NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

SissyZina

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
اكتر من عشر سنين وانا عايشة بنوتة في السر
كل ما الاقي فرصة البس بنوتي وادخل حاجات في طيزي اللي بعتبرها كسي
واللي مخليني استمر في ده هوا زنبوري الصغنن اللي مستحيل يكون بتاع راجل ونفسيتي وروحي الانثوية اللي بتلازمني على طول
كنت بكره الدياثة
لكن تخيلاتي بتخوفني
اتخيل اني اتجوز ست مسيطرة تقبل بخنوثة زيي وتجيب فحلها ينكني وانا لابسه هدومها وهيا تضحك ومبسوطة
هل انا كده ديوثة؟!

• عجبني
التفاعلات: سالب مبادل
واللي مخليني استمر في ده هوا زنبوري الصغنن اللي مستحيل يكون بتاع راجل ونفسيتي وروحي الانثوية اللي بتلازمني على طول
كنت بكره الدياثة
لكن تخيلاتي بتخوفني
اتخيل اني اتجوز ست مسيطرة تقبل بخنوثة زيي وتجيب فحلها ينكني وانا لابسه هدومها وهيا تضحك ومبسوطة
هل انا كده ديوثة؟!
اكيد

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: SissyZina
شوف التخيولات لما بتكون كتيرة بتسيطر على الانسان بجد

• هممم
التفاعلات: SissyZina
يعنى انا بصراحه معترضه على استخدامك لصفة المؤنث و مصطلح بنوته و تقول على طيزك كسك

انت مذكر سواء بقى خول ولا شاذ ولا مثلى ولا اى مصطلح من المصطلحات دى بس فى الاول و فى الاخر مذكر و مهما روحت او جيت فانت برضو مذكر و مفيش اى حاجه ممكن تعملها هتغير صفة الذكورة و مفيش اى خدعه تعملها تقدر تقنع اللى قدامك انك مؤنث

ممكن تضحك على نفسك و تصدق كدبتك من هنا للسنه الجايه بس مش هتقدر تضحك على الناس و مش هتقدر تخليهم يصدقوا الكدبه دى

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: esraa.2000, يوسف مطلق, SissyZina و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعنى انا بصراحه معترضه على استخدامك لصفة المؤنث و مصطلح بنوته و تقول على طيزك كسك

انت مذكر سواء بقى خول ولا شاذ ولا مثلى ولا اى مصطلح من المصطلحات دى بس فى الاول و فى الاخر مذكر و مهما روحت او جيت فانت برضو مذكر و مفيش اى حاجه ممكن تعملها هتغير صفة الذكورة و مفيش اى خدعه تعملها تقدر تقنع اللى قدامك انك مؤنث

ممكن تضحك على نفسك و تصدق كدبتك من هنا للسنه الجايه بس مش هتقدر تضحك على الناس و مش هتقدر تخليهم يصدقوا الكدبه دى
المهم انا مقتنعة
انا عارفة اني مش هقدر اقنع الناس لكن الحاجة دي بتبسطني
على فكرة لما كتبتي اني خول في حاجة حلوة اتحركت جوايا
ميرسي ❤️

• عجبني
التفاعلات: يوسف مطلق
كنت بكره الدياثة
لكن تخيلاتي بتخوفني
هل انا كده ديوثة؟!
يا اجمل زينة انتي انسانة جميلة انا كمان بنوتي احنا مش بنازي حد واحنا احرار في ميولنا بوسة كبيرة ليكي وافتخري بنفسك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%