة وتحط تارجت تخلص حاجة في الساعة دي لو خلصتها كافء نفسك بربع ساعة راححة اشربلك فيها كوباية شتي او قهوة وارجع تانى
اتفق مع كلامك جدا جدا

وارشح لك روايه تدريبات على القسوه للكتابه عزه سلطان pdf عن عاهره مثقفه تمارس مهنتها بمزاج ومفيش التيمه من ان سبب مهنتها هو الفقر

إن شاء **** من السبت او الاثنين هعمل كده هكون هقفلت قي الحساب وبدأ افوق اكتر يعني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلش اني بتكلم في الموضوع دا
بس لية اللي قائمين على المنتدى مش بيعملو ابليكيشن فويس شات علشان لحظات الملل اللي بتحصل زي كدا
مجرد فكرة 🤔

إن شاء **** من السبت او الاثنين هعمل كده هكون هقفلت قي الحساب وبدأ افوق اكتر يعني
صدقني يبني دي اسوأ جحاجة تعملها هتقعد تقول من السبت وتنسي السب تاخر للتنين تيجي الاتنين تقول خلاص هبدا من اول السبوع على نضافة ويجي اول الاسبوع تتلخم في حاجة تاجل للي بعده انا كنت زيك كدا وضيعت وقت كتير ومفوقتش غير قبل الامتحانات بشهر فانت مش بايدك وقت كتير تضيعه عايز تبدا يبقا من بكرا تبدا لانك محتاج اقل حاجة اسبوع او اتنين عشان خلاص تبقا دي عاديطة عندك الموضوع مش سهل على فكرة

صدقني يبني دي اسوأ جحاجة تعملها هتقعد تقول من السبت وتنسي السب تاخر للتنين تيجي الاتنين تقول خلاص هبدا من اول السبوع على نضافة ويجي اول الاسبوع تتلخم في حاجة تاجل للي بعده انا كنت زيك كدا وضيعت وقت كتير ومفوقتش غير قبل الامتحانات بشهر فانت مش بايدك وقت كتير تضيعه عايز تبدا يبقا من بكرا تبدا لانك محتاج اقل حاجة اسبوع او اتنين عشان خلاص تبقا دي عاديطة عندك الموضوع مش سهل على فكرة

إن شاء **** تسلمي يا اخت❤️🙏🏻

إن شاء **** تسلمي يا اخت❤️🙏🏻
اسمع كلامي اديني نصحتك اهو انت زي اخويا الصغير ولازم اوعيك

• حبيته
التفاعلات: T i to
اسمع كلامي اديني نصحتك اهو انت زي اخويا الصغير ولازم اوعيك
وان شاء اللهوربنا يحقللك كل اللى تتمناه ومش هيخذلك ابدا واعرف انه مهما حصل انت ليك قدر مقسوم والخير **** مختارهولك

• حبيته
التفاعلات: T i to
بفكر اتابع مسلسل جديد وكمان ارجع انتظم ف الجيم ممكن يضيعو الملل

مفيش غير القرأة

• عجبني
التفاعلات: اسلام باشا، عاشق متعة المرأه و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%