NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: ريم رامي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت بتمني ابقى زيكم لكن النصيب بقى ،، عموما الحمد لله راضيه بيها
الحمد لله بصي كل واحد مكتوب له عمره ونصيبه ومحدش عارف فيه اي بجد مش كل حاجه كليه قمه اهم حاجه انك عارفه انك كويسه ومقصرتيش في نفسك او اي حاجه وحتي ليكي ميزه تانيه مش عند غيرك وومكن لو اشتغلتي عليها تبقي حاجه كبيره فعلا يعني انتي بتكتبي شعر حلو هل انا لو قعدت اسبوع هقدر اكتب لا طبعا وقرأت انك بتطبخي حلو ونفسك تفتحي مطعم اي المانع؟لما تحاولي محدش عالم اي الي فيها ممكن يبقي اكبر مطعم في مصر ؟
سيبي كله علي ربك🤍🙏🏻

• أتفق
كده🥸
علشان دكاتره الاسنان اشرار بس انا طيب وهكشف ليك ببلاش🥸🦈
انتا عاوز تخلع مش تكشف😂😂😂

الحمد لله بصي كل واحد مكتوب له عمره ونصيبه ومحدش عارف فيه اي بجد مش كل حاجه كليه قمه اهم حاجه انك عارفه انك كويسه ومقصرتيش في نفسك او اي حاجه وحتي ليكي ميزه تانيه مش عند غيرك وومكن لو اشتغلتي عليها تبقي حاجه كبيره فعلا يعني انتي بتكتبي شعر حلو هل انا لو قعدت اسبوع هقدر اكتب لا طبعا وقرأت انك بتطبخي حلو ونفسك تفتحي مطعم اي المانع؟لما تحاولي محدش عالم اي الي فيها ممكن يبقي اكبر مطعم في مصر ؟
سيبي كله علي ربك🤍🙏🏻

انا راضيه ونصيبي الحمد لله 🙏🏻🙏🏻

لكن في حاجات لابد من الندم عليها فهمني ،، تأنيب الضمير الطبيعي للبشر

لا انا مليش علاقه بالطب

إنا فني صيانه معدات وعندي مصنع موبيليا

بسم ****************

بجد فخوه بك خمسه خمسه 🖐🏻

انا راضيه ونصيبي الحمد لله 🙏🏻🙏🏻

لكن في حاجات لابد من الندم عليها فهمني ،، تأنيب الضمير الطبيعي للبشر
طيب الحمد لله🤍

عارف صدقيني انا واحد فضلت شهر او اكتر من شهر حالتي كانت صعبه بسبب موضوع دمر ليا يعتبر مستقبلي بس بحمد **** كان ممكن يحصل حاجه اسوء🤍🙏🏻

• أتفق
  • بيضحكني
طيب الحمد لله🤍

عارف صدقيني انا واحد فضلت شهر او اكتر من شهر حالتي كانت صعبه بسبب موضوع دمر ليا يعتبر مستقبلي بس بحمد **** كان ممكن يحصل حاجه اسوء🤍🙏🏻

خدها قاعدة.
ربك دائما بيختار الافضل ،، لأن ممكن يكون السئ بالنسبه لك أفضل من الاسواء بالنسبه لحاجه تاني

• عجبني
التفاعلات: ميكانيكي بناات
  • بيضحكني
التفاعلات: Jack Sparrow و T i to
خدها قاعدة.
ربك دائما بيختار الافضل ،، لأن ممكن يكون السئ بالنسبه لك أفضل من الاسواء بالنسبه لحاجه تاني
الحمد لله علي كل حال

يعني اي حزق🙂😂
يعني بطني بتملاء هواء من الضحك وبضغط عليها وانا بضحك ،، مش عارفه اعبر عنها ،، عموما عشان حامل مينفعش وكده

يعني بطني بتملاء هواء من الضحك وبضغط عليها وانا بضحك ،، مش عارفه اعبر عنها ،، عموما عشان حامل مينفعش وكده
اها مفهمتش برضه🥸😂😂
**** يكمل لك عليك خير ويقومك بالسلامه يارب❤️

• أتفق
اها مفهمتش برضه🥸😂😂
**** يكمل لك عليك خير ويقومك بالسلامه يارب❤️

شكرا يا طيب 🤝
خلاص هانت هلاقي حاجه انشغل بيها عنكم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%