NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اقولك السبب انا هنا جديد فى المنتدى وفى بنات هنا فعلا فرطت فى نفسها واتفضحت فى المنتدى ولكن الشوق غلاب وتخرج وتدخل باكونت تانى وبتكون فعلا اتعرفت هى مين او بتشتغل فى ين وفى رجالة نفس الكلام
فيجى طرف من الطرفين يفضح التانى هنا فى المنتدى او فى المنتدى التانى فيعمل ايه المعلم او المعلمة العبيطة تدخل باكونت تانى تشوف الفضيحة وصلت لحد فين لو الفضيحة اتلمت تحاول تعدل من نفسها ولو الفضيحة متالمتش بتبقى مصيبة انا اعرف ناس هنا شخصيا قابلت ناس من المنتدى وبتدخل تتكلم عادى وفى منهم اللى اجوز عرفى كمان وفى منهم اللى اتفضح لانة بقدم نصيحة
وفى منهم اكونتات من ؟؟؟؟؟؟؟ بيراقبو وده دورهم هنا
اها **** يسترها علينا جميعا الشخص اللي وثق فيك وعرفك سره وشخصيته اوعي ف. يوم تخون ثقته دي مهما حصل لانه للاسف مش رجوله أنه يعمل كدا يعني

• عجبني
التفاعلات: كل حاجة هنا مضمونة
  • بيضحكني
التفاعلات: Pourquoipas
الحقيقة ومن تجربتي هنا في الجروب القديم ان بعد مدة او فترة بعض الاعضاء بيعتبروا ان من حقهم ابعد من يتحكموا بحياتك خارج الموقع بجد فمواقف وردود وعدم ثقافة في بعض الاحيان بتجعل مننا نبتعد او لا نشارك لا نهتم مراعاه الحياه من حولنا وظروف العمل ولضغوط اليومية لابد ان نجعلها في الاعتبار ونتقبل مبررات الاخر في كل الاوقات ---وما اجدة اكثر الاسباب هو الملل من تكرار الاساله كعضو هنا قديم يرد علي نفس الاساله لعضو حديث وبالمثل
دا انسب رأي انا شايفه اولا موضوع الملل والتكرار لانه الشخص الجديد مفكر انت الموضوع ده اول مره يتم طرحه وللاسف بيكون اتهرس قبل كدا كتير وكمان فعلا أنه الناس هنا فيه كتير ما بيراعيش ظروف اي حد واهم حاجه هو وخلاص حتي لو انه ف سبيل يجرح شخص تاني
منا واخدها ع الاخر 😂
طب براحه عليها بقي 😂

الحقيقة ومن تجربتي هنا في الجروب القديم ان بعد مدة او فترة بعض الاعضاء بيعتبروا ان من حقهم ابعد من يتحكموا بحياتك خارج الموقع بجد فمواقف وردود وعدم ثقافة في بعض الاحيان بتجعل مننا نبتعد او لا نشارك لا نهتم مراعاه الحياه من حولنا وظروف العمل ولضغوط اليومية لابد ان نجعلها في الاعتبار ونتقبل مبررات الاخر في كل الاوقات ---وما اجدة اكثر الاسباب هو الملل من تكرار الاساله كعضو هنا قديم يرد علي نفس الاساله لعضو حديث وبالمثل
دا انسب رأي انا شايفه اولا موضوع الملل والتكرار لانه الشخص الجديد مفكر انت الموضوع ده اول مره يتم طرحه وللاسف بيكون اتهرس قبل كدا كتير وكمان فعلا أنه الناس هنا فيه كتير ما بيراعيش ظروف اي حد واهم حاجه هو وخلاص حتي لو انه ف سبيل يجرح شخص تاني
منا واخدها ع الاخر 😂
طب براحه عليها بقي
الكلام ده ليا انا شخصيا ولا للعام
لا للعام يا صاحبي

• عجبني
التفاعلات: ايفي بووس و كل حاجة هنا مضمونة

طب براحه عليها بقي 😂
عيب يولد تأدب 😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
بالاضافة لكل الكلام اللي اتقال احب اضيف حاجة
نظرية تناسخ الارواح في المنتدي
بمعنى ان فيه اكونتات جديدة كانوا اغلبهم اكونتات قديمة.. حبوا انهم يبدأوا بشخصية جديدة غير الشخصية القديمة وكل واحد له اسبابه.. وبدون ذكر اسماء فيه واحد من اللي بيكتبوا قصص حاليا اتكلمت معاه ع الخاص وقالي على الاكونت القديم بتاعه وكان كاتب كبير جدا لكنه حب يبدأ بشخصية جديدة

• عجبني
بالاضافة لكل الكلام اللي اتقال احب اضيف حاجة
نظرية تناسخ الارواح في المنتدي
بمعنى ان فيه اكونتات جديدة كانوا اغلبهم اكونتات قديمة.. حبوا انهم يبدأوا بشخصية جديدة غير الشخصية القديمة وكل واحد له اسبابه.. وبدون ذكر اسماء فيه واحد من اللي بيكتبوا قصص حاليا اتكلمت معاه ع الخاص وقالي على الاكونت القديم بتاعه وكان كاتب كبير جدا لكنه حب يبدأ بشخصية جديدة
اكيد طبعا كل شخص وله حريه أنه يعمل اللي هو شايفه مريح بالنسباله وأنه من فتره للتانيه الناس بتحب التجديد عشان الملل

المضايقات .
ممكن واحده تعمل علاقه مع واحد و مش حابه تكمل
اسباب كتير

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: khaled_2020
سؤال انا بقالي فتره طويله براقب ف صمت اوقات ادخل اعلق وأوقات كتير نادر جدا أنه اعلق بس اللي ملاحظه انه كل فتره الأشخاص تختفي وناس جديده تظهر ونادر جدا أما حد بيكمل فتره طويله او ممكن يغير الاكونت الناس القديمه هنا تعرف ايه السبب ولا لا
متابع الاجابات بجد

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: EL_BEBO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: EL_BEBO

المواضيع المشابهة

عودة