NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حل مشكلتك انك في الفترة بتاعت لما تبقي هيجان انك متفكرش في الجنس خالص زي ما في أيام بتبقي فاقد الشغف في الجنس امشي علي الطريقة دي هتبطل واحدة واحدة وكمان مصيبتك لو ضعفت مع واحدة مش هتسلم منها وهتخش في دوامة مش هتطلع منها خالص فنصيحتي ليك ابعد واسغل نفسك والمواقع اللي بتتفرج عليها أو بتتكلم مع بنات اقفلها وابعد عنها واحدة واحدة هتحس انك مش محتاج للجنس دا لغاية ما تتجوز ياريت تكون فهمتني
تسلم يصحبي

الفكره أن ممكن تأذي نفسك بكتر الضرب اصل دي حاجه بتقل مع الاستخدام الكتير بتضعف وسعات بتوصل لعقم بعد الشر

يجدعان أنا بنت يختاااي ع ام الاسم المزولكم
عمتن انا شايفه أن لازم طالما عاوز تبطل أو تقلل
إن يبقي في ست مخلصه طاقتك بحيث أن شهوتك متبقاش متبعتره كدا ومبوظه حياتك
و دي يجيبها منين 😂😂

• عجبني
التفاعلات: ما لا نبوح به
و دي يجيبها منين 😂😂
جماعه البنات الهيجانه كتير انتم لي محسسني أن الموضوع صعب بس انا بكلم ع الهيجانه م البيدفعلهم في فرق.....

• عجبني
التفاعلات: الجبروت
جماعه البنات الهيجانه كتير انتم لي محسسني أن الموضوع صعب بس انا بكلم ع الهيجانه م البيدفعلهم في فرق.....
طب وانا هجيب واحده هيجانه واستغلها؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشكلتي انا مراهق سني صغير يمكن من اصغر الناس هنا ف المنتدى المهم ميولي مشتته وبقيت بتشد لحاجات كتير الفتره دي وبدأت امل من الحاجات العاديه (كلها ميول مع بنات مفيهاش حاجه شاذه يعني) وكمان ممكن اقعد بالايام مش مشدود للبورن او اني اضرب عشره اسف يعني بس مش هعرف اوصلها غير كدا وايام تانيه يبقا عندي هيجان غير طبيعي حرفيا ممكن اقعد 6و 7 ساعات بتكلم مع بنات وستات ع موقع شات اجنبي(بورن) ومملش ولا ازهق وممكن اجيبهم تلت او اربع مرات والخيارات قدامي كتير يعني المهم دا متأكد انو هيأثر عليا صحيا ع المدي البعيد وكمان مخليني مشتت ومش مركز ف دراستي وحياتي وكمان انتصابي بقا اضعف من الاول بي لما ببطل فتره بسيطه بيرجع طبيعي عايز حل عشان بقيت قرفان من نفسي وتعبت وبقي نظرتي لاي ست او بنت بتقابلني بفكر فيها جنسيا بس وخايف هيجاني دا يوصلني لمصايب او ميول مثلا لاطفا*ل او اي قرف من دا ياريت لو حد يعرف يساعدني ولو دكتور نفسي مثلا او حد كبير و واعي يساعدني
************اهم حاجه النصيحه بتاع حاول متقعدش ف البيت لوحدك وانزل العب رياضه والكلام دا بلاش عشان جربتها الف مره ومجبتش معايا نتيجه وكمان انا اصلا مبحبش الخروج وكدا حتي ف اجازتي واصحابي قليلين وانا ف ارياف يعني فرص اماكن اخرج فيها قليله*********
اشتغل

دي اول مره اكتب تعليق و ياريت تتقبلوا رأيي باحترام. بص شباب كتير زيك كدا انت مش لوحدك و صدقني الحل انك تتجوز و يكون في ست معاك في الحلال. ولو لسه بدري علشان سنك و دراستك ف قوي ايمانك و اشغل نفسك حتى لو عملت العاد ارجع و اعمل حاجه كويسه بعدها مفيش مشكله و كلنا بنغلط. و اهم حاجه سيبك من الي يقولك شوف وحده تريحك و تمشي في السكه دي علشان هتندم و بدل ما كنت بتعاني من العاده السريه هيبقى الموضوع صعب انك تبطله حتى بعد ما تتجوز و هتحب تغير كل شويه.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%